חיפוש

האם להתאים רהיטים בדירה חדשה או שלא חייב?

אחת השאלות הנפוצות ביותר עבור אנשים שצפויים לעבור לדירה חדשה נוגעת לנושא התאמת הרהיטים. הדבר נובע מהעובדה כי רבים מאתנו גרים במשך תקופה ממושכת בשכירות, אוספים רהיטים שאנחנו קונים או מקבלים מקרובי משפחה וחברים, ובסופו של דבר, רגע לפני המעבר לדירה החדשה, מקוננת בנו השאלה – האם להתאים את הרהיטים הקיימים לדירה החדשה או שעדיף לקנות חדשים? יצאנו לבדוק מה התשובה הנכונה בנושא וחזרנו עם כל התשובות.

 

רקע אודות המדריך הנוכחי

מסתבר שיש כמה תשובות לשאלה המתבקשת. רגע לפני שנציג אותן בפניכם, חשוב לנו לציין כי קיבלנו את התשובות הללו מ-3 נשות מקצוע שעוסקות בעיצוב פנים כבר מעל עשור. ציפינו לקבל תשובה אחת זהה וברורה מכולן, אך הופתענו לשמוע שלכל מעצבת יש תשובה אחרת (בהתאם לסגנון העיצוב הייחודי שלה). אז תכינו את עצמכם לקראת 3 התשובות הכי נכונות שתשמעו בנוגע לסוגיה הזו.

 

תשובה מספר 1 – ברור שחייב!

המעצבת הראשונה ציינה בפנינו שבכל פעם שלקוח מגיע אליה עם הסוגיה הזו היא מציינת בפניו שהיא לא מעצבת בתים סוג ב'. מסתבר שנתקלנו במעצבת עילית, כזו שמוכנה לעצב בתים רק אם יש לדיירים שלהם רהיטים חדשים בלבד. אם לא די בכך, היא ציינה בפנינו שהיא זו שמסתובבת עם הלקוחות שלה ובוחרת איתם את הריהוט החדש בהתאם לפרמטרים הבאים:

  • צרכי הלקוחות
  • צבעים אהובים
  • מצב משפחתי (רווקים, גרושים , נשואים, עם ילדים או בלי וכו')

המעצבת ציינה בפנינו כי היא אינה מתפשרת על ריהוט ולכן היא מגיעה עם כל הלקוחות שלה אל לילך רהיטים. שם היא מבצעת את כל הקניות מאפס.

 

תשובה מספר 2 – לא בהכרח

המעצבת השנייה סבורה שלא חייבים לקנות רהיטים חדשים. כלומר, ניתן להתאים את הרהיטים הקיימים בדירה החדשה. לדבריה, יש מי שמוצאים את עצמם משלמים משכנתא כבדה לאחר רכישת הדירה, כך שאין להם את האפשרות לממן רכישה של רהיטים חדשים מיד לאחר המעבר. מעצבת זו ציינה בפנינו שלדעתה עדיף קודם להעביר את הריהוט הנוכחי ובהמשך, להיפטר ממנו לאט-לאט ולרכוש ריהוט חדש עם הזמן.

 

תשובה מספר 3 – אפשר לשלב

המעצבת השלישית שפגשנו אמרה שהיא מאמינה בשילוב בין השניים. לדבריה, מדובר בבחירה שקולה מבחינה כלכלית והן מבחינה עיצובית (כל עוד הוא נעשה בטוב טעם כמובן). הכוונה היא להעביר רהיטים מסוימים אל הדירה החדשה ולהתאים אליהם רהיטים נוספים שתואמים מבחינת העיצוב והסגנון. כך אפשר ליהנות מכל העולמות.

 

כמה מילים לפני סיום

המדריך שלנו הגיע לסיומו וזו ההזדמנות שלנו להודות ל-3 המעצבות שסייעו לנו להבין האם להתאים את הרהיטים בדירה החדשה או שלא חייב. כעת, נותר לכם לבדוק מהי האפשרות שמתאימה לכם ביותר ולפעול בהתאם. אנחנו מאחלים לכם שתבחרו נכון ותיהנו מהדירה החדשה והמעוצבת שלכם.

דירה עם ריהוט בתוכה

אולי תאהבו גם את