חיפוש

רטבים דלי שומן לעל האש

רוצים לעשות על האש בצורה בריאה ואיכותית יותר? ובכן, באמצעות המומחים של וובר אספנו בעבורכם המלצות לרטבים דלי שומן אשר יאפשרו לכם להעניק ארוחה בריאה, מבלי להפחית בטעם. להלן הפרטים.

על האש באמצעות רטבים דלי שומן

לאור העובדה כי רבים מאתנו מעוניינים להעניק לאורחים שלנו את הארוחה הטובה ביותר כמו גם בריאה, ניתן לראות כיצד התחום הזה תפס תאוצה וכיצד רבים מחפשים ברחבי הרשת כמו גם בחנויות מקצועיות רטבים אשר יהיו טובים לביצוע של על האש, עם אחוזי שומן מופחתים. חשוב לזכור כי לאור העובדה כי מדובר ברטבים מופחת שומן, אין הדבר מעיד על האיכות של הטעם – וזאת לאור פיתוחים רבים כמו גם שימוש בטכניקות ייחודיות אשר מאפשרות להשתמש ברטבים הללו, מבלי לאבד את הטעם. אין עוררין על כך כי הרוטב מהווה את הבסיס לבשר ובלעדיו הבשרים שלנו, בעיקר כנפיים עלולים לצאת תפלים, ישנה חשיבות לקבלת ידע מקצועי אשר יאפשר לכם לבצע את העל אש ברמה הגבוהה ביותר. ביקשנו מהמומחים של חברת וובר, חברת הגרילים המצליחה בישראל להציג לכם מספר טיפים אשר יאפשרו לכם לבצע על האש ברמה של מסעדה – עם פחות קלוריות.

רוטב לבשר

מהם הרטבים ללא שומן בהם ניתן להשתמש לטובת על האש?

ע"פ המומחים של חברת וובר, הרטבים הטובים ביותר בהם ניתן להשתמש הם רטבים אשר מתבססים על חומרים טבעיים בלבד, כמו גם כאלו אשר אחוז השומן שלהם מופחת עד כמה שאפשר. למעשה, ע"פ המומחים של החברה מומלץ להשתמש במרגרינה במקום חמאה, וזאת לאור העובדה כי יש בה פחות אחוזי שומן – לטובת הציבור אשר אוהב את הסטייק שלו מרוח בחמאה. בנוסף, מומלץ להשתמש לטובת הסלט של העל האש ברוטב כדוגמת יוגורט ושום אשר מצריך מעט מאוד של עבודה – כל שעליכם  לעשות הוא לרכוש יוגורט עם אחוז שומן אפס, להוסיף אליו 2 שיני שום אותן כתשתם, כפית לימון טרי, חצי כפית פלפל שחור ומעט מלח ולאחר טחינה במעבד המזון ניתן לתבל את הסלט ואף לשמור את הרוטב למשך שבועיים. בנוסף, במקום להשתמש ברטבים קנויים מומלץ להכין את הרטבים בעצמכם, תוך שימוש בירקות כמו גם תבלינים אשר הם בריאים ואינם עתירי שומן, כמו כורכום, שקדים טחונים וכן שימוש בצ'ילי אשר הוא מופחת שומן וניתן לרכישה במגוון רחב של חנויות. בנוסף, מעבר לשימוש ברטבים מומלץ מאוד לרכוש בשרים אשר אין בהם הרבה אחוזי שומן כדוגמת פילה, ולהשתמש ברוטב כדוגמת עשבי טיבול אותם ניתן לרכוש בחנויות כמו גם לקטוף בעצמכם, ובכך להימנע משימוש ברטבים עם אחוז שומן גבוהה ביותר. לקבלת מידע נוסף לגבי רטבים דלי שומן כמו גם רכישה של גריל איכותי ניתן ליצור קשר באתר הרשמי grill.co.il.

אולי תאהבו גם את