חיפוש

האם מנטליסט צריך להיות גם קוסם?

מנטליסט הוא אדם שמשתמש בתחבולות מוח, תנועת יד או טכניקות מורכבות אחרות כדי להערים על אנשים לחשוב שהם מבינים משהו. בתחומי שיפוט מסוימים, הטריקים הללו אינם חוקיים ונחשבים לסוג של הונאה. אבל הם צריכים להיות קוסמים? ואיך הופכים לקוסם? בוא נראה!

 

אמנות הקסם

קוסם הוא מישהו שמשתמש בתחבולות, תנועת יד או טכניקות מורכבות אחרות כדי להערים על אנשים לתפוס את המציאות כפי שהיא, במקום זאת. לפי איך שזה באמת. ניתן להשתמש בטכניקות אלו בנוכחות קהל, טריק שמשתמשים בו בנוכחות הקהל יכול לגרום להם לראות את הקלפים או להופיע בתור מה שהם לא באמת אמורים להיות.

 

איך להפוך לקוסם

הדרך היחידה להפוך למקצוען ברמה גבוהה היא לשלוט בתחבולות קלפים ברמה גבוהה. אלו המיומנויות הקשות ביותר בקלפיות, ולכן חשוב לתרגל אותן הרבה. אנשים רבים שרוצים ללמוד להיות קוסמים רוצים גם ללמוד לעשות סוגים אחרים של אפקטי קלפים.

קרדיסטרציה היא מיומנות טכנית מאוד, לכן חשובה תוכנית. גם אם אתה לא מתכנן להשתמש בו מול קהל, אתה עדיין צריך לשפר את הטכניקה שלך כדי שתוכל להיות יעיל יותר כאשר אתה עושה זאת.

 

להיות מקצוען במנטליזם

הדרך להפוך למקצוען במנטליזם אינה קלה. אנשים רבים לא עוברים את התיכון, וגם אז, הם עשויים להצליח להכניס רק כמה יוגי-אונסים לפני שהם ייסגרו מהעסק. זה לוקח זמן ומסירות כדי לחדד את כושר היד שלך, לשלוט באמנות להיות בדרן, ולהצליח בעסקים כעסק.

כדי להיות מקצוען בכלל, עליך לתרגל את המיומנויות הללו מדי יום, ולבחון את עצמך על בסיס קבוע כדי לוודא שאתה מתרגל אותן היטב. הצלחה בתחומים אלו גוררת אחריה הצלחה באחרים. לאחר מכן תוכל לקחת את מה שלמדת, ליישם אותו גם בחייך ולהסתפק בהצלחתך.

 

ההבדל בין קוסם למנטליסט

  • קוסם הוא אדם שמבצע קסמים. מנטליסט הוא מישהו שמבצע טריקים באמצעות תהליכים נפשיים.
  • ההבדל בין קוסם למנטליסט הוא שקוסם משתמש בזריזות ידיים שלו כדי לבצע קסמים, בעוד שמנטליסט משתמש במוח שלו כדי לבצע קסמים.
  • המוח של מנטליסט הוא כמו מחשב שיכול לבצע קסמים באמצעות תהליכים מנטליים.
  • בעת ביצוע קסמים, חשוב להיות מודעים לסביבתך.

 

איך לסיים את ההצגה

כמקצוען ברמה גבוהה, תצטרך לגרום להופעה שלך להתבלט עם הדמות שלך. תצטרך גם לעשות את שלך הקהל מרגיש משהו, חיובי או שלילי, כדי שיתפסו אותך כקלף בעל צבע חיובי. ישנן דרכים רבות לעשות זאת, וכדי להפיק מהן את המרב, תצטרך ללמוד כיצד להשתמש בכוחך כבדרן בצורה יצירתית.

 

סיכום

הצלחה בכל תחום לא מחייבת בהכרח להיות גאון או גאון מלידה. זה אפילו לא מצריך בהכרח להיות אדם עם רעיונות ייחודיים או כישורים ייחודיים. כל מה שצריך זה הרצון לעבוד והנחישות לעשות מה שבא לכולנו באופן טבעי. כדי להפוך למקצוען בכל משימה, תצטרך אמונה שאתה יכול לעשות את זה ולגרום לזה לעבוד בשבילך.

קוֹסֵם

אולי תאהבו גם את

רעיונות ליום הולדת

יום הולדת מתחולל פעם בשנה, גם אם אתם צעירים וגם אם כבר חגגתם כמו נכבדת של ימי הולדת בחייכם אין ספק שמדובר בתאריך טעון ומרגש

קראו עוד »