חיפוש

4 סיבות לבחור משקפיים מבית המותג רייבן

"מחפש משקפי שמש? למה שלא תקנה זוג משקפיים בשוק ב30 ש"ח?".

משפט כזה לא נדיר לשמוע במדינת ישראל.

אולי זו באמת ההחלטה הנכונה? במאמר הקרוב אמנה 4 סיבות למה לא כדאי לכם לקנות זוג משקפיים ב30 ש"ח, ולמה כן כדאי לכם להשקיע בזוג משקפי רייבן.

 

קצת על רייבן

חברת רייבן נוסדה בשנת 1937. מדובר במותג אמריקאי המתמחה במשקפי שמש ומשקפי ראייה. הוא הוקם על ידי החברה bausch&lomb. רייבן נוצרה עקב צורך אמיתי. בשנת 1929, חיל האוויר האמריקאי עבד עם חברת Bausch&lomb על ייצור משקפי שמש שיסייעו לטייסים, אשר היו מוסחים מהגוונים הלבנים והכחולים בשמיים. משקפי השמש שנוצרו נרשמו כפטנט שקראו לו "משקפי הטייס של רייבן". סוג משקפי השמש הפופולרי ביותר של רייבן כיום הוא משקפי הטייסים.

 

אז למה דווקא רייבן?

  1. שם גדול בתעשיית משקפי השמש

רייבן הוא מותג משקפיים שקיים משנת 1937, כלומר כבר מעל ל- 80 שנה. הוא אחד המותגים החזקים בעולם למשקפי שמש ונחשב לשם מאוד גדול בתעשייה. קשה למצוא חנות אופטיקה בעולם שאין בה משקפי רייבן. למותג יש המון זיופים ברחבי העולם.

 

  1. עדשות איכותיות

כאשר קונים משקפי שמש, חשוב לא לבחון את האיכות ולא רק את הנראות. הנזקים של השמש עלולים להיות הרסניים לעיניים ומשקפי שמש עשויים להגן עליכם מפני הנזקים האלה. אבל, חשוב לדעת שמשקפי שמש באיכות נמוכה כנראה לא יעשו את העבודה ואף עלולים לעשות נזק יותר גדול מאשר לוותר על משקפי שמש בכלל. רייבן נחשב למותג מאוד איכותי בעולם. כשאתם קונים משקפי רייבן, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שהעיניים שלכם מוגנות ברמה הכי גבוהה שיש.

 

  1. סטייל

אם נרצה או לא נרצה, משקפי שמש הם פריט בולט מאוד, הנמצא ממש במרכז הפנים. גם אם תקנו משקפי שמש קטנים בגודלם ולא נועזים בצבעם, הם יהיו מאוד בולטים לסביבה. מעבר לכך, משקפי שמש יכולים לשדרג את הסטייל שלכם ולהקפיץ את הנראות שלכם בכמה רמות. לכן, שווה לכם להשקיע במשקפיים בסטייל שייראו טוב ושכל החברים יסתכלו וירצו גם. כמובן שנראות היא דבר אינדיבידואלי, אבל משקפי השמש של רייבן נחשבים מאוד בעולם האופנה. יש להם סטייל ייחודי שמתאים למגוון רחב של מבני פנים.

 

  1. עמידות

אין דבר יותר מבאס מלהשקיע במשקפי שמש חדשים ואחרי יומיים לגלות שהם התעקמו או נשברו לכם. כשאתם קונים משקפיי רייבן, אתם מקבלים משקפיים אמידים שאתם יכולים להיות בטוחים שיחזיקו לכם לאורך זמן ולא יישברו או יתעקמו בקלות. בנוסף, אתם מקבלים עליהם אחריות לתקופה ארוכה, כך שאם יש צורך, אתם הולכים לחנות ומקבלים תיקון בחינם.

 

במשקפי שמש לא מתפשרים!

ברור שזה מפתה לקנות משקפי שמש במחיר זול. אם אתם מחפשים משקפי שמש איכותיים שיגנו על העיניים שלכם ויחזיקו לכם לאורך זמן, אין משקפיים מתאימים יותר מרייבן!

אישה

 

אולי תאהבו גם את

בגדים
התפתחות האופה בשנים האחרונות

האפייה, אחת מאמנויות הקולינריה הוותיקות ביותר, הייתה עדה לשינוי משמעותי בשנים האחרונות. תפקידו של האופה הפך מבעל מקצוע מסורתי לאומן מיומן שיוצר פינוקים מענגים ועובד

קראו עוד »