חיפוש

איזה אטרקציות יהפכו את האירוע שלכם לחוויה בלתי נשכחת?

גם אתם רוצים שהאירוע הבא שלכם יהיה בלתי נשכח? כזה שהאורחים עוד ידברו עליו הרבה זמן אחרי? אם כך, אתם חייבים להזמין כמה אטרקציות מלהיבות שיהפכו אותו לאירוע המגניב הבא. אבל איך בוחרים מתוך המגוון הענק? וכמה כדאי להזמין? בואו נעשה לכם סדר במבחר האטרקציות הכי שוות וחדשות, שישתלבו באירוע שלכם ויהפכו את הבת/בר מצווה, בריתה, חתונה או יום הולדת, לחוויה מרגשת ומפתיעה 

 

קפצו על זה: מתנפחים וצעצועי ג'ימבורי

כמו שאין יום הולדת לילדים בלי עוגה, בשנים האחרונות אין גם חגיגה בלי מתנפחים לקטנים ולגדולים. מתנפחים איכותיים הם אחת האטרקציות הכי כיפיות, שעושה את כל ההבדל בין חגיגה נחמדה לחוויה בלתי נשכחת. כולם נהנים עליהם וקופצים ללא הפסקה, הם האטרקציה הכי משמחת מהרגע הראשון ועד שמקפלים את המסיבה.

באתר של כיפלנד אטרקציות לאירועים תוכלו לבחור בין סוגים שונים של מתנפחים להשכרה: מתנפחים בצורת טירה או גיבורי על, מתנפחי מים ומגלשות קמיקזה מלהיבות. מתכננים מסיבה לילדים בגילאים קטנים יותר? תשקלו להוסיף גם כמה צעצועי ג'ימבורי, כמו בריכת כדורים ומזרנים בשלל צורות, שיעסיקו לאורך זמן, גם את הקטנטנים שבחבורה.

 

משחקים ונהנים: שולחנות משחק

שולחנות משחק באירועים הם אטרקציה מהנה ואפילו שוברת קרח. למשל בחגיגה משפחתית בה נמצאים אורחים שלא מכירים אחד את השני, אבל אחרי משחק ביליארד או הוקי אוויר, הם כבר יחליפו טלפונים ויהפכו לחברים הכי טובים. שולחנות משחק באירוע, לרוב יהיו האטרקציה הכי פופולארית, כי כולם אוהבים לשחק.

אל תתפלאו אם כבר בחמש הדקות הראשונות של המסיבה, ייווצר כבר תור של שחקנים נלהבים, שממתינים בסבלנות לתורם לאחוז במקל הביליארד או לשחק כדורגל שולחן.

 

חגיגה של טעמים: דוכני מזון לאירועים

בוא נשים דברים על הדוכן – אירוע מוצלח הוא אירוע עם אוכל טעים ומגוון. בשנים האחרונות הטרנד הלוהט ביותר באירוע הוא דוכני מזון בסגנון אוכל רחוב. דוכני מזון נותנים וייב תוסס, טעים, מגוון ודינמי לכל אירוע. לכל אירוע אפשר וכדאי להתאים את הסגנון שלו, מדוכני פופקורן, נקניקיות, פלאפל וצ'יפס, דרך עמדות ברד בשלל צבעים, בר קפה קר או חם, דוכני קינוחים מתוקים ועד לבר שייקים ודוכן מרקים.

העתיד כבר כאן: עמדות מולטימדיה

עמדות משחק עתידניות הן הדבר הבא. ממשחקי וידאו מגניבים ועד לעמדות מציאות וירטואלית שירימו את המסיבה שלכם לרמה אחרת לגמרי. זה לא באמת משנה אם מדובר במסיבה קטנה או אירוע גדול, תהיו בטוחים שעמדת המשחק העתידנית, תהיה הדבר שכולם ידברו עליו אחרי שיחזרו הביתה.

בין השאר תמצאו מגוון של משחקי וידאו אינטראקטיביים כמו משחקי ריקוד או גיטרה, סימולטורים של כלי תחבורה מלהיבים וכמובן מציאות וירטואלית עם משקפי תלת ממד משוכללים ביותר, שיעיפו את האורחים גבוה.

אולי תאהבו גם את

רעיונות ליום הולדת

יום הולדת מתחולל פעם בשנה, גם אם אתם צעירים וגם אם כבר חגגתם כמו נכבדת של ימי הולדת בחייכם אין ספק שמדובר בתאריך טעון ומרגש

קראו עוד »