חיפוש

מתי נכון לקנות צפיות לסרטון של העסק?

פתחתם עמוד עסקי באינסטגרם, מימנתם אותו, קניתם עוקבים, קניתם לייקים, השקעתם בתוכן איכותי ומעניין, אבל עדיין אתם מרגישים שלא מספיק אנשים

צופים בתוכן שאתם מעלים? אולי כדאי להתחיל לקנות גם צפיות לסרטונים שלכם.

אז למה בעצם כמות צפיות גבוהה חשובה לא פחות מלייקים ועוקבים?

 

כמות צפיות גבוהה מושכת צופים

כאשר אתם מעלים סרטון לאינסטגרם, שאר המשתמשים רואים קודם כל כמה צפיות היו לו. ככל שלסרטון יהיו יותר צפיות, כך יימשכו יותר משתמשים לצפות בו. משתמשים יראו שהסרטון עניין הרבה אנשים אשר צפו בו ולכן יתעניינו בעצמם לראות מה יש שם ואיך משך כל כך הרבה אנשים – זהו חוק העדר. בנוסף, ככל שלסרטון יהיו יותר צפיות, כך ירגישו המשתמשים דחף לצפות גם הם מתוך החשש לפספס משהו שרוב הסביבה שלהם ראתה ומכירה. הפחד להישאר "בחוץ" יניע אנשים ללחוץ על הסרטון ולצפות בו.

 

כמות הצפיות מעידה על ההצלחה של הסרטון

כמו שכמות לייקים גבוהה מעידה על הצלחה של פוסט, כך גם כמות צפיות. ככל שיותר אנשים צפו בסרטון מסוים, כך נראה שהסרטון מוצלח יותר ומעניין יותר. משתמשים אשר נתקלים בסרטון יחשבו לעצמם שאם לסרטון יש יותר צפיות, בוודאי שהוא מוצלח ויסתקרנו לראות בעצמם. בנוסף, כמות צפיות גבוהה מעידה על הוויראליות ועל הפופולריות של הסרטון ובכך מקדמת אותו.

 

יותר צפיות – יותר חשיפה

לא רק שהצפיות מעודדות עוד צפיות ומעידות על הצלחה ואהדה, הן גם מגבירות את החשיפה לסרטון עצמו. כאשר לסרטון יש יותר צפיות באינסטגרם, המערכת של אינסטגרם מדרגת אותו גבוה יותר מבחינת מידת הצלחה ולכן תתעדף אותו בפיד של כלל המשתמשים אשר עוקבים אחר עמוד העסק שלכם. במידה והסרטון שלכם יופיע גבוה יותר בפיד של המשתמשים, כך יותר סביר שיתפתו להיכנס לסרטון ולצפות בו בעצמם בתחילת המעבר על הפיד כאשר מידת הקשב שלהם חדה יותר. זאת ועוד, לא רק שהעוקבים שלכם יצפו בסרטון, אלא שהוא יוצע לעוד ועוד משתמשים כסרטון שעשוי לעניין אותם, וזאת בהתאם למידת ההצלחה המדורגת של הסרטון המושפעת בעיקר מכמות הצפיות.

 

אז מה הדרך לקדם את הסרטונים שלכם?

כמו שראינו – צפיות! כך ניתן לקדם יותר את הסרטון. הדרך הטובה ביותר להשיג צפיות היא קניית צפיות. חשוב שכמות הצפיות תהיה מותאמת באופן מידתי לכמות העוקבים והלייקים של הסרטון, לכן לא די בקניית לייקים ועוקבים, וכדאי גם לקנות צפיות. כאשר משתמשים גוללים אחר הפיד שלהם, הם לא רואים כמה עוקבים יש לכם, אלא כמה צפיות יש לתוכן שהעליתם. בנוסף, אם כמות הלייקים תהיה גבוהה מכמות הצפיות של הסרטון, הדבר ייראה כחשוד ולא הגיוני ועל כן לא ימשוך משתמשים לצפות. כמות הצפיות צריכה להיות לכל הפחות גבוהה במעט מכמות הלייקים על מנת שתגרום לסרטונים שלכם להצליח.

 

סרט

אולי תאהבו גם את

5 סיבות לעשות אינטרנט סיבים 
5 סיבות לעשות אינטרנט סיבים 

בשנים האחרונות, אינטרנט סיבים אופטיים (FTTH) הפך לאופציה פופולרית יותר ויותר עבור משקי בית ועסקים. טכנולוגיה זו מציעה יתרונות רבים בהשוואה לחיבורי אינטרנט מסורתיים כמו DSL או

קראו עוד »