חיפוש

סיאליס: מרפא או משפר? הנה כמה עובדות שכנראה לא ידעתם

בעיות אין אונות הן בעיות שסובלים מהן גברים רבים וכוללות קושי בזקפה, שפיכה מוקדמת ועוד.

סביב בעיות אין אונות קיימת בושה גדולה וגברים לא נוטים להודות שבעיות כאלו קיימות אצלם, בעיקר כאשר מדובר בגברים צעירים המובכים מהעניין.

בעיות אין אונות עלולות לפגוע בביטחון העצמי ובמצב הרוח ולכן מומלץ לטפל בהן. אם עד היום התרופה הנפוצה להתמודדות עם בעיות אין אונות היתה ויאגרה, היום קיימים תחליפים טבעיים שניתן לקחת ללא מרשם ובלי לפגוש רופא.

 

סיאליס טבעי ללא צורך במרשם רופא

סיאליס היא תרופה מוכרת להתמודדות עם בעיות בזקפה. עם זאת, הצורך ללכת לרופא ולשתף אותו בפרטים אינטימיים מחיי המין עלול לעורר מבוכה בקרב גברים רבים וניתן להבין זאת. החדשות הטובות הן שקיים תחליף טבעי שפותח על ידי חברת טבע שתוכלו לרכוש ללא מרשם.

 

איך סיאליס טבעי עובד?

מטרתה של סיאליס היא שיפור התפקוד המיני על ידי הרחבת כלי הדם. החומר הפעיל בתרופה הוא טלדניפיל המשפר את "חוזק" הזקפה ומביא להנאה מוגברת במהלך קיום יחסי המין. לסיאליס טבעי ישנם שלושה יתרונות על פני כדור הויאגרה:

  • אין צורך במרשם: בדומה לתרופות טבעיות רבות לא תצטרכו לפגוש רופא ולשתף אותו בפרטים אינטימיים מחיי המין שלכם כדי לרכוש את התרופה.
  • חומרים טבעיים בלבד: כשיש אפשרות לבחור בין הכנסת כימיקלים לגוף לבין תרופה טבעית, האפשרות השנייה תמיד עדיפה.
  • משפיע לאורך זמן: סיאליס טבעי משפיע לאורך זמן רב יותר מאשר כדור הויאגרה וניתן לקחת את הגלולה פעם ביום.

 

לויטרה ללא מרשם

סיאליס טבעי זו תרופה נהדרת, אך אם יש לכם מחלות רקע או בעיות לחץ דם אין לקחת תרופה זו. עם זאת, תוכלו לקחת תרופה טבעית אחרת טובה לא פחות – לויטרה. בדומה לסיאליס ולויאגרה, לויטרה מרחיבה את כלי הדם ומשפרת את זרימתו לאיבר המין וכך מחזקת את הזקפה. לויטרה ממקדת את התרחבות כלי הדם באזור הפין, וזו הסיבה שגם גברים הסובלים ממחלות רקע יכולים ליטול תרופה זו.

 

כך תיקחו לויטרה מבלי להסגיר את עצמכם

אחת הבעיות עם תרופות לשיפור הביצועים במיטה הן שלפעמים קשה להסתיר את עצם לקיחת התרופה, ואת חלקנו מביך לשתף דבר כזה עם הפרטנר/ית. לכך פותח מענה נהדר: לויטרה בצורת סוכריות מנטה. כך תוכלו לקחת את התרופה וזה ייראה כאילו אתם לוקחים סוכריית מנטה. בנוסף לכך, זו תרופה שמאפשרת צריכת אלכוהול בזמן לקיחת הכדור כך שתוכלו ליהנות בכל אירוע בו מוגש אלכוהול ולאחר מכן לקחת את הכדור ללא חשש ולהינות.

 

כמעט ללא תופעות לוואי

עוד יתרון של לויטרה הוא שזו תרופה שכמעט אין לה תופעות לוואי. תופעות שכן דווחו היו קלות במיוחד, כגון אודם קל בפנים או צינון לא חמור. מסיבה זו התרופה מתאימה גם למי שסובל מבעיות זקפה מסיבות בריאותיות.

 

 

זקפה

 

אולי תאהבו גם את