חיפוש

 למה קוסם הוא הבחירה הטובה ביותר לאירוע

היום הולדת שלכם מתקרבת ועולה לכם השאלה כיצד הכי כדאי לכם לחגוג! או, שיום הולדת של אדם קרוב אליכם במיוחד מתקרבת ואתם רוצים לארגן לו את האירוע המרגש והמוצלח ביותר ? המאמר הזה הוא בדיוק עבורכם. כאשר מתכננים אירוע עולה השאלה מה יהיה החלק האומנותי המרכזי של האירוע. בכל נושא של אירוע כמובן נדרש חלק אומנותי אחר, אם מדובר בחתונה, יום הולדת, מסיבת רווקת או בת מצווה, כל אירוע דורש התייחסות אחרת. כך או כך, כאשר אנחנו מתכננים את האירוע הבא שלנו חשוב לנו לשמור על מקוריות, דבר שקשה מאוד במדינה שלנו כאשר כל לוח השנה שלו מלא באירועים שונים. ובכן, במידה ואתם מתכננים אירוע ולא יודעת איזה מופע להזמין או איזו הפעלה כדאי לכם לבחור – הוסיפו לקרוא וגלו את כל הפרטים, למה קוסם הוא הבחירה הטובה ביותר לאירוע שלכם.

 

מה תקבלו במופע של קוסם?

כולנו מכירים מופעי קוסמות שונים משהיינו ילדים. כאשר אנחנו מדמיינים קוסם לרוב נדמיין אשר השולף ארנב מהכובע, תופתעו לגלות שתחום זה בשנים האחרונות התפתח מאוד. מדובר על אחד התחומים החווים יותר עלייה ברמת העניין בשנים האחרונות. חשובה כאן ההפרדה בין מופעי קוסמות לאמני חושים. אמני חושים תופסים לאחרונה את מרבית העניין דווקא בתוכנות הטלוויזיה ובחוץ לארץ.

מופע של אמן חושים לרוב משחק על המוח האנושי, בעוד מופע קוסמות משחק ועושה תעלולים במשתתפים מהקהל, חפצים ולעיתים בעלי חיים. מופע של קוסמים מאפשר לכם להביא הרבה ריגוש ועניין לאירוע שלכם ובכך להבטיח שאף אדם לא נותר אדיש בקהל. מופע קוסמים נמשך לרוב בין חצי שעה לשעה, אך לרוב זה גמיש וניתן לתאם זאת אל מול האמן. https://asael-magic.co.il.

 

יתרונות בהזמנת קוסם לאירוע שלכם

בהזמנת קוסם לאירוע שלכם יש מספר יתרונות מובהק. כעת נציין כמה מהיתרונות המרכזיים בהזמנת קוסם לאירוע הבא שלכם, בין אם מדובר באירוע מסיבת רווקות ובין אם יום הולדת לסבתא בת ה80 :

  • התאמה לכל הגילאים: מופע של קוסם מבטיח התאמה מלאה לכל הגילאים בקהל. ניתן לרוב לערוך שיחת ציפיות ביחד עם האמן, וביחד איתו לבנות את המופע כך שיתאים לסגנון שלכם ובעיקר לסוג האוכלוסייה ולגילאי האורחים שלכם. הייחודיות של מופע קוסמים הוא שניתן לשלב אותו במופע משולב גילאים.
  • מקוריות: תנסו לחשוב מתי בפעם האחרונה הייתם באירוע המשלב קוסם ברמה גבוהה ? כנראה שרובנו לא היינו וגם אם כן אולי פעמים אחדות. ולכן, מדובר על מהלך מקורי מאוד שיגרום לאירוע שלכם לא להישכח ולהישאר מקורי.
  • טווח מחירים: בשוק ההופעות הפרטיות של אמני חושים וקוסמים ניתן למצוא טווח מחירים מאוד רחב. כך שכל אחד יוכל למצוא לו קוסם במחיר שמתאים לו.

 

כובע ומקל של קוסם

אולי תאהבו גם את

רעיונות ליום הולדת

יום הולדת מתחולל פעם בשנה, גם אם אתם צעירים וגם אם כבר חגגתם כמו נכבדת של ימי הולדת בחייכם אין ספק שמדובר בתאריך טעון ומרגש

קראו עוד »