חיפוש

כיצד לעצב תכשיט?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד מעצבים תכשיט ואיך לעצב תכשיט שיתאים לטעם, לדרישות ולהעדפות האישיות של בת הזוג שלכם – אתם יכולים להסיר דאגה מלבכם. באמצעות רכישה של טבעות אירוסין מיוחדות אתם נהנים מכל העולמות בטבעת אחת, כך שאתם לא צריכים להבין כלום בצורפות אלא רק להכיר את בת זוגכם.

עם זאת, מכיוון שאשת חלומותייך לא נמצאת לצידך ברגע הרכישה ועצם הקנייה היא הפתעה – רכישה של טבעת אירוסין מיוחדת הופכת למשימה קשה עד בלתי אפשרית. למרות זאת אפשר לעשות את זה, כלומר מצד אחד להעניק לאהובתך טבעת אירוסין מיוחדת במינה, אבל כזו שתבטיח את התשובה החיובית מצד שני. המשך לקרוא וגלה איך עושים את זה.

חתן כלה מתחבקים

טבעות האירוסין השגרתיות

טבעת אירוסין שגרתיות הן כאלו שבראשם נמצא יהלום ולרוב הן בעיצוב סוליטר, כלומר כוללות רק יהלום אחד שנמצא במרכז הטבעת ולרוב אינן כוללות יהלומים בצידי הטבעת. בעצם זה מה שמעניק להם את השם "סוליטר" שמשמעו בעברית "בודד", כלומר הטבעת כוללת יהלום אחד ויחיד.

טבעות אלו ונחשבות בחירה מצוינת למי שאוהבת את הסגנון הקלאסי. מכיוון שהטבעת כוללת יהלום אחד בלבד טבעות אלו נחשבות זולות יחסית מסיבה אחת – אין צורך בעבודת שיבוץ של יהלומים נוספים שבאה לידי ביטוי כמובן בכסף, הן עבור זמן העבודה והן עבור רכישת היהלומים הנוספים.

עם זאת, כיום בעידן של הרשתות החברתיות כל אחת רוצה להיות שונה מחברתה, כך שהתמונה שהיא מעלה לרשת עם אמירת ה"כן" לא תהיה בנאלית ובעיקר – תפיק קריאות התפעלות מהחברות. כדי להבטיח זאת עליכם לעשות מאמץ כפול:

  • מצד אחד להכיר את הטעם והסגנון העיצובי של הכלה המיועדת
  • מצד שני להכיר את הסגנונות והדגמים שקיימים בשוק טבעות האירוסין.

 

טבעות אירוסין מיוחדות

אמנם בעיניך מן הסתם זוגתך אינה דומה לאף אחת אחרת והיא מיוחדת במינה, אבל טבעות אירוסין מיוחדת לא מתאימות לכל אחת. אם כלתך המיועדת אוהבת תכשיטים לא סטנדרטיים, מתלבשת בבגדים יוצאי דופן ובוחרת חופשות במקומות שאף אחד לא שמע עליהם – כדאי שתציע לה נישואין באמצעות טבעת אירוסין מיוחדת.

למשל, טבעת שכוללת אבני חן המשובצות בצידי הטבעת או סביבה לצד היהלום המרכזי או במקומו. כאן השמיים הם הגבול וניתן לבחור כמעט בכל אבן חן שעולה על דעתך: אבני ספיר בצבע כחול, אבני אזמרגד בצבע ירוק, אבני רובי בצבע אדום, יהלומים בליטוש מיוחד ועוד כאשר ניתן לבחור באחת מבין האפשרויות הנ"ל או בכולן.

אחת האופציות שנחשבות למרשימות במיוחד היא שיבוץ יהלומים שחורים בטבעת האירוסין לצד יהלומים לבנים. טבעת אירוסין כזו תהיה לא רק מרשימה אלא גם יוקרתית – מה שמבטיח שאתה תזכה למחמאות וכנראה גם לתשובה החיובית המיוחלת. אמנם המחיר מן הסתם יהיה שונה וגבוה יותר מאשר זה של טבעת אירוסין סטנדרטית, אבל מצד שני אין מחיר לאהבה…

אנו מזמינים אתכם לקרוא גם על – עגילי יהלום צמודים או עגילים נופלים.

אולי תאהבו גם את

שרשרת
הכירו את  jb-jewelers

אין כמעט אדם שלא אוהב תכשיטים – בין אם את בחורה אשר מעוניינת לקשט את עצמך במגוון רחב של עגילים, צמידים ושרשראות ובין אם אתה

קראו עוד »