חיפוש

מה הן הדרכים הבטוחות ביותר להשקעה?

כולנו רוצים לחסוך לימים שיבואו. מסיבה זו צעירים רבים פונים לעולם ההשקעות ושוק ההון מבלי להכיר את הסיכונים הנלווים להשקעותיהם. השקעה בסיכון גבוה עלולה להוביל להפסדים כספיים משמעותיים. כאן בכתבה נסקור בקצרה את ההשקעות הבטוחות המובילות. אם גם אתם מעוניינים להשקיע ולדעת שאתם מקבלים את ההשקעה שלכם בסופו של דבר, אתם מוזמנים להמשיך איתנו.

 

השקעה בטוחה – השקעה בעלת סיכון נמוך

קימות השקעות רבות בשוק ההון והנדל"ן. לא כל השקעה היא אכן בטוחה ויש השקעות העלולות להפיל כלכלית את בעליהן. תמיד חשוב להקפיד על פיזור סיכונים נכון כדי להימנע מעוגמת נפש.

 

השקעה בקופת גמל

אתם יכולים להשקיע סכום של עד 70,000 ₪ לשנה בחברות השקעה שונות כמו אנליסט קופת גמל להשקעה. גם אם אתם חוסכים בקרן פנסיה של אלטשולר שחם תוכלו לפתוח קופת גמל וליהנות מהשקעה בטוחה.

השקעה כזו היא השקעה סולידית במיוחד. אתם אחראים על רמת הסיכון שלה ומשכך בטיחותה היא בהתאם לכך. כדי ליהנות מחיסכון משתלם כדי להיעזר באיש מקצוע בבחירת מסלולי ההשקעה לשילוב.

 

השקעה בתוכנית חיסכון בבנק

אולי לא תמצאו השקעה בטוחה כל כך. אך מאותה סיבה היא גם לא משתלמת. תוכנית חיסכון בבנק לא יכולה להניב רווחים כמו רווחים הניתנים מחיסכון בקופות הגמל השונות. לא כדאי לשמור על הכסף בבנק. תמיד כדאי לבחון אופציות אחרות שיכולות למנף את הכסף.

בהשקעה בתוכנית חיסכון בבנק אתם יכולים לדעת מראש את גובה התשואה שתיכנס לכם, אין סיכונים נלווים אך גם אין רווחים משמעותיים. על אותו רעיון ניתן לשמור את הכסף בקופת חיסכון בבית. לא פלא שמי שמבין בהשקאות לא פונה להשקיע בתוכנית חיסכון בבנק…

 

השקעה בנכסי נדל"ן

מחירי הנדלן מאמירים כל תקופה ללא עצירה נראית לאופק. משרד האוצר יחד עם משרד השיכון מנסים להציע פתרונות כמו מחיר מטרה ומחיר למשתכן אך כל אלו לא יעילים בעצירת המחירים המאמירים. השקעה בנדל"ן נחשבת להשקעה בטוחה. זה לא אומר שכדאי להשקיע בכל מקום מבלי לבדוק. תמיד חשוב לבדוק לפני כל השקעה את כדאיותה בנתונים המקומיים.

השקעה בנדל"ן מחייבת ידע מקצועי בנטילת משכנתא, היא מצריכה הון עצמי גדול יחסית והיא יכולה להיות מווה בהוצאות מיסוי רבות. למרות זאת, מדובר בהשקעה בטוחה במיוחד באופן כללי.

 

השקעה בבית השקעות

קיימים בתי השקעות רבים המציעים ניהול של תיקי השקעות ללקוחותיהם. אתם רוכשים תיק השקעות ומחליטים מה יהיה גובה הסיכון שלו. גם אם החלטתם ללכת על השקעה המכילה סיכונים גבוהים, חשוב שתפזרו אותה נכון בתיק ההשקעות שלכם. השקעה כזו מצריכה הון ראשוני לא מבוטל והיא לא מתאימה לכל אחד.

 

לסיכום

השקעה בטוחה היא השקעה בעלת סיכונים נמוכים. ככל שהסיכונים הם גבוהים יותר, גובה הרווחים גם יהיה גבוה יותר כפי שראינו במידע המסוכם כאן.

מחשבון

 

 

אולי תאהבו גם את

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

ניכוי מס במקור אמור לסייע לעצמאים ולפועלים בשוק ההון לדוגמא, לקבל את הרווחים שמגיעים להם בעקבות המכירות שהם מבצעים. בפועל, רבים לא כול כך מבינים

קראו עוד »
כרטיס אשראי
מה זה רישום בי די אי שלילי?

למרות שאחד מהדברים הכי משמעותיים שיש לנו בחיים זו ההתנהלות הכלכלית שלנו, כולנו גם עושים טעויות וכולנו זקוקים לעזרה ברגעים מסוימים. אתם רוצים לקחת משכנתא

קראו עוד »