חיפוש

מה לומדים בקורס מנחי NLP?

לאחרונה אנו שומעים על מכרים רבים שלנו שבוחרים לערוך שינוי משמעותי בחיים שלהם ולהפוך להיות מנחי קורסים שונים. כל אחד מהם בחר כמובן את הקורס המתאים לו ביותר, זה שיאפשר לו להגיע לתחושת הצלחה אישית. החלטנו לצאת ולבדוק את הקורסים השונים, כדי להכיר לאחרים את המידע שנלמד בהם.

הפעם, יצאנו לבדוק את קורס מנחי ה – NLP וחזרנו עם כל המידע שנלמד במסגרת קורס המנחים. הישארו אתנו ותגלו את כל המידע בנושא.

 

רקע אודות NLP

אי אפשר לכתוב מדריך מקיף אודות החומר הנלמד בקורס מנחי NLP מבלי לציין מה זו השיטה הזו בכלל. בעברית היא נקראת "ניתוב לשוני פיזיולוגי" והיא פותחה אי שם בתחילת שנות ה – 70. השיטה מאפשרת למי שמכיר בה מקרוב, לחקור את הגורמים שיכולים להביא להצלחה ולהצטיינות בתחומי חיים שונים.

הדבר מתאפשר לאחר שיוצרים שינוי בתפיסה המחשבתית שלנו או של אנשים אחרים, תוך שימוש הולם בתקשורת בין אישית. כעת, כשאתם יודעים במה מדובר, אפשר להמשיך אל הליבה, אל הנושא שלשמו התכנסנו כאן היום.

קורס מדריכי NLP

מה התכנים שנלמדים בקורס מנחי NLP?

התכנים שנלמדים בקורס נלמדים תוך חוויה מעוררת השראה. ראוי לציין כי מי שלמדו אותו ציינו בפנינו כי הלימודים היו בלתי נשכחים. הם למדו במסגרת הקורס את הדברים הבאים:

  • מודל לתקשורת חיונית
  • חיזוק של משאבים ויכולות של האחר
  • יצירה של כימיה מהירה עם מי שנמצא מסביבם
  • שפת ההשפעה
  • שחרור של אמונות ומשקעים מהעבר
  • יצירת עצמה אישית ופנימית ועוד

אם הנושאים הללו מעניינים אתכם, כדאי שתפנו לייעוץ מ NLP-IL שנחשבים למומחים בתחום.

 

למה כדאי ללמוד את הקורס?

מי שלמדו את קורס זה ציינו כי הוא אפשר להם "להקפיץ" את רמת התודעה הבסיסית שהייתה להם עד לא מזמן. לדבריהם, הם הגיעו למצב שבו הם הצליחו ליצור לעצמם סביבת חיים שלווה שכוללת תחושת אושר וביטחון. אם לא די בכך, הם גם קיבלו ארגז כלים משמעותי לחיים שלימד אותם הכול אודות ההתנהגות האנושית של אחרים. קורס מדריכי NLP

בחירה בקורס מנחים מתאים

יש לא מעט אפשרויות בשוק. אם תערכו חיפוש מהיר בגוגל אודות קורס מנחי NLP, אתם צפויים לגלות די מהר כי יש מכללות שונות במקומות רבים בארץ שמציעות את הקורס. אנחנו ממליצים לכם לערוך בירור מעמיק טרם הבחירה ולבחון מהו הקורס המתאים עבורכם ביותר מכל הבחינות. למשל, מבחינת שעות הלימודים, מבחינת האפשרות ללמוד מרחוק (אם יש כזו) וכמובן שגם מבחינת המיקום, במידה ומדובר בקורס פרונטלי.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את התכנים שנלמדים בקורסי המנחים של תחום ה – NLP. בשלב זה אתם יכלים להיות בטוחים כי יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק לבחור את הקורס המתאים, להירשם ולגלות איך חייכם משתנים לטובה.

קורס מדריכי NLP

אולי תאהבו גם את

תרגום תואר מחול
מי רשאי לתרגם תואר מחו"ל?

כאשר אנשים ממדינות שאינן דוברות עברית או שאינן דוברות אנגלית משיגים תארים בחו"ל ורוצים לממש הזדמנויות לימודיות או מקצועיות בישראל, תרגום התואר שלהם הופך להיות

קראו עוד »