חיפוש

באיזה תדירות צריך לבצע טיפולי הרמה?

כאשר נבצע בפעם הראשונה טיפול הרמה חשוב שנבין כי יש לחזור על הטיפול בתדירות מסוימת כדי לשמור על תוצאות ההרמה לאורך זמן. אך כיצד נדע באיזה תדירות כדאי שנחזור על הטיפול? הלכנו וחקרנו אודות הטיפולים הפופולריים וחזרנו עם התשובות שכולכם חיכיתם להם. אז מה התדירות בהן נצטרך לבצע טיפולי הרמה? הנה כל התשובות.

 

טיפולי הרמה מה הם

טיפולי הרמה הינם טיפולים להרמת ריסים או גבות המתבצעות ללא ניתוח. טיפולים אלו צברו תאוצה בשנים האחרונות וזאת בשל הפופולאריות שצברו ברשתות החברתיות. את טיפולי ההרמה הללו תוכלו לקבל כמעט בכל מכון יופי או מספרה ואפילו בקליניקה המקצועית של טויה אקדמיה לטיפוח . את הטיפולים הללו תצטרכו לבצע כל 3-8 שבועות בהתאם לפרמטרים הבאים:

 

שמירה על כללי ההתנהגות ב-48 שעות הראשונות

כאשר נצא מטיפול ההרמה, המטפלת תזהיר אותנו שלא להרטיב או להימצא במקומות לחים כ-48 שעות מרגע ההרמה. מקלחות חמות, סאונות, ג'קוזי וכל דבר אחר הפולט אדים חמים שעלולים להרטיב את הגבה או הריסים מסוכן במיוחד לתוצאות ההרמה ב-48 שעות הראשונות ועל כן נמליץ להימנע ממגע עם מים או אדים ככל האפשר ב-48 שעות הראשונות.

 

עקביות הטיפוח

במידה ולא נטפח את תוצאות ההרמה לאחר הטיפול באופן עקבי, לא נוכל לשמור על התוצאות לאורך זמן לא משנה כמה שמרנו על הכללים ב-40 שעות הראשונות, או כמה הטיפול התבצע בצורה מקצועית. כדי לשמור על תוצאות ההרמה יש לטפח את הגבות או הריסים באופן יום יומי בעזרת מרכך או שמן ייעודי שישמור על השערה רכה ויחזק את תוצאות ההרמה.

 

טיב הטיפול

כמו בכל דבר אחר, טיב הטיפול משפיע ישירות על תוצאות הטיפול. אך כיצד אנחנו, האנשים הרגילים אמורים למדוד את טיב הטיפול? הנה 3 כללים חשובים:

  1. חומר איכותי – במידה והמטפלת לא השתמשה בחומרים איכותיים וחזקים, תוצאות ההרמה יהיו מינימליות ואילו התוצאה תישמר לזמן קצר במיוחד.
  2. שמירה על זמנים – במידה והמטפלת לא שמרה על דיוק של שעון שוויצרי לא רק שתוצאות ההרמה לא יהיו טובות, אלא הם גם עלולות להיות קטסטרופליות במידה והחומר הושאר לזמן ארוך מדי.
  3. מקצועיות היא שם המשחק – אין דבר שיכול לקנות מקצועיות, שכן זוהי מיומנות שלוקח שנים לפתח. כאשר המטפלת איננה מקצועית, היא עלולה לעשות את כל הטעויות על חשבון הגבות או הריסים שלך ואתה? במקרה הטוב לא תדע ובמקרה הרע תחווה נזק בגבה או הריסים.

 

 צמיחת השערה

אחד מהפרמטרים החשובים ביותר בטיפולי ההרמה הוא קצב צמיחת השערה של הלקוח. בין אם מדובר בהרמת גבות או הרמת ריסים, קצב צמיחת השערה ישתנה ממטופל למטופל ולכן לא קל לקבוע מה הוא הזמן המדויק בו אדם מצמיח שערותיו. כאשר אנחנו מבצעים טיפול הרמה רק השערות בהן טיפלנו יישארו מורמות ואילו החדשות שיצמחו יהיו רגילות לחלוטין.

טיפולי הרמה

אולי תאהבו גם את