חיפוש

כיצד לאבחן בעיות קשב וריכוז

בשנים האחרונות הנושא של הפרעות קשב וריכוז הפך להיות מדובר מאוד, שכן המודעות לנושא גברה. לכן, אם גם אתם חושדים שאולי אחד מהילדים שלכם סובל מהפרעה כזאת, בהחלט כדאי לעשות לו אבחון, שכן אחרי שתתקבלנה תוצאות האבחון ניתן יהיה להתחיל לסייע לילד בצורה יעילה יותר שתשפיע לטובה על תחומים שונים בחייו.

בחירת האבחון הנכון לילד

ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על אבחון קשב וריכוז מדברים על מגוון רחב של אבחונים שונים. לכן בהחלט ניתן לומר שאחת מהמשימות הכי מורכבות שיש להורים, היא למעשה לבחור עבור הילד את האבחון שהוא יעשה. זו לא משימה קלה כפי שהיא נשמעת, שכן כאשר יש כל כך הרבה סוגים של אבחונים, אנחנו עלולים ללכת לאיבוד. אם תבחרו באופציה כמו מבחן MOXO תוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים את הטוב ביותר עבור ילדכם, ולכן, אם אתם כבר עושים לילד אבחון, למה שתתפשרו על פחות מזה? מדובר על אבחון מוכר ופופולארי מאוד לא רק בישראל אלא גם בעולם כולו, אז למה שלא תתחילו לחפש עוד היום מכון שבו ניתן יהיה לעבור את האבחון הזה.

תוצאות בזמן אמת

מה בדיוק מאבחנים

במידה ובחרתם את האפשרות של אבחון MOXO כדאי לדעת שבחרתם למעשה אבחון שנעשה תוך דקות ספורות. למעשה, עבור ילדים בין גילאי 7-12 מדובר על אבחון של כ15 דקות ואילו עבור ילדים בני 13 ומעלה האבחון יהיה של 18 דקות. האבחון מתקיים, כמובן, בעזרת מחשב, והחדשות הטובות הן שרוב הילדים שכבר עשו אותו דיווחו שהוא מהנה. לכן אין סיבה לחשוש, שכן הילד שלכם הולך גם לעבור אבחון רציני ויעיל ביותר וגם ליהנות מכך, אז מה עוד צריך? במקרה של אבחון מהסוג הזה ניתן לראות שמאבחנים מספר דברים שונים והם:

  • קשב
  • היפראקטיביות
  • תזמון
  • אימפולסיביות

לכל פרמטר כזה יינתן ציון בסוף האבחון ובסופו של דבר יבצע שכלול של כל הנתונים ביחד. בהמשך ניתן יהיה להוציא דו"ח הכולל את פירוט התוצאות וכך אפשר יהיה גם להחליט על דרך פעולה שתהיה כמה שיותר טובה ויעילה מבחינת העזרה לילד.

איפה כדאי לעבור אבחון מהסוג הזה?

אם הייתם מחפשים פרויקטים במרכז של בניה כדי לרכוש באחד מהם דירה, סביר להניח שהייתם עושים מחקר מאוד מעמיק בתחום. זה בדיוק מה שכדאי גם לעשות כאשר מחפשים מכון טוב לאבחונים שונים. חשוב לדעת שבמקרה של אבחון MOXO ניתן לעשות אותו רק במכונים המורשים לכך, ולכן, אם זה האבחון שתרצו עבור הילד שלכם, חשוב לברר לאן אתם פונים. מעבר לכך שצריך לפנות אל מכון שמורשה לבצע אבחון מהסוג הזה, כדאי יהיה גם לבדוק מי עובד בו, מה ההשכלה של העובדים ועד כמה הם מנוסים. לעשות אבחון לילד זה עניין רציני ביותר שיכול להשפיע על עתידו ולכן לא מומלץ להקל ראש בנושא.

אולי תאהבו גם את

אישה צועדת על מסלול
בולימיה נרבוזה – מהי?

הפרעות אכילה הן דבר נפוץ קרב נשים ונערות אך לא רק. למרבה הצער בעולם המערבי הפרעות אכילה נהיו נפוצות יותר ונותנות את אותותיהן גם בקרב

קראו עוד »