חיפוש

למה חשוב לבדוק את דירוג ה- BDI  שלכם

העובדה שרוב הפעילות הפיננסית שלנו מתנהלת דרך כרטיס האשראי, עלולה לייצר אצלנו אשליה שהכל בסדר. בעוד ששימוש בכסף מזומן מכניס לתודעה שלנו את כמות הכסף שאנחנו מכניסים ומוציאים, ברגע שמדובר על כרטיסי אשראי המצב שונה בתכלית. כדי למנוע מצב שבו כרטיס האשראי שלכם מגביל את הפעילות הפיננסית שלכם, חשוב להכיר את מדד הבי די אי.

 

מהו דירוג BDI

דירוג בי די אי הוא דירוג אשראי אישי שיש לכל מי שמחזיק בכרטיס אשראי. בדיקת בי די אי אפשרית באמצעות גורם מקצועי מתאים והיא תאפשר לכם להבין איך מוגדרת ההתנהלות הפיננסית שלכם כאשר בוחנים אותה דרך העין של כרטיס האשראי. הדירוג הזה הוא אחד הנתונים הכי חשובים כאשר מסתכלים על התנהלות פיננסית, ולכן חשוב להבין מה בדיוק קובע אותו.

 

מה הגורמים שמשפיעים עליו

שני הגורמים המרכזיים שמשפיעים על הדירוג זה פירעון ההלוואות שלכם וחריגה ממסגרת האשראי. לווים שלא מצליחים לעמוד בפירעון הלוואות מצביעים על כך שהפעילות הפיננסית שהם מנהלים לא מתאימה למאזן ההכנסות שלהם. בנוסף, חריגה קבועה ממסגרת האשראי גם היא מצביעה על כך שמדובר על לקוח שמתקשה לאזן בין הצרכים שיש לו לבין סכומי הכסף אותם הוא מכניס לחשבון.

 

למה מדובר על נתון כל כך חשוב

הדירוג הזה לא היה מעסיק אותנו כל כך אלמלא הוא היה קובע חלק ניכר מהפעילות הפיננסית שלכם. כאשר אתם ניגשים לבנק או לחברת האשראי שלכם לבקש הלוואה, להעלות את מסגרת האשראי שלכם כל דבר שבו אתם מגדילים את ההוצאה, הדבר הראשון שייבדק זה דירוג הBDI שלכם. הסיבה לכך היא שזוהי הדרך הטובה ביותר לדעת האם תצליחו לעמוד בהוצאות הללו.

 

שינוי הדירוג

דירוג לא טוב עלול לפגוע בכם. זה יכול להיות סירוב להגדלת מסגרת האשראי, מתן הלוואה בתנאים לא טובים והקשחת התנאים שאתם זוכים להם בבנק או בחברת האשראי. יחד עם זאת, נתוני הבי די אי שלכם אינם גזירת גורל, ואם עובדים בצורה נכונה בהחלט ניתן לשנות אותם. הדרך לעשות את זה היא קודם כל להחזיר את כל ההלוואות שיש לכם, ולשאוף כמה שיותר מהר לניהול פיננסי מאוזן.

 

פנייה לגוף מקצועי לטובת שינוי הדירוג

אם אתם מתקשים לשפר את הדירוג, ההמלצה שלנו היא פשוט לפנות לחברה מקצועית שנותנת שירות בתחום. החברה תיקח את דו"ח הבי די אי שיצא על החשבון שלכם, תנתח את רכיבי המפתח בו, ותוכל לבנות לכם תוכנית שבסיומה הדירוג יעלה. את העבודה אתם אלו שתצטרכו לעשות, אבל החברה לפחות תוכל להתוות לכם דרך שבה יהיה לכם קל יותר.

 

לסיכום

דירוג BDI הוא דירוג אשראי אישי שנועד להצביע על הדרך שבה אתם מתנהלים מבחינה פיננסית. הדירוג הזה אינו גזרת גורל ועם עבודה נכונה ניתן לשנות אותו.

דירוג BDI

 

אולי תאהבו גם את

ניכוי מס במקור
מה זה ניכוי מס במקור?

ניכוי מס במקור אמור לסייע לעצמאים ולפועלים בשוק ההון לדוגמא, לקבל את הרווחים שמגיעים להם בעקבות המכירות שהם מבצעים. בפועל, רבים לא כול כך מבינים

קראו עוד »
כרטיס אשראי
מה זה רישום בי די אי שלילי?

למרות שאחד מהדברים הכי משמעותיים שיש לנו בחיים זו ההתנהלות הכלכלית שלנו, כולנו גם עושים טעויות וכולנו זקוקים לעזרה ברגעים מסוימים. אתם רוצים לקחת משכנתא

קראו עוד »