חיפוש

פיצוי נזקי גוף עקב תאונת דרכים

לעיתים נדמה כי אזרחים לא נמנעים מלפנות אל חברות הביטוח כדי לבדוק את האפשרות לקבל פיצויים עקב נזקי גוף שאירעו להם בעת מעורבות בתאונת דרכים. איננו יודעים מה הגורם שמוביל למצב זה, אך אנחנו יודעים בוודאות שהוא קיים. כדי לנסות ולשנות את המצב, יצאנו לבדוק את העניין לעומק במטרה להביא למודעות ולשינוי בנושא.

 

כמה מילים אודות הגורמים שסייעו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי כתבנו תוך סיוע מטעם מכרים שלנו שעברו לא מזמן תאונת דרכים. הם מצדם, תכננו שלא לפנות אל חברת הביטוח מסיבות שלא נפרט כאן כדי לשמור על הפרטיות שלהם. כששמענו שהם לא מתכננים לעשות דבר בנושא, ציינו בפניהם שאנחנו לא ניתן לזה לקרות. לכן, ריכזנו את טובי המוחות בתחום ויחד איתם קיבלנו את כל המידע החשוב בנושא במטרה לנסות ולהניע אותם לגשת לעורך דין שיסייע להם בקבלת הפיצויים שמגיעים להם.

 

היית מעורב בתאונת דרכים? יש סיכוי גבוה שאתה זכאי לפיצוי

אם הייתם מעורבים בתאונת דרכים כהולכי רגל, נהגים או נוסעים ונפגעתם  (אפילו באופן הקל ביותר) אתם צריכים לחפש עורך דין מנוסה  בתחום כדי שהוא יבדוק עבורכם את גובה הפיצויים שאתם צפויים לקבל. שכן, גם אם מדובר בפגיעה קלה, אתם צפויים לקבל פיצויים כלשהם וחבל שתפספסו אותם, פשוט כי הם מגיעים לכם.

 

אתם עוברים טיפולים בעקבות הפציעה?

אם אתם עוברים כיום את אחד או יותר מהטיפולים הבאים בעקבות התאונה, אתם עשויים לקבל פיצויים שיאפשרו לכם לממן אותם:

  • טיפולי פיזיותרפיה
  • טיפול נפשי
  • טיפול תרופתי

שימו לב, חלק מהפיצויים עשויים להגיע מחברת הביטוח וחלק יכולים להגיע מהמוסד לביטוח לאומי. כדי שתוכלו לדעת אם מגיעים לכם שני הפיצויים הללו, אתם צריכים ליצור קשר עם עורך דין מנוסה (אם טרם עשיתם זאת לאחר שקראתם את הפסקה הקודמת).

 

חשוב שתבחרו בעורך דין מומלץ

נאמר לנו שבחירה בעורך דין שמבין בענייני נזקי גוף (דיני נזיקין) אינה עניין של מה בכך. לכן, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם בוחרים בעורך דין שעונה על הקריטריונים הבאים:

  • בקיא בכל הנוגע לדיני נזיקין
  • בעל ניסיון בתחום
  • הומלץ לכם על ידי גורם אמין

אם לא קיבלתם המלצה על עורך דין מסוים, אתם תמיד יכולים לפנות אל הרשת ולערוך חיפוש מקיף.

 

איך למצוא עורך דין מומלץ?

ניתן למצוא עורך דין מומלץ באמצעות חיפוש מקיף בקבוצות שבהן יש אנשים שהיו מעורבים בתאונות דרכים, בגוגל (תוך קריאת לשונית הביקורות) או באמצעות פרסום פוסט בפורום שעוסק בתחום. כך תוכלו לקבל המלצות מאנשים שהסתייעו בעבר בעורך דין שסייע להם לקבל את הפיצויים המגיעים להם.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שכנראה שכנע אתכם לעשות את כל מה שנחוץ כדי שתוכלו לקבל פיצויים עבור הפגיעה שחוויתם.

תאונת דרכים

 

 

 

אולי תאהבו גם את