חיפוש

רהיטים מושלמים לעיצוב דירה מודרנית

הדירה המודרנית היא דירה שכוללת רהיטים מודרניים – רהיטים שכוללים הרבה מתכת, צבעים קרים ומינימליסטיות מסוימת.

על מנת לבחור רהיטים לדירה המודרנית המושלמת חשוב לזכור כמה דברים משמעותיים מאוד.

כאשר בוחרים רהיטים מודרניים, כדאי מאוד שהם יתאימו אחד לשני ויצליחו לייצר מראה לכיד של החלל.

מראה כזה יוצר תחושה של התעמקות לפרטים הקטנים, וכמובן מצליחה לייצר דירה מושלמת שמתאימה למה שאתם רוצים שהיא תהיה.

 

הספה

הספה היא אחד מהמוקדים של הדירה המודרנית – עובדים בה, מארחים בה, אוכלים בה ומה לא. לכן, כאשר בוחרים ספה עליה להיות מושלמת. כדי לבחור את הספה המושלמת היא קודם כל צריכה להיות נוחה, לא רק נוחה לשנייה אלא גם נוחה לאורך זמן.

התאמת הצבעים של הספה היא השלב הבא – הבינו מה פלטת הצבעים שאתם מעוניינים שתהיה, לפי זה צמצמו את מגוון הספות האפשריות. לאחר מכן, הבינו מה החומר שאתם רוצים שממנו תהיה מורכבת הספה – עור או בד.

 

הארונות

כאשר בוחרים ארונות לדירה ובייחוד ארונות לחדר השינה עליהם לעמוד בכמה קריטריונים מרכזיים. ראשית עליהם להיות יעילים – להיות חלל אחסון מוצלח שמתאים בדיוק לצרכים שלכם, גודל הנעליים, כמות התלייה והעומק שאתם צריכים.

לאחר שמצאתם ותכננתם ארון שמתאים לצרכים שלכם, הבינו בדיוק מה העיצוב שאתם רוצים. עיצוב של ארונות חדר שינה מודרניים יהיו כאלו שיכללו הרבה צבעים קרים ואף מתכת. כאשר מדובר בדירה קטנה יחסית, אל תפריזו בגודל של הארון שכן ארון גדול מידי יכול להרוס את החדר שכן הוא מייצר צפיפות.

כאשר בוחרים את העיצוב כדאי לשים לב לעוד כמה פרטים, ובעיקר האופן שבו הארון יכול להתאים לעיצובים שונים של החדר, למשל עם אילו סוגי צבעים הוא מתאים, צבעים שמתכתבים יחסית עם מעט אפשרויות יכולים להוות בעיה אם תרצו בעתיד לרענן את המראה של החדר מבלי להוציא הרבה כסף על כך.

 

צמחים

דירה מודרנית מושלמת יכולה ורצוי שתכלול צמחים. צמחים מרעננים את האווירה שכן הם גם מהווים שבירת צבע וגם הם פריט עיצובי שמוסיף המון חיות לדירה. במיוחד כאשר בוחרים בסגנון עיצוב מודרני, זוהי שבירה שמסיימת להעביר חום מסוים.

כאשר לוקחים צמחים חשוב מאוד להתאים את הצמחים ואת אופן הגידול שלהם לחללים השונים – כאשר מדובר על צמחים בתוך הדירה עליהם להיות מותאמים לצל למשל. דרישות הטיפול של הצמח חשובות גם הן – השקיית הצמח פעם ביום יכולה להיות מחויבות שקשה לעמוד בה לחלק מן האנשים.

 

ארט דקור

ארט דקור הם רהיטים קטנים שמייצרים ייחודיות לדירה. באמצעות שימוש ביצירות אומנות מסוימות או בפסלים כאלו או אחרים ניתן להביע אמירה יותר משמעותית שמקנה לדירה את האישיות שמלווה את הדירה – דבר שמוסיף טאץ' חשוב על מנת להפוך את הדירה המודרנית למושלמת.

 

ספות מעור

אולי תאהבו גם את

איך בוחרים שידת איפור?

בחירה של שידת איפור עשויה להיות עניין מורכב. מי שבחרו בעבר שידה שכזו יודעים כי צריך להכיר בכמה קריטריונים חשובים שיאפשרו לבחור את השידה המתאימה

קראו עוד »
שטיחים זולים
שטיחים בזול? יש חיה כזאת

השטיחים הביתיים מלווים אותנו כבר מזה מאות שנים, כשהם מהווים אלמנט יוקרתי ואף סמל סטאטוס למעמד מכובד בימים עברו. כיום, עם התפתחות עולם התעשייה וטכנולוגיות

קראו עוד »