חיפוש

לגדול בידיים טובות: 3 טיפים לגידול תינוקות

אף אחד מאתנו לא למד בבית הספר היסודי, בחטיבה או בתיכון איך להיות הורה. במהלך 12 שנות הלימוד שלנו, למדנו כולנו את כל הפרטים על פרבולות, משתנים, היסטוריה, אמנות ומה לא. משום מה, אף אחד לא חשב שצריך להוסיף מקצוע חשוב ביותר שיאפשר לנו לגדל את הילדים שלנו בהמשך על הצד הטוב ביותר.

המחדל הזה גרם לנו להוציא סדרת מדריכים מקיפה בנושא. מדריך זה הוא ה – 1 בסדרה והוא יציג בפנים את 3 הטיפים לגידול תינוקות.

 

הרקע לכתיבת סדרת המדריכים

רגע לפני שנציג בפניכם את 3 הטיפים שיאפשרו לכם לגדל את התינוקות שלכם על הצד הטוב ביותר, אנו רוצים לציין תחילה את הרקע לכתיבת המדריכים הללו. בתור מומחים בתחום ההתפתחות בגילאים הצעירים, אנו נחשפים לא פעם להתנהגויות לא ראויות מצד הורים כלפי התינוקות שלהם.

ההורים לא מודעים במרבית המקרים שהם פוגעים בתינוק שלהם באופן משמעותי. מדריכים אלו נכתבו כדי להעלות את המודעות בנושא ולהביא לידע חיוני של הורה לתינוק צריך לדעת.

 

לגדול בידיים טובות: טיפ מספר 1 לגידול תינוקות – קשה לכם? קחו הפסקה

הטיפ ה – 1 והחשוב ביותר שתשמעו מכל מי שמכיר את העולם של התפתחות התינוקות מקרוב נוגע לטלטול תינוקות. מדובר בתופעה שכתובה בכל מדריך לתינוקות. שכן, הורים לפעמים חווים קושי אל מול התינוק שבוכה ללא הפסק. הדבר מוביל לא פעם לטלטול של התינוק.

כלומר, לטלטול שגורם לראש שלו לזוז קדימה ואחורה במהירות. תופעה זו עשויה להוביל לבעיות חמורות בהתפתחות הקוגניטיבית של התינוק וראוי להימנע ממנה. לכן, אם אתם חווים קושי עם התינוק, עליכם לעצור. להניח אותו בעריסה, לנשום עמוק ולחזור אליו רגועים.

 

לגדול בידיים טובות: טיפ מספר 2 לגידול תינוקות –  תקשיבו לאינטואיציה שלכם

זה לא פשוט לגדל תינוק קטן שלא יכול להגיד לכם מה מפריע לו. אתם צריכים להקשיב לאינטואיציה שלכם שתשדר לכם מה הוא רוצה. הוא בוכה? נראה לכם שהוא צריך לאכול? תתנו לו לאכול. אתם חושבים שהוא צריך עיסוי להקלה בגזים? תעשו מה שצריך כדי להקל עליו.

 

לגדול בידיים טובות: טיפ מספר 3 לגידול תינוקות – תיעזרו באחרים

אנו שומעים לא פעם על הורים שבוחרים לגדל את הילד לבדם. כלומר, לא להסתייע בגורמים חיצוניים, למשל:

  • סבים וסבתות
  • דודים ודודות
  • בייבי סיטר
  • מטפלת וכו'

חשוב מאוד שתשימו לב שאתם לא מעמיסים על עצמכם. תאפשרו לעצמכם להסתייע באחרים כדי שתוכלו להתאוורר ולחזור אל התינוק במלוא האנרגיה.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לגדל את התינוק שלכם בידיים טובות. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיישמו את 3 הטיפים שצוינו לעיל כדי שתהיו בטוחים שהילדים שלכם יודו לכם בעוד כמה שנים.

גדל בידיים טובות

אולי תאהבו גם את

תרגום תואר מחול
מי רשאי לתרגם תואר מחו"ל?

כאשר אנשים ממדינות שאינן דוברות עברית או שאינן דוברות אנגלית משיגים תארים בחו"ל ורוצים לממש הזדמנויות לימודיות או מקצועיות בישראל, תרגום התואר שלהם הופך להיות

קראו עוד »