חיפוש

משחק תפקידים – שחרור פנטזיות עם אביזרים ארוטיים

לפעמים אנחנו מוציאים את עצמנו בחיים עם רצון עז וכמיהה שובבה לשדרג ולשפר את חי המין לנו. זה יכול לקרות אם אנחנו רוצים להכניס קצת רוח חדשה למיטה בזוגיות ארוכת טווח. אבל לא חייבים להיות שנים יחד לפעמים זוגיות טרייה או הכרות חדשה היא הזדמנות מדהימה לחקור דברים חדשים. אם יש לכם סקרנות בריאה בכל מה שקשור למיטה ולחיי מין ואתם מחפשים דרכים מדליקות לפלפל את החיים שלכם בכלל ואת הסקס שלכם בפרט – משחק תפקידים במיטה יכול להיות אופציה נהדרת עבורכם!

 

משחקי תפקידים למה זה טוב?

בתור מבוגרים אנחנו שוכחים לעיתים כמה זה כיף לשחק. דונלד וינקוט, אחד הפסיכולוגים הגדולים של המאה הקודמת כתב על כך המון מאמרים והשתמש במשחקים כדי לעזור למטופלים שלו. לטענתו משחקים מאפשרים לנו מרחב מעברי שנותן לנו את האפשרות להמציא את עצמנו מחדש ללא שיפוטיות ויכול ממש לשחרר אותנו. כך נוכל למצוא מקומות חדשים בעצמנו ולחקור את הלא נודע הפנימי שלנו. בסקס משחקי תפקידים יכולים לשחק תפקיד ענק. אם נטיב לבחור לעצמנו ולפרטנרים שלנו משחקים שמדליקים אותנו ומושכים אותנו נוכל לשחרר את הפנטזיות שלנו לחופשי. נוכל להמציא את עצמנו מחדש במיטה ולגלות מקומות מדהימים חדשים בעצמנו ובפרטנרים שלנו!

משחקי תפקידים מדליקים יכולים להיות כל דבר שמדבר אלינו: רופא וחולה, שוטרת ועצור, בוס ומזכירה ועוד המון דוגמאות. אין חוקים – החוק היחיד הוא שהכל יעשה בהסכמה וברצון הדדי.

 

אז איך מתחילים? הנה כמה רעיונות נהדרים!

תחפושות

תחפושות סקסיות ומדליקות יכולות להיות התחלה נהדרת ובסיס מאד מוצלח להשתחרר. תחפושת מדליקה תעזור לדמיון שלכם יכול לעוף! תחשבו לעצמכם איזה סיטואציה או פנטזיה יכולה להדליק אתכם וצאו לחפש תחפושת סקסית שתעזור לכם להגשים אותם. מומלץ לשתף א הפרטנר או הפרטנרית בכל התהליך. תחלקו עם הפרטנר או הפרטנרית את הפנטזיה, הסבירו מה מדליק אתכם ואיך אתם רוצים שהפנטזיה תראה. חפשו איתם ביחד תחפושות שיממשו את הפנטזיה, ריכשו יחד את התחפושת וקבעו ערב מדהים ומיוחד שלא תשכחו כל כך בקלות!

אביזרים אירוטיים

בחנויות סקס טובות תוכלו למצוא אביזרים אירוטיים מדהימים ונהדרים שיפתחו לכם את הדמיון ויעזרו לכם להתחיל או להמשיך את הדרך שלכם בעולם משחקי התפקידים במיטה. לפרטים מדליקים נוספים הקליקו כאן https://www.amor-shop.co.il/

יש הרבה אביזרים אירוטיים מומלצים שיעזרו לכם להשתחרר במיטה. אתם תראו שברגע שתחזיקו ביד אביזר אירוטי מיד תרגישו את האנרגיה שלו ורק עצם הקנייה, העיסוק ובחינת האביזר כבר ידליקו אתכם ויפתחו את הראש לרעיונות חדשים.

 

הנה כמה המלצות למוצרים מדהימים ומדליקים שלא ישארו אתכם אדישים

אזיקים

נשמע אולי קלישאתי ובנאלי אבל האמת שאזיקים חביבים ושובבים, כאלה עם קצת פרווה או יותר רציניים יכולים להצית את הדמיון ולשמש בהרבה סוגים של משחקי תפקידים.

שוט

שוט סקסי ומגניב מיד מכניס אנרגיה חדשה ומאפשר למשחקי שליטה סקסיים להכנס לחדר המיטות. נסו לאחוז שוט ביד  ומיד תראו איך הוא משנה לכם משהו בגוף.

חבלים

חבלים יכולים להתאים למיטבי לכת ולמתקדמים יותר. תוכלו לרכוש חבלים יעודיים שיעזרו לכם לשחק עם הפרטנרים שלכם וליצור יחד עולם של משחקיות הקשורה ליחסי שליטה.

וכמובן כפי שכתבנו – שווה לתת לכל האירוע מעטפת של פנטזיה על ידי יצירת סיטואציה מסוימת דרך תחפושות.

אז לא משנה באיזה שלב אתם בזוגיות או בחיים – הרשו לעצמכם לגלות דברים חדשים ולהשתחרר בחדר המיטות. סקס טוב הוא דבר מדהים, בריא ממש ומשפר את החיים בכל האספקטים!

משחקי תפקידים

אולי תאהבו גם את