חיפוש

כמה עולה לקחת חוקר פרטי ומה כולל השירות?

ההחלטה להיעזר בחוקר פרטי אינה קלה. אנשים רבים חוששים מהעלות הגבוהה, מחוסר הידע בתחום ומחוסר הוודאות לגבי תוצאות החקירה. במאמר זה נסביר כמה עולה חוקר פרטי, מה כולל השירות ומה חשוב לדעת לפני שבוחרים חוקר פרטי.

 

עלויות שירותי חקירה פרטית

אם אתם מחפשים חוקר פרטי מחיר שעת עבודה שלו נע בין 300 ל-700 ש"ח בממוצע. רוב החוקרים לא מבצעים משימות קצרות ותצטרכו לשלם עבור מינימום של 3 שעות עבודה. חשוב גם שתדעו כי מחיר החקירה מושפע מסוג החקירה, מורכבותה והיקפה. לפיכך, ייתכנו הוצאות נוספות, כגון: נסיעות, ציוד טכנולוגי, מעקב רכבים ועוד.

עלויות שירותי חקירה פרטית

מה כולל שירות חקירה פרטית?

שירות חקירה פרטי מתחיל קודם כל בפגישת ייעוץ .זוהי פגישה אישית עם החוקר הפרטי להבנת המקרה וקביעת מטרות החקירה. לאחר מכן החוקר אוסף ראיות באמצעות תצפיות, מעקב, מחשב, טלפון נייד, מצלמה נסתרת, מכשיר הקלטה, האזנות סתר ועוד בהתאם למקרה ולמושא החקירה. לבסוף, הוא מגיש דו"ח חקירה מפורט ובו סיכום ממצאי החקירה, כולל ראיות, תמונות, סרטונים ועוד.

 

שירות עם חיסיון

חיסיון של חוקר פרטי הוא עקרון משפטי המגן על סודיות המידע והראיות שחוקר אוסף במהלך עבודתו. עקרון זה נועד להבטיח את זכותם של הלקוחות לפרטיות ועל מנת למנוע חשיפת מידע רגיש שיכול להזיק להם. החיסיון כולל הגנה על כל מידע שנמסר מהלקוח, בין אם הוא בכתב ובין אם הוא בעל פה. בנוסף, כל המידע שאוסף החוקר בעת החקירה מוגן בחיסיון וכך גם דו"ח החקירה ומסקנותיו.

שירות עם חיסיון

דוגמאות לשירותי חקירה פרטית

החוקר הפרטי עוסק במגוון חקירות כדוגמת חקירת בגידה בין בני זוג, אלימות במשפחה, איתור נעדרים או קרובי משפחה אבודים, איתור נכסים, בדיקות רקע, גניבות, חשד לפלילים, צווי הרחקה, הונאות ברשת, חקירות על מצב כלכלי של אדם פרטי או חברה, חקירות עסקיות, חקירות של תביעות ביטוח כוזבות, חקירות צווי ירושה, חקירות תעסוקתיות, כמו בדיקת עברם של עובדים פוטנציאליים ועוד.

 

מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חוקר פרטי?

לפני שבוחרים חוקר פרטי חשוב לבדוק המלצות. ניתן לפנות למכרים שפנו בעבר למשרד חקירות, לעורך הדין שלכם או לבדוק המלצות באמצעות האינטרנט. יש לוודא שהחוקר בעל ניסיון בתחום הרלוונטי לחקירה ושהוא מחזיק רישיון בתוקף. בנוסף, יש לוודא שמדובר בחוקר השומר על דיסקרטיות ולבדוק כמה יגבה מכם והאם עלולות להיות הוצאות נוספות. ההמלצה שלנו היא לבקש הצעות מחיר ממספר משרדי חקירה ולהשוות ביניהם.

 

סיכום

שירותי חוקר פרטי יכולים להיות יקרים, אך חשוב לזכור שמדובר בהשקעה שעשויה לחסוך לכם זמן, כסף וצער. בחירת חוקר פרטי מקצועי ומנוסה תעזור לכם לקבל את התשובות שאתם מחפשים ולהתמודד עם המצב בצורה הטובה ביותר. לפיכך, חשוב לבחור חוקר פרטי מוסמך ומנוסה שיבצע את החקירה בצורה מקצועית ודיסקרטית.

כמה עולה לקחת חוקר פרטי ומה כולל השירות

אולי תאהבו גם את

חקירת משטרה
כך נפעל כאשר נזומן לחקירה

זימון לחקירה במשטרה זהו בהחלט רגע מטלטל המעלה אצל רבים מאיתנו שאלות וחששות מסוימים. למען האמת, מדובר בחששות מוצדקים למדי, היות ולמהלך החקירה והתשובות שיינתנו,

קראו עוד »