חיפוש

עגילי יהלום צמודים או עגילים נופלים

העגילים הם מסוג התכשיטים המתקיימים מזה אלפי שנים וההוכחה לכך נמצאה לא מזמן. לפני כעשור, נמצא בחורבות עיר דוד עגיל שגילו המוערך הוא 2000 שנים (לכתבה לחצו כאן) המשמעות היא שכבר בשים  לספירה, בזמן שלטון הרומאים בארץ ישראל, נעשה שימוש בעגילים לצרכים שונים. בנוסף, ישנה  סבירות גבוהה לכך ששימוש בתכשיט הזה נעשה כבר הרבה שנים קודם לכן. מהו בעצם העגיל ומה הם התפקידים שלו? כיצד ניתן לבחור את העגילים המתאימים לך? האם לבחור עגילי יהלום צמודים, או עגילים נופלים? בשורות הבאות נעסוק בפן האסתטי של העגילים.

עגיל נופל

עגילים –  מה זה בעצם

העגילים הם סוג של תכשיט, שנהוג לענוד אותו על האוזניים. בעבר, נעשה שימוש בעגילים כצמד, ולרוב לא נעשה שימוש בעגיל בודד. בקרב נשים (וגם גברים) ממשפחות עשירות ומבוססות, היה נהוג לענוד עגילים כסוג של סמל סטאטוס. החל מאמצע המאה שעברה, התגבר השימוש בעגילים גם בקרב גברים. נכון להיום, נהוג שימוש במקרים רבים גם בעגיל אחד, ולא רק בצמד עגילים. זה המקום להזכיר, כי שימוש בטבעת מתכת העוברת בחלק אחר בגוף שחורר, נקראת פירסינג. המונח "עגילים", מקובל אך ורק באשר לתכשיטים הנענדים על האוזן.

בחירה והתאמה של עגילים – עגילים צמודים או עגילים נופלים

כיוון שעגיל הוא אביזר שהשימוש בו הוא למטרות אסתטיקה בלבד, נוצרו עם הזמן סוגים רבים של עגילים, בגדלים ובצורות שונות. העגילים הקטנים והסולידיים ביותר, הם עגילים קטנים, שלעיתים מורכבים רק מאבן חן אחת הצמודה לאוזן. נשים רבות מעדיפות, עם זאת, עגילים נופלים דווקא,. כאלה הנופלים משתי האוזניים אל שני צידי הראש. ההעדפה היא אישית לחלוטין, ואין בדרך כלל שום השפעה אחרת של העגילים.

עם זאת, עגילים נופלים עשויים להיות חלק ממראה כללי של אישה, ולעיתים קרובות בחירת העגילים נגזרת הן מהמראה ומתווי הפנים והן מהתספורת. עגילים תלויים יכולים להיות כאלה הנופלים משני צידי הראש, או לחילופין יכולים להיות בצורה של טבעות גדולות, שוב משני צידי הראש. עגילים מהסוג הזה הם מרשימים, ללא ספק, ועשויים להיות חלק מתדמית מסוימת שמי שעונד את העגילים הללו מטפח בהתמדה. חשוב לזכור, עם זאת, כי עגילים נופלים מכבידים באופן מסוים, ומי שאיננה רגילה בהם עלולה, חס וחלילה, להסתבך איתם מדי פעם בפעם.

לעומת אלה, עגילים צמודים מתאימים לכל אחד ולכל אחת, משתלבים היטב בכל הופעה ובכל מראה, והחשוב מכל – אינם מכבידים ואינם דורשים התייחסות ספציפית בשום מצב. עגילים צמודים יכולים להיות זעירים, קטנים מאד או סתם קטנים, ועדיין להיחשב צמודים.

בחירת עגילים איננה תלויה בדבר, ועניינה אך ורק ההתאמה שלהם להופעה הכללית ולהעדפה האישית של כל אחת ואחד. עם זאת, דווקא עגילי יהלום צמודים עשויים לייצר אפקט יוקרתי, אם וכאשר הם משולבים עם הביגוד, האיפור וההופעה הכללית המתאימה.

אולי תאהבו גם את

שרשרת
הכירו את  jb-jewelers

אין כמעט אדם שלא אוהב תכשיטים – בין אם את בחורה אשר מעוניינת לקשט את עצמך במגוון רחב של עגילים, צמידים ושרשראות ובין אם אתה

קראו עוד »
טבעת משובצת יהלום סגול
כיצד לעצב תכשיט?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד מעצבים תכשיט ואיך לעצב תכשיט שיתאים לטעם, לדרישות ולהעדפות האישיות של בת הזוג שלכם – אתם יכולים להסיר דאגה

קראו עוד »