חיפוש

מה זה רישום בי די אי שלילי?

למרות שאחד מהדברים הכי משמעותיים שיש לנו בחיים זו ההתנהלות הכלכלית שלנו, כולנו גם עושים טעויות וכולנו זקוקים לעזרה ברגעים מסוימים. אתם רוצים לקחת משכנתא אבל נתקלתם בבעיה? זקוקים להלוואה אבל הבנק לא מוכן? יכול להיות שיש לכם רישום בי די אי שלילי, ובהחלט כדאי שתעשו משהו בנידון.

 

מה זה אומר בפועל ומה ההשפעה של רישום שלילי כזה?

כאשר מדברים על רישום בי די אי שלילי מדברים על דוח האשראי של כל אחד מאתנו אשר מכיל למעשה את ההיסטוריה הפיננסית שלנו. משמעות הדברים היא שאם בעבר איחרנו בתשלום של חובות שונים, הכול יופיע בדוח הזה ולא נוכל להתחמק מכך.

בין הרישומים השליליים שיכולים להופיע ולהשפיע על דירוג האשראי, אנחנו רואים פעולות כמו: פשיטת רגל, אי פירעון, תשלומי אשראי חסרים ועוד. מבחינת ההשפעה של רישום בי די אי שלילי, חשוב להבין שמדובר על עניין מהותי ביותר. העניין הוא שלמעשה אותו דירוג אשראי שלילי יכול להפחית את הסיכויים של כל אחד ואחד מאתנו לקבל אישור בעת בקשות שנוות כמו: בקשה למשכנתא, הלוואות אישיות או כרטיסי אשראי שונים.

 

כמה זמן רישום שלילי ילווה אותנו?

עוד בעיה שהרבה פעמים אנשים לא מודעים לה, היא העובדה שכאשר מדברים על רישום בי די אי שלילי, מדברים על משהו שאי אפשר להעלים ככה סתם בקלות. כלומר, מדובר כאן על רישום שמלווה אותנו. בדרך כלל רישום שלילי נשאר לשלוש שנים, אך יחד עם זאת, יש רישומים חמורים יותר שילוו את התיק שלנו גם לחמש שנים.

משמעות הדברים היא שכל עוד הרישום השלילי נמצא שם, חברות האשראי והבנקים השונים שאליהם נחליט לפנות עלולים לסרב לבקשות שלנו. לכן חשוב מאוד לבדוק מה המצב האישי שלכם בנושא הזה, האם יש לכם רישום שלילי והאם גם במקרה שלכם, כמו בהרבה מאוד מקרים אחרים, ניתן יהיה לעשות משהו בנידון.

 

האם אפשר למחוק את אותם רישומים שליליים?

יש היום אנשי מקצוע שמומחים בדיוק בנקודה הזאת ולכן, אם גיליתם שבאמת יש לכם רישום שלילי, בהחלט יכול להיות שכדאי לכם לפנות אל אחד מאותם אנשי מקצוע. ראשית, הוא יוכל לבדוק עבורכם האם הרישום מדויק, מוצדק ונכון או שמדובר על רישומים שגויים? יש לא מעט מקרים שבהם ישנן שגיאות ברישומים ולכן חשוב להיות עם היד על דופק בעניין הזה ופשוט לבדוק את המצב.

שנית, גם אם הרישומים אינם שגויים, אנחנו רואים שלא פעם ניתן לבצע פעולות שונות, בעזרת המומחים, כדי למחוק את אותם הרישומים. לכן, אם אתם יכולים להפקיד את המשימה הזאת בידי המומחים עוד היום ולראות כיצד הם יוכלו לעזור לכם, למה שלא תעשו זאת? חבל על כל יום שעובר כי רישום בי די אי שלילי עלול להשפיע בצורה משמעותית ביותר על ההתנהלות הכלכלית שלכם בהמשך הדרך.

יד מחזיקה אשראי

אולי תאהבו גם את

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

ניכוי מס במקור אמור לסייע לעצמאים ולפועלים בשוק ההון לדוגמא, לקבל את הרווחים שמגיעים להם בעקבות המכירות שהם מבצעים. בפועל, רבים לא כול כך מבינים

קראו עוד »