חיפוש

3 טיפים לבחירת מארז יין מעולה לארוחת חג שבועות

מארזי יין הם הגביע הקדוש של מתנות לחגים. הם תמיד קולעים למטרה, תמיד חגיגיים ותמיד מתאימים.

אבל אם אתם מיטיבי לכת ורוצים באמת לבחור את המארז המושלם לאירוע ולמקבל המתנה, קחו שלושה טיפים שיעזרו לכם לבחור נכון.

 

  1. התאימו את המארז לאירוע

רוב האנשים נותנים ומקבלים מארז יין בתור מתנה לחגים. לכל חג יש את הדגשים שלו ולכן גם את המארז המתאים לו ביותר.

למשל בראש השנה נהוג לתת במתנה מארז יינות עם צנצנת דבש וכמה אריזות של מתוקים מיוחדים.

בפסח נהוג לתת במתנה יין כשר לפסח כמובן, כשלצידו הגדה מהודרת לפסח, צנצנת חרוסת ומארז אגוזים.

בחג שבועות לעומת זאת, אפשר להיות קצת יותר יצירתיים ולהתאים מארז מיוחד עם סט כלים מתאימים להכנת פיצה, או מארז בסימן אביב ורוד, עם שוקולד ורוד ויין רוזה, או מארז של שני יינות – לבן ואדום ולצידו מבחר שוקולדים איכותיים נפלאים, כדי שיהיה חג מתוק.

 

  1. התאימו את המארז למקבל המתנה

כלל מפתח לבחירת מתנות באשר הן, הוא להכיר מספיק טוב את מקבל המתנה כדי לבחור את מה שהכי מתאים לו. למשל לאנשים שאוהבים לבשל וגם יודעים להעריך יינות טובים, אפשר לתת במתנה מארז "מהמטבח באהבה, בקבוק יין אדום, בקבוק יין לבן, סט מגבות מטבח איכותיות, קרש חיתוך מקצועי מעץ מלא וסכין שף איכותית. חובבי גינון וטבע ישמחו לקבל מארז של 4 בקבוקי יין משובחים, לצד פותחן וכוסות יין מעוצבות, וגם חומרים לגידול תבלינים עם עציץ ייעודי ושק אדמה מהגולן.

 

  1. לא בטוחים מה לבחור? התייעצו עם המומחים

עם כל הכבוד לטיפים וכללים לבחירה נכונה של מארזי יין, לפעמים הכללים פשוט לא רלוונטיים, למשל כאשר אתם קונים מארז לעובדים ויש לכם צוות גדול להתאים לו מתנה איכותית, או כשאתם קונים מארז למישהו שאתם לא מכירים ממש טוב, לא יודעים מתי הוא ישתמש ביין ולכן גם לא יודעים איך להתאים את היין לאוכל.

במקרים כאלה, המורכים בחנות יינות טובה ישמחו לעזור לכם לבחור בהתאם למסר שאתם רוצים להעביר ובהתאם לתקציב העומד לרשותכם, בהתבסס על הידע והניסיון שלהם.

כך תוכלו להיות בטוחים, גם אם היין שאתם קונים לא מתאים באופן מדויק לטעמו של מקבל המתנה, או לאירוע ספציפי, שיש לכם מתנה איכותית לתת ושהיא נבחרה לפי המלצה של מביני דבר.

 

לסיכום

בחירה של מארז יין למתנה היא לא בחירה קשה כמו בחירות אחרות של מתנות, כי פשוט קשה מאוד לטעות בבחירה. במיוחד אם אתם מקפידים לפנות ליקב איכותי ובעל שם, כזה שכל היינות שהוא משווק הם איכותיים וטעימים.

היין שתביאו אתכם במתנה, יתקבל בברכה ובשמחה וישמש היטב את מי שיקבל אותו.

רוצים מידע נוסף על מארזים מושלמים של יין לכבוד שבועות? לחצו: https://www.golanwines.co.il/shop

 

מתקן לבקבוקים

אולי תאהבו גם את

הלבשה תחתונה
4 מתנות שאישתך באמת רוצה

כשזה מגיע להבעת אהבה והערכה לאשתך, מציאת המתנה המושלמת יכולה לפעמים להיות אתגר. עם זאת, הבנת העדפותיה יכולה לסייע רבות בבחירת מתנה משמעותית שתגרום לה

קראו עוד »