חיפוש

למה מדביר חייב להיות מקצועי ומורשה?

ברובם המוחלט של המקרים, הדברת מזיקים עושה שימוש בחומרים רעילים במידה כזו או אחרת. בין אם מדובר בחומרים רעילים אך ורק למזיקים ובין אם לא, אף אחד מאיתנו אינו מעוניין לפגוע בבריאותו בשל הדברה כזו או אחרת. אם כן, נשאלת השאלה כיצד אנו יכולים להיות בטוחים שלא נפגע בבריאותנו במהלך ביצוע הדברת מזיקים? אל דאגה, כל התשובות לפניכם.

 

מהי הדברת מזיקים?

לפני שנבין כיצד ניתן למנוע בוודאות מוחלטת פגיעה בבריאות בשל הדברת מזיקים, חשוב להבין תחילה מהי בכלל הדברת מזיקים. אם כן, הדברת מזיקים היא למעשה שיטה אשר מאפשרת להשמיד או לסלק מזיקים מהשטח בו הם נמצאים, אשר מפריע לשגרת החיים שלנו. לשם כך, ישנן דרכים רבות, כאשר ניתן לחלק אותן לכדי שתי שיטות עיקריות:

  1. הדברה כימית – הדברה כימית היא הדברה מסוכנת יחסית לבני האדם, מאחר שנעשה במהלכה שימוש בכימיקלים רעילים. עם זאת, בעקבות כך הדברה זו קוטלת באופן מוחלט את המזיקים.
  2. הדברה ירוקה – הדברה ירוקה, ומכאן גם שמה, היא הדברה ידידותית לסביבה, אשר ברוב המקרים עושה שימוש בחומרים בלי מינון רעלים נמוך במיוחד, אם בכלל. אי לכך, הדברה זו אינה מהווה סכנה לבני האדם.

 

למה מדביר חייב להיות מקצועי ומורשה?

לאחר שהבנו מהם סוגי ההדברות הקיימים, והבנו כי בין כה נעשה שימוש בחומרים רעילים כאלו ואחרים, נוכל להבין מדוע מדביר חייב להיות מקצועי ומורשה. אם כן, לתשובה זו יש מספר סיבות:

 

בריאות הלקוח

מינונים שגויים של חומרי ההדברה, עלולים לגרום באופן חד משמעי לפגיעה בבריאותו של הלקוח, בין אם בלקוח עצמו  ישירות, ובין אם באנשים אחרים אשר מסתובבים באזור ההדברה. אי לכך, מדביר מקצועי, בעל רישיונות הדברה, יעשה שימוש במינונים הנכונים של חומרי ההדברה, כאשר אלו מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

 

יעילות ההדברה

מדביר מקצועי ידע כיצד לבצע את תהליך ההדברה באופן יעיל ביותר. כך, שהותו באזרו ההדברה, וכן משך הזמן שתאלצו להמתין מחוץ לאזור ההדברה, יקטנו משמעתית, וכמובן שבעיית המזיקים תיעלם אחת ולתמיד.

 

שמירה על הסביבה

הכוונה כאמור במדביר מורשה, היא מדביר בעל רישיון הדברה מטעם המשרד להגנת הסביבה. רישיון זה, מעיד בסופו של דבר על אישור ממשלתי בדבר חומרי ההדברה הבאים לידי שימוש ודרך ההדברה. כך, מובטחת גם שמירה על איכות הסביבה.

 

כמה יעלה לי מדביר מקצועי ומורשה?

מחירי ההדברות משתנים בין הדברה להדברה בהתאם למגוון גורמים. בין גורמים אלו, תוכלו למצוא את סוג ההדברה הדרושה, סוג המזיק נגדו מתבצעת ההדברה, גודל שטח ההדברה ועוד. כמו כן, מאחר שמדובר על מדביר מקצועי ומורשה, ככל הנראה המחיר יעלה בהתאם.

עם זאת, חשוב לדעת שהשקעה כספית מעט יותר גדולה, בין אם מדובר על המדביר בעיר ובין אם על כל מדביר אחר, עדיפה מאשר פגיעה בבריאותכם או בסביבה.

עכבר

אולי תאהבו גם את

הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קראו עוד »
קוסם
אמן חושים בדרום

אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש לעשות אירוע מיוחד לעובדים שלכם באזור דרום הארץ? לא רוצים לקחת אותם שוב לערב קריוקי רגיל? אם כך,

קראו עוד »