חיפוש

איך להכין פיצה איכותית ואמיתית

הוא אחד מן המאכלים האהובים ביותר בעולם כולו, ניתן למצוא אותו במספר גרסאות שונות ברחבי העולם ומאז שהומצא לא ניתן להוריד ממנו את העניים, ובטח שלא את הידיים מבלי לתת ביס מכובד וטעים. בטח ניחשתם נכון, אנחנו מדברים כמובן על הפיצה.

נראה שזה ממש בלתי אפשרי ליצור פיצה טובה ממש בבית כמו זאת שבפיצריה. אומנם הפיצה עדיין תצא טעימה אבל עדיין יהיה משהו חסר. המשהו הזה תלוי במספר מרכיבים שקשה להשיג אותם בבית ללא עזרים מיוחדים – הקריספיות המיוחדות, השילוב של הגבינה המותכת והבצק העבה או הדק עם רוטב העגבניות המטובל היטב והתוספות המגוונות שמעל – (לתוספות וסגנונות נוספים של פיצות לחצו כאן).

הרגע הזה שבו אנחנו קונים בית עם גינה או מרפסת, רגע ממש מרגש ללא ספק, אך רובנו לא מנצלים את החלל שבחוץ בצורה נכונה ומפסידים שטח רב. ריהוט גן למרפסת או לחצר הבית, ישנם גם אביזרים נוספים שישדרגו את חווית האירוח והישיבה בחוץ וכמובן, הבישול והאפייה בחוץ. ממש נדמה כאילו המשימה ליצור פיצה ביתית איכותית היא משימה קשה. אך קיימים מכשירים מיוחדים למרפסת הבית או החצר המאפשרים לנו ליצור פיצה איכותית באמת בבית וללא מאמץ מיותר.

 

פיצה עם זיתים

 

 

איך להכין פיצה איכותית ואמיתית ?

  1. גרילי אבן Sarom תוצרת איטליה – גריל האבן המושלם מבית Sarom תוצרת אטליה הבנוי וקבוע בקרקע. בדיוק כמו הפיצה המושלמת, גם גריל אבן זה מיוצר על ידי האיטלקים ומושלם בפני עצמו עבור חובבי האפייה והבישול. לגריל עיצוב ויופי ייחודי המותאם לחצרות בתים ולמרפסות השונות. הגריל כולל תא בעיה גדול במיוחד, ארובה גבוהה לפיזור העשן ושולחן צדדי לעבודה ולאחסון נוח. הגריל עמיד לרטיבות, חום או לחות כך שללא ספק, יוכל לשמש אתכם לשנים רבות ולאורך כל השנה. ניתן להוסיף לגריל זה תוספות מיוחדות כמו רשתות ברזילאיות, קומת צלייה נוספת להגדלת תפוקת הגריל ועבודה במקביל ועוד אבזור מסוגים נוספים.
    הגריל מגיע במספר דגמים ועלותו בין 1,450 ₪ ל- 2,200 ₪ .
  2. טאבון פורנטו – טאבון העשוי מאיכות ללא פשרות. הטאבון מגיע עם גלגלים המאפשרים ניידות וקלילות הזזה כך שניתן להמשיך לעצב ולסדר את הגינה כראות עיניכם ללא תלות במיקומו וגודלו של הטאבון. הטאבון מעוצב בצורה שמתאימה לגינות פרטיות, חצרות בתים או מרפסות בגדלים שונים, הוא יפה ומושקע ברמה האסתטית כך שיתרום לגינה שלכם באופן מושלם.
    נוח לשימוש בחוץ הן כמעשנת לבשרים והן כתנור ללחמים, פיצות ופוקצ'ות. הגריל מגיע עם אפשרויות רבות כמו מדפים, פלטות אבן לאפייה, ידיות להזזה כעגלה המתקפלות לגוף הגריל לנוחות העבודה ומגש צד להנחת דברים.
    הגריל כולל בנוסף מד חום, דלת זכוכית לסגירה ארובה לשחרור העשן בעל אפשרויות ויסות של העשן, וכיסוי לאחסון הגריל.
    מחירו של הטאבון 5,999 ₪ הכולל 5 שנות אחריות .

יותר בקטע של בשר? אוהבים לעשות על האש? מידע על רטבים מומלצים ודלי שומן לקרנבינורים שבנינו.

אולי תאהבו גם את

רטבים דלי שומן לעל האש

רוצים לעשות על האש בצורה בריאה ואיכותית יותר? ובכן, באמצעות המומחים של וובר אספנו בעבורכם המלצות לרטבים דלי שומן אשר יאפשרו לכם להעניק ארוחה בריאה,

קראו עוד »