חיפוש

מידע נחוץ לפני פנייה לעו"ד

פנייה לעורך דין צריכה להתבצע תוך היכרות עם ההליך שצפוי להתרחש בהמשך הדרך. סביר להניח שעובדה זו ידועה לכם והיא עיכבה אתכם מלפנות לקבלת ייעוץ מקצועי שכזה. אם כך, כדאי שתקראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו את כל המידע הנחוץ שיאפשר לכם לפנות לעורך דין עם תחושת ביטחון. הישארו כאן ותצאו מומחים בנושא.

 

קודם כל – תבדקו מהם הדינים שנוגעים למקרה שלכם

חשוב לבדוק בשלב ראשוני זה את הקטגוריה שאליה המקרה שלכם משויך. שכן, יש עורכי דין רבים בשוק וכל אחד בקיא בתחום אחר. יש מי שבקיאים למשל בדיני משפחה, בעוד אחרים עוסקים במקרקעין, הטרדות מיניות ועוד. מי שיפנו לעורך דין מבלי לבחון את תחום העיסוק שלו, עשויים לגלות שייקח להם זמן רב להגיע לבעל המקצוע שיסייע להם בהליך. שכן, הסבירות שהם יגיעו לעורך הדין שמתמצא בתחום שלהם באמצעות פנייה אקראית היא נמוכה מאוד.

 

פנו לעורך דין שעוסק בתחום זה בלבד

עכשיו אתם יודעים שצריך לברר מראש מהי הקטגוריה שאליה נכנס המקרה שלכם. בשלב הבא, אתם צריכים לבדוק איזה עורך דין בקיא בתחום זה בלבד. כלומר, הוא אינו עוסק במספר תחומים שונים. נסביר שעורך דין שעוסק בתחום אחד, משקיע את כל המאמצים בעניין זה בלבד. כך שהוא מכיר מקרוב את כל השינויים שאירעו בחוק בהקשר זה. רגע לפני שנעבור לפסקה הבאה, נמליץ לכם להעיף מבט באתר המקצועי של משרד עו"ד אלעד שאול. שכן, זוהי דוגמא טובה לעורך דין שנחשב לעילוי בתחומו והוא עוסק אך ורק במקרים שנוגעים לעבירות מין.

 

תבדקו שמדובר בעורך דין טוב

יש דרכים רבות שיאפשרו לכם לבדוק את טיבו של עורך הדין הנבחר. אנו ממליצים להשתמש ב – 2 הפלטפורמות הבאות שנחשבות לאמינות ביותר:

  1. בירור מפה לאוזן
  2. קריאת מידע ברחבי הרשת

נסביר בקצרה שהאפשרות הראשונה באה לידי ביטוי באמצעות שיחות שתקיימו עם אנשים שהסתייעו בעבר בעורך דין שעוסק בתחום זה. כך תוכלו לשמוע ממקור ראשון את כל המידע הנחוץ לכם אודות עורך דין זה. מי מכם שיעדיפו לקבל מידע ברחבי הרשת, יוכלו לקרוא חוות דעת שנכתבו בפורומים, ברשתות חברתיות ועוד.

 

תבררו את המיקום שלו

סביר להניח שתעדיפו לפנות לעורך דין שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם. לכן, נציע לכם לבדוק מראש את הכתובת של המשרד שלו. כך תחסכו לעצמכם זמן רב ומאמץ, פשוט כי תהיו בטוחים שערכתם בירור מעמיק אודות המיקום שיתאים לכם מכל הבחינות.

 

לסיום

עד כאן המדריך שסיפק לכם את כל המידע שנחוץ למי שמתכננים לפנות לעורך דין. בשלב זה אתם מכירים בכל הפרטים החשובים, כך שנותר לכם ליישם אותם לפרטי פרטים. נאחל שתעשו זאת באופן מדויק, כדי שתגיעו לגורם מקצועי שיתאים לכם מכל הבחינות.

עורך דין

אולי תאהבו גם את

פשעי אינטרנט
מהן עבירות מחשב ואינטרנט?

עולם המחשבים והאינטרנט פתח אפשרויות חדשות רבות עבור כולנו, אך יחד איתן צמחו גם סוגים חדשים של עבירות. עבירות מחשב ואינטרנט הם מעשים פליליים המבוצעים

קראו עוד »