חיפוש

שולחן אוכל חדש או סלון – מה נכון לקנות לפני?

קניית רהיטים לבית חדש שזה עתה עברנו אליו או לביתנו האהוב שזה עתה עבר שיפוץ מקיף, עשויה להיות משימה מאתגרת ביותר.

כדי לצלוח משימה זאת בהצלחה, חשוב מאוד לפעול על פי סדר עדיפויות מובנה ונכון.

התבססות על סדר עדיפויות שכזה יסייע לנו לצלוח את המשימה בקלות עם מינימום עיכובים ולבטים מיותרים ומעייפים.

המדריך הבא יסייע לכם להכריע עם מה כדאי להתחיל קודם, עם שולחן סלון חדש או שמא עם שולחן אוכל חדש לחדר המגורים שלכם,

 

שלושה אלמנטים שיש לשקול לפני רכישה של שולחן סלון או שולחן אוכל:

כאשר ניגשים להכריע את הסוגייה של איזה פריט ריהוט לרכוש קודם, שולחן אוכל או שולחן סלון יש להתחשב במאפיינים הבאים:

  1. סגנון האירוח שלכם

האם אתם נוהגים לערוך ארוחות משפחתיות גדולות עם אורחים רבים והרבה אוכל או האם אתם מארחים באופן ספונטני בן אדם אחד או שניים לכל היותר לשתייה חמה כמו כוס קפה או כוס תה לצד עוגה. אם אתם שייכים לזן הראשון של המארחים, ללא ספק רצוי להתחיל ברכישת שולחן אוכל טוב, ורצוי כמובן אחד שנפתח על מנת שיהיה לאורחים שלכם מקום לאכול בנוחות מרבית. היתרון בשולחן אוכל שגם את הקינוח והקפה תוכלו להגיש סביבו.

אם אתם בדרך כלל מארחים במתכונת מצומצמת יותר ולא נוהגים לארח ארוחות גדולות ורבות משתתפים, ישיבה בסלון סביב שולחן הקפה עשויה להיות נינוחה יותר ופחות רשמית. במקרה וכן תרצו לערוך ארוחת ערב קטנה למספר משתתפים לפני שהספקתם לרכוש שולחן אוכל, תמיד תוכלו לערוך בופה במטבח ולשבת לסעוד בסלון.

 

  1. עד כמה אתם נוטים לאכול ארוחות ערב משפחתיות

במשקי בית רבים בישראל, ארוחות ערב משפחתיות שמורות רק לערבי חג או סופי שבוע חגיגיים, ביתר ימות השנה, כל אחד מבני הבית אוכל בזמנו הפנוי לפי תחושת הרעב שלו. במשקי בית כאלה, שולחן אוכל גדול יהיה מיותם מרבית הזמן ועל כן הדחיפות לרכוש שולחן שכזה אינה גבוהה במיוחד.

בבתים אחרים לעומת זאת, ארוחות משפחתיות הם עניין יומיומי, וארוחות ערב, צהרים ולעיתים אפילו בוקר נאכלות ביחד סביב שולחן הערוך לכל בני הבית.

 

  1. היכן אתם אוהבים לשתות את הקפה שלכם

רבים מאיתנו אוהבים לפתוח את הבוקר בכוס קפה מבהילה וחזקה. עבור חלקנו, מדובר בטקס הכרחי שבלעדיו היום שלנו כלל אינו יכול להתאים. אם אתם לא נוהגים לשתות את הקפה שלכם בדרך לעבודה או בהגיעכם למשרד, שתיית קפה בסלון תהיה נעימה יותר ועל כן מומלץ להתחיל ברכישת שולחן קפה שישמש אותכם לכל אותם בקרים.

בין אם אתם רוצים לרכוש תחילה שולחן קפה לסלון הבית שלכם ובין אם שולחן האוכל הוא האבן השואבת בביתכם, בחנות הבית של עידה תוכלו למצוא מבחר שולחנות קפה ושולחנות אוכל בעיצובים יפיפיים ובאיכות מעולה.

 

סלון

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים שידת איפור?

בחירה של שידת איפור עשויה להיות עניין מורכב. מי שבחרו בעבר שידה שכזו יודעים כי צריך להכיר בכמה קריטריונים חשובים שיאפשרו לבחור את השידה המתאימה

קראו עוד »
שטיחים זולים
שטיחים בזול? יש חיה כזאת

השטיחים הביתיים מלווים אותנו כבר מזה מאות שנים, כשהם מהווים אלמנט יוקרתי ואף סמל סטאטוס למעמד מכובד בימים עברו. כיום, עם התפתחות עולם התעשייה וטכנולוגיות

קראו עוד »