חיפוש

לכלב שלך מגיע הכל – 5 מוצרי טיפוח לכלבים

הכלב שלכם נותן לכם כל כך הרבה – אהבה, חום, זמנים של צחוק, משחק והנאה. הוא חברכם הטוב ביותר, ובחבר טוב – צריך להשקיע! אז נכון, אתם משקיעים בצעצועים, אוכל טוב, ומיטה נוחה, אך מה לגבי טיפוח?

השוק מוצף היום במוצרים רבים שנועדו לטפח את הכלב ולסגל לו שגרת טיפוח מפנקת ונעימה במיוחד. הנה כמה מהם.

 

טיפוח השיער – שמפו

בין אם לכלב שלכם יש פרווה עשירה וארוכה ובין אם לא, שמפו הוא מוצר חובה אם ברצונכם להעניק לחבר שלכם מקלחת מפנקת. השמפו יעניק ברק לפרווה של הכלב, ויעשיר אותו במגוון רחב של וויטמינים ומינרלים חיוניים לבריאות וחיזוק השיערה ולטיפוחה.

 

טיפוח השיניים – תוסף להיגיינת הפה

השיניים של הכלב, כמו השיניים שלנו, זקוקות לטיפוח וטיפול יום יומי. אם הכלב שלכם (ואתם) מתקשים בצחצוח כבשגרה, מומלץ להשתמש בתוסף למים, המסייע בשמירה על ריח פה רענן של הכלב ומצמצם את הסיכוי להצטברות של פלאק על השיניים.

אין צורך בצחצוח שיניים – פשוט להוסיף את התוסף המיוחד לקערת המים של הכלב שלכם, וליהנות מריח הפה הנעים שלו ומשמירה על שיניים חזקות, בריאות, ונקיות.

 

שמירה על עיניים ואוזניים נקיות – מגבונים ייעודיים

אוזניו של הכלב, כמו גם עיניו, זקוקים לניקיון יום יומי ושגרתי על מנת לשמור עליהן נקיות ובריאות. השוק מציע כיום פתרון יעיל ונוח לסוגיה זו בדמותם של מגבונים ייעודיים לניקיון אוזניים ועיניים של הכלב.

המגבונים לניקיון העיניים יעילים בהסרה של לכלוך ודמעות באזור העין, ואילו המגבונים לניקיון האוזניים מסייעים בהפחתת ווקס וריחות לא נעימים. מגבונים אלה מתאימים לשימוש חד פעמי, וניתן לעשות בהם שימוש יום יומי ללא חשש.

 

מגבת לכלב – פינוק אמיתי

השוק מציע כיום מגבות איכותיות ונעימות לכלב שלכם, שיהוו את הסיום המושלם למקלחת מפנקת וריחנית. מגבת לכלב הנה קומפקטית וניתן לשאת אותה בקלות לטיולים, וכמובן – להשתמש בה גם בבית. היא מתייבשת במהירות, וניתן לכבס אותה בקלות גם במכונה. מדובר באביזר טיפוח מושלם עבור החבר שלכם – אל תוותרו עליה!

 

תוספי תזונה – שמן סלמון

גם הכלב יכול ליהנות מתוספי תזונה שונים, בנוסף לתזונה בריאה, איכותית, ומאוזנת. דוגמה לתוסף תזונה שכזה הוא שמן סלמון, העשוי מדגי סלמון איכותיים מנורבגיה. שמן הסלמון משמש כתוסף תזונה טבעי, המכיל רמות גבוהות ומאוזנות של חומצוות שומן חיוניות של אומגה 3.

שמן הסלמון תורם לחיזוק העור והפרווה של הכלב. בנוסף, השמן תורם לחיזוק המפרקים ותורם לגמישותם, מחזק את כלי הדם, ואת מערכת העצבים. הוא נחשב לתוספת בריאה ומזינה עבור הכלב, ובעלי מקצוע רבים בתחום ממליצים עליו.

 

לסיכום

ציוד לכלבים, לרבות מוצרי טיפוח לכלבים, ניתן לרכוש בחנויות חיות מוסמכות ומוכרות. חנויות רבות מציעות היום משלוחים עד הבית, אך ניתן גם להגיע ולרכוש אותם באופן פרונטלי.

בהצלחה!

כדור

 

אולי תאהבו גם את