חיפוש

עיר חטאים? לא מה שחשבתם

עיירות קיט עם אווירה צעירה וקלילה, כפרים מסורתיים, שווקים צבעוניים, חופים הלקוחים מגלויה עם חולות זהובים ומי טורקיז צלולים, בעלי חיים, אוכל מעולה ומחירים זולים במיוחד – תאילנד היא ללא ספק אחד היעדים בהם ניתן להנות מהחופשה המושלמת במחיר משתלם, אם לא ה-יעד.

היא מומלצת עבור צעירים המחפשים חופשת בטן-גב באווירה תוססת עם מסיבות עד אור הבוקר, תרמילאים ומטיבי לכת אשר רוצים להנות מנופים מרהיבים, זוגות אוהבים בירח דבש מהאגדות ולמעשה כמעט כל סוג של חופשה או טיול שעולה בדעתכם, תוכלו להגשים בממלכת תאילנד.

ואם כבר תאילנד, עבור מי מכם שחופשת החלומות שלו היא חופשת בטן-גב מפנקת באווירה צעירה, עם חיי לילה שוקקים ואוכל מצוין – פטאיה היא המקום האידיאלי!

בפטאיה, אשר במרחק שלא עולה על שעתיים נסיעה בסך הכל מעיר הבירה בנגקוק, תוכלו להנות משפע אטרקציות להנאת המשפחה כולה.

 

דברים לעשות בפטאיה

  1. טיול אומגות – פארק אומגות גדול ומושקע השוכן בלב יערות הגשם התאילנדים ומציע למבקריו המון מתקנים, אשר חלקם שמורים לאמיצים ביותר
  2. בנג'י – חובבי האדרנלין ישמחו לשמוע כי בפטאיה מספר נקודות לקפיצת בנג'י מגובה של עשרות מטרים.
  3. עוד בתחום האקסטרים – ספורט ימי כמו אופנועי ים, אבובים, גלשנים, צלילה ושנירקול מחכים לכם בחופים המאורגנים.
  4. שופינג – בפטאיה שפע רב של אפשרויות עבור אוהבי הקניות – קניונים, חנויות בוטיק ושווקים צבעוניים.
  5. מוזיאון בקבוקי הזכוכית – מוזיאון מיוחד במינו בו כל פריטי האמנות נמצאים בתוך בקבוקי זכוכית, סוג של אומנות אשר נחשב לייחודי ולא ניתן לראותו לעתים קרובות ברחבי העולם.

 

איך להגיע?

מכיוון שאין טיסות ישירות לפטאיה, יש לטוס לאחד משדות התעופה הבינלאומיים שבתאילנד (למשל בנגקוק) ומשם לעלות על טיסת פנים בתוך המדינה. ניתן לרכוש כרטיס טיסה מישראל לתאילנד וכרטיס נפרד לטיסת פנים, או לרכוש ישירות כרטיס הכולל עצירת ביניים בתאילנד – מומלץ כמובן לבצע השוואת מחירים בין הסוכנים והאופציות השונות, כיוון שיתכנו הבדלים של מאות דולרים וטיפ נוסף הוא להצטרף בחינם כחברי מועדון לחברות התעופה התאילנדיות אשר מציעות לעתים קרובות מבצעים שונים, שהות חינמנית בטרקלין ועוד.
אופציה נוספת היא לטוס לבנגקוק ומשם לעלות על רכבת, מונית, אוטובוס או לשכור רכב לכיוון פטאיה.

 

מתי לנסוע?

מבחינת מזג האוויר וימי הגשם, העונה המומלצת בויתר לטיול היא החל מחודש נובמבר ועד פברואר. במועדים אלה הטמפרטורות נוחות ונעימות באופן יחסי וגם ימי הגשם אינם רבים. מצד שני, חשוב לזכור כי זו היא העונה של שיא התיירות בפטאיה ולכן עומס התיירים ניכר הן מבחינת התורים לאטרקציות והן מבחינת תפוסת המלונות ועלייה כללית במחירים.

באשר ללינה, בדומה למלונות בקוסמוי או מלונות בבנגקוק, פטאיה מציעה שפע רב של מקומות לינה מכל סוג ובכל תקציב שתחשבו עליו, החל מהוסטלים דלי תקציב לתרמילאים ומי שמוכן לישון בתנאים בסיסיים, ריזורטים עם מגלשות מים אשר פופולאריים במיוחד בקרב משפחות עם ילדים קטנים, ומלונות יוקרה ופאר עבור מי שרוצה להתפנק ולזכות לאירוח ברמה הגבוהה ביותר מבלי שיחסר לו דבר.

ככלל, מקומות הלינה אשר נמצאים בקרבת החוף או מוקדי התיירות המרכזיים וסצנת חיי הלילה, מבוקשים יותר ולכן גם מחיריהם גבוהים יותר ולכן מי שמוכן להתרחק מעט ממרכז העניינים יוכל לזכות במקומות לינה בתקציב ידידותי יותר ובנוסף להנות מקצת שקט ושלווה.

זה הכל. כל שנותר הוא לארוז מזוודה ולהצטייד בהרבה מצב רוח טוב. תהנו!

 

חדר מעוצב

אולי תאהבו גם את

מלונות
איטליה שאתם לא מכירים

"לה דולצ'ה ויטה" – החיים הטובים, ללא ספק אחד הביטויים שמתארים את איטליה בצורה מדויקת ומסבירים בלי יותר מדי גינונים מדוע איטליה מככבת ברשימת היעדים

קראו עוד »