חיפוש

למה זה לא מומלץ לקנות לייקים לאינסטגרם? התשובה בפנים

אין כמו עוקבים טבעיים המסמנים לכם לייקים כדי לקבל הדים על הסרטונים או הפרסומים האחרים שלכם באינסטגרם.

המאמר יפרט מדוע לא מומלץ לקנות לייקים לאינסטגרם.

 

בגלל שרוצים חיזוקים חיוביים טבעיים

כאשר משתמשים מעלים סרטון, תמונה, סטורי או פוסט לאינסטגרם הם חפצים בלייקים ובתגובות. הרבה פעמים הם גם נכנסים לפרופיל שלהם ובודקים מי מהעוקבים שלהם סימנו להם לייקים. כך הם יכולים לדעת מי באמת מפרגן לפרסומים שלהם ולקבל הערכה וחיזוקים חיוביים טבעיים ואמיתיים. לעומת זאת, קניית לייקים לאינסטגרם מגיעה ממשתמשים שאינם מוכרים ולא באמת מעריכים את הפרסומים שאותם אתם מעלים. אומנם נוצרת אינטראקציה בפרופיל ונוספים עוד עוקבים ועוד לייקים בעקבות הקנייה, אך הם אינם טבעיים.

 

בגלל שלא מעניינת את המשתמשים חשיפה או פופולריות

כאשר קונים לייקים באינסטגרם המטרה היא להיות חשופים כמה שיותר למשתמשים מכל העולם ובעיקר בארץ, מה שיכול להיות יתרון משמעותי בקרב עסקים או אנשים שרוצים להיות מפורסמים. אך לא את כולם זה מעניין. לא כולם רוצים לקבל חשיפה ולעמוד במרכז. הרבה אנשים רוצים לייצר תכנים רק לעוקבים המעטים שלהם. ישנם כאלו שאף מתביישים, מעדיפים לעמוד בצד ומעט לייקים טבעיים מספיקים להם.

 

לא רוצים להשקיע בהצלחה מאולצת

למרות שההשקעה בקניית לייקים באינסטגרם היא מינימלית ויכולה להביא להצלחה עצומה בעיקר אצל מובילי דעת ועסקים, ישנו פחד וחשש בהשקעה מסוג זה. הסטיגמה או השמועות על תעשיית הלייקים גורמת לחששות כבדים וקשה לשכנע את אותם אנשים לעשות מעשה ולקנות. על אף שישנם אנשים המשקיעים בלייקים כדי לייצר נכסים דיגיטליים באינסטגרם יהיה להם קשה למכור או להשכיר אותם למי שמאמין שהם אינם יעילים ומביאים להצלחה מאולצת. אלו אנשים שרוצים להצליח בזכות עצמם ולעבוד קשה על מנת להשיג לייקים לחשיפת העסק או האג'נדה שלהם.

 

בגלל הזיופים

ישנם משתמשים באינסטגרם הקונים לייקים מזויפים שיכולים להרוס להם את הפרופיל ואת האינטראקציה עם העוקבים הטבעיים שלהם. הם קונים לייקים מספקים מפוקפקים המוכרים להם לייקים מעוקבים ללא חשבונות באינסטגרם, ללא תמונות פרופיל, ללא חשבונות פעילים וכך הזיוף מורגש מייד. האינסטגרם בוחן ויודע שאינם אמיתיים ולכן עלול לסגור את החשבון או לא לחשוף את הפרסום למשתמשים נוספים. כאשר מחליטים לקנות לייקים חשוב לקנות אותם ממשתמשים אמיתיים ופעילים ולפזר אותם בין הסרטונים באופן שווה כדי שלא ייראו מזויפים. לפיכך, החשיבות בבחירת ספק המוכר לייקים איכותיים היא חשיבות עליונה. יש לבחור בספק מומלץ שחוות הדעת על הלייקים שהוא מוכר הן חיוביות ושהוא אכן מספק לייקים איכותיים עם אחריות. בנוסף, הקנייה מהספק צריכה להיות מאובטחת והאספקה צריכה להיות מהירה. לסיכום, לייקים הם האוויר לנשימה באינסטגרם ואנשים רבים מתקשים להתקיים בלעדיהם. על אף זאת, רצוי לקבל אותם בצורה טבעית.

 

אפליקציה

אולי תאהבו גם את