חיפוש

לא מדובר בעגבניות: הכירו את קידום האתרים האורגני

אין כמעט דבר טוב יותר מלמשוך לקוחות לעסק שלכם באופן אורגני. ולמרות שהתרגלנו לכך שכל דבר אורגני יקר, זה לא המצב בענף השיווק. שיווק אורגני הוא (כמעט) בחינם, ומלווה אתכם לשנים רבות.

 

הגדרת שיווק אורגני לאתרים

קידום אתרים אורגני הוא אסטרטגיית שיווק דיגיטלית שעוזרת לכם ליצור תנועה באופן טבעי לאתר שלכם במקום להשתמש בשיטות של שיווק בתשלום. מטרתו היא להעלות את המודעות למותג, להביא תנועה לדפי נחיתה ולאתרים, לבנות מערכות יחסים ולייצר לידים חדשים באמצעות תוכן אינפורמטיבי ובעל ערך.

שיווק אורגני מתייחס בעיקר לכלים ושיטות חינמיות, מכיוון שאינכם משלמים עבור קידום התוכן שלכם כאשר הוא מוגבר באמצעות קידום אתרים, מדיה חברתית או קמפיינים בדוא"ל. אבל אתם עדיין צריכים להוציא כסף על אסטרטגיית השיווק שלכם, הצוות והתוכנה הדרושה. באמצעות מקדם אתרים מומחה שיוכל להצעיד את המותג שלכם קדימה.

 

דוגמאות לקידום אתרים אורגני

הנה כמה דוגמאות לקידום אתרים אורגני, שיעזור לכם להבין טוב יותר איך כל העסק הזה עובד:

  • אזכור האתר שלכם בפוסטים של בלוג פופולארי.
  • פוסטים של אורחים באתר שלכם.
  • מחקרים.
  • סרטוני יוטיוב.
  • פוסטים ללא תשלום בפלטפורמות מדיה חברתית, כגון פייסבוק, לינקדאין, טוויטר, אינסטגרם, TikTok, Pinterest, Snapchat ואחרים.
  • תוכן שנוצר על ידי משתמשים, כגון ביקורות, המלצות, סרטונים או פודקאסטים. אשר מתייחסים לאתר שלכם ומספקים לגולשים לינק שמוביל לאתר שלכם.

 

יתרונות וחסרונות קידום אתרים אורגני

מדוע שיווק אורגני חשוב? כשהוא עומד בראש המשפך, הוא ממלא תפקיד מכריע בהיבטים הבאים:

  • הוא עוזר לבנות קרבה- על ידי שיתוף תוכן מועיל לאורך זמן, אתם בעצם מפתחים חיבור רגשי ואווירה של אמון עם הלקוחות שלכם, מה שמגביר את נאמנות הלקוחות ואת שיעור ההמרה.
  • קידום אתרים אורגני הוא פתרון חסכוני- אתם לא צריכים להוציא הרבה כסף על שיווק אורגני בניגוד לערוצים בתשלום.
  • זה מאפשר הצלחה ארוכת טווח לעסק שלכם- באמצעות גישה אורגנית יעילה, אתם יוצרים בסיס מהותי לפיתוח החברה שלכם, ואוספי בסיס לידים איתן העוסק בתוכן ומקדם את המותג שלכם באמצעות פרסום מפה לאוזן.

 

למרות יתרונות השיווק האורגני, עדיין יש לו חסרונות

קידום אורגני לא מספק תוצאות מיידיות- שיווק אורגני לוקח זמן ומאמץ כדי לבלוט בים של נתונים. לפיכך, אם אתם זקוקים להכנסה כרגע, שיווק אורגני הוא לא הגלולה המהירה להסתמך עליה. יש לו טווח הגעה מוגבל- שיווק אורגני מוצג בעיקר לעוקבים שלכם ולעיתים רחוקות לאנשים שלא עוקבים אחריכם.

זה מאוד תחרותי- התחרות על מקורות אורגניים היא עזה, מה שמקשה להתבלט על פני המתחרים שלם. מחזק את העובדה שאתם זקוקים לרכוש שירות קידום אתרים אורגני מקצועי. שיעזור לקדם את האתר שלכם בענף תחרותי ביותר.

קידום אתרים

אולי תאהבו גם את

קידום אורגני: למה זה חשוב?
קידום אורגני: למה זה חשוב?

כולם מסביב שואלים בזמן האחרון על קידום אורגני ללא הפסקה. בהתחלה חשבנו שהשיחות האלה תופסות אותנו בגלל שאנו עוסקים בתחום, אך מכרים, חברים וקרובי משפחה

קראו עוד »