חיפוש

תיקון והחלפת מסך לאייפון 7

שברים במסכים של טלפונים מסוג אייפון נחשב לתקלה הנפוצה ביותר בסוג זה של טלפונים, אבל מכיוון שלחברות הסלולר עד לפני כשנתיים לא אושר לעשות שימוש במסכים חליפיים מקוריים  – המחירים של תיקוני מסכי אייפון 7 נחשבו ליקרים במיוחד לעומת תיקונים אחרים בתחום הסלולר. יתרה מזאת – עקב אי השימוש בחלפים מקוריים תיקון/החלפת מסך לאייפון 7 הביאה לאובדן האחריות הבינלאומית.

מכשיר חדש

המציאות משתנה והמחירים יורדים

עם זאת, באוגוסט 2017 אפל הסמיכה מעבדת תיקונים ישראלית לתקן באייפון 7 באמצעות חלקי חילוף מקוריים– מה שהוריד את המחירים של תיקוני האייפון בכלל ושל תיקוני המסך בפרט. אמנם ישראל הייתה המדינה השנייה בעולם שבה הוצע שירות זה (הראשונה אגב הייתה ערב הסעודית), אבל החדשנות הזו הייתה רק ההתחלה ובשנתיים האחרונות זרמו הרבה מים בירקון הסלולרי. למעשה השינוי גרם לרעידת אדמה של ממש בתחום הטלפונים הניידים, בעיקר כי חברות הסלולר היו צריכות לעמוד בתחרות שנוצרה כתוצאה מהורדת המחירים של המתחרים. למרות שחברות אלו המשיכו להשתמש בחלפים לא מקורים הן יצאו במבצעים שונים, למשל תיקון או החלפת מסך חינם ללא עלות וללא השתתפות עצמית בעשיית ביטוח, קבלת מכשיר חלופי לתקופת התיקון וכו'.

מעבדת שירות שעושה לכולם בית ספר

עם זאת, החברה שהגדילה לעשות היא דווקא מעבדת שירות ניידת בשם Mobilab. החברה מציעה תיקון מסך של אייפון 7 תוך חצי שעה, חלפים מקוריים, 3 חודשי אחריות על התיקון, אפשרות לביצוע התיקון בזמן ובמקום שתבחרו (כל יום מ-08:45 בבוקר ועד 18:30 בערב) ותשלום בסכום שפוי שנעשה רק בסוף התיקון. המשמעות היא שאתם יכולים לחסוך הרבה זמן וכסף, לא נדרשים להגיע למעבדת שירות כלשהי, לא מתחייבים לשום שירות (ביטוח למשל) ולא צריכים לחכות מספר ימים עד שיושלם התיקון. ובמילים אחרות – אתם קובעים את הכללים ולא אף אחד אחר. הדבר היחיד שאתם צריכים הוא פשוט- לדאוג לשולחן לטכנאי בגודל מינימלי של  30*100 ס"מ בסמוך לשקע חשמלי ולהצטייד בכרטיס אשראי.

איך מזמינים את השירות?

הזמנת השירות נעשית באמצעות אתר האינטרנט של החברה או חיוג למספר הטלפון *3874. ההבדל בין שתי האפשרויות פשוט:

  • בהזמנה אינטרנטית הלקוח מבצע את ההזמנה באמצעות מערכת הזמנות שמותאמת לטלפונים חכמים
  • בהזמנה טלפונית ההזמנה נעשית ע"י שירות הלקוחות של החברה.

בכל מקרה אין צורך להוריד אפליקציה סלולרית כלשהי ואין צורך לדאוג – התיקון נעשה ע"י טכנאים מומחים וניתן לחלק את התשלום למספר תשלומים. בנוסף, המחיר אינו כולל תוספות כלשהן (למשל את העובדה שהטכנאי מגיע עד אליכם) אלא אך ורק את מחיר התיקון. ולא פחות חשוב – אתם יודעים מראש בדיוק כמה יעלה לכם תיקון והחלפת מסך לאייפון 7, כך שאתם לא צפויים להפתעות לא נעימות. נסו ולא תצטערו.

אולי תאהבו גם את