חיפוש

כמה עולה להגיש תביעת רשלנות רפואית?

רשלנות רפואית, היא תופעה מיותרת ומורכבת, שבצער רב עלולה לתפוס כל אחד במהלך החיים. במקרים כאלה, האפשרויות העומדות לפניכן הם פשוט להגיש תביעה כנגד הצוות המטפל והגורמים הפוגעים, כדי לקבל את הפיצויים המגיעים לכם, שיעזרו לכם להתמודד עם הפגיעה ולקבל את ההכרה בכך. העלות להגשת תביעה לרשלנות רפואית, משתנה בהתאם לעורך דין שתיקחו, ולמשך הזמן שהתביעה תימשך ואם יהיו ערעורים. כדי לדעת יותר מול מה אתם עומדים, לפניכם קצת על כמה עולה להגיש תביעת רשלנות רפואית?.

 

מה היא רשלנות רפואית ואיזה מקרים כוללת?

רשלנות רפואית, היא תופעה מצערת בעולם הרפואה והטיפולים במהלכה הרופא והצוות המטפל, פעלו באופן שגוי ושיקול דעת רפואי מוטעה, התרשלו בתפקידם בכל צורה שהיא, וגרמו לנזק ופציעות מסוימות אצל הפציינט. רשלנות רפואית כוללת כל פגיעה שהיא, הן בתחום הנפשי והן בתחום הפיזי, שנוצרה על ידי הצוות המטפל תחת התרשלות ושיקול דעת מוטעה.

הרשלנות הרפואית היא תופעה שאפשר לראות בכל תחום ותחום, הן בתחום הלידה וההיריון, הכירורגיה, רפואת המשפחה ואפילו בטיפולים פסיכולוגיים. תביעת רשלנות רפואית, יכולה להוציא את האמת לאור, לזכות אתכם בהכרה שמגיע לכם ולהעניק לכם פיצויים גבוהים ביותר.

 

מה היא תביעה לרשלנות רפואית?

תביעה של רשלנות רפואית, היא תביעה בה הפציינט, תובע את הצוות הרפואי והגורמים המסוימים שגרמו לו לטעמו את הנזק, ולקחו החלטות רפואיות מוטעות. תוצאות התביעה, יכולות להגיע לאלפי ומאות אלפי שקלים בהתאם לגודל הנזק ולחומרת הרשלנות הרפואית.

 

מה צריך להוכיח בתביעה של רשלנות רפואית?

במהלך התביעה, יש להוכיח ראשית את גודלו של הנזק ואת ההגבלות שזה מטיל על השגרה ועל היכולת של הפציינט להתפרנס, אך גם להוכיח שאכן בוצעה רשלנות רפואית והחלטה רפואית מוטעית לאור הנתונים באותה העת. כדי לנצח בתביעה של רשלנות רפואית ולהוכיח שהצוות הרפואי גרם לנזק הרפואי הנוכחי של הפציינט ולא שום תופעה אקראית אחרת, יש להוכיח קשר ישיר בין הרשלנות לנזק.

 

מה העלות המשוערת לתביעה של רשלנות רפואית?

העלות של עורך דין לרשלנות רפואית ושל תביעה לרשלנות רפואית, משתנים משמעותית בהתאם למשך התביעה, לכמות הפגישות שנערכו עם עורך הדין וגם לשכר הטרחה עצמו שלוקח העורך דין מסך ערך התביעה. לפניכם עלויות משוערות בלבד, עבור סיוע של עורכי דין לרשלנות רפואית:

  • שכר הטרחה הממוצע של עורך דין לתביעות רשלנות רפואית, נע בין 20 -30 אחוזים מסך ערך התביעה, אחוזים שמשתנים כמובן בין עורך דין אחד לאחר.
  • שעת ייעוץ ראשונית אצל עורך דין לרשלנות רפואית, יכולה להיות בחינם שכן עורכי דין רבים מעניקים זאת ללא עלות, אך יכולה גם להגיע ל- 500 ₪.
  • כתיבה ועריכה של תצהיר בלבד עבור הליך המשפט, ללא ליווי נוסף, יכולה להגיע ל- 1100 ₪.

רשלנות רפואית

אולי תאהבו גם את