חיפוש

כל מה שצריך לדעת לפני טיול לדובאי

הסכם השלום עם דובאי נחתם לפני זמן לא רב ועד מהרה הפכה העיר דובאי לאחד מיעדי הנופש הנחשקים ביותר בקרב תיירים מישראל. יש בה המון אטרקציות, שופינג, קולינריה ונופים… אבל לפני שאתם אורזים מזוודה, יש כמה דברים שאתם חייבים לדעת.

 

מזג אוויר

נהוג לחלק את מזג האוויר בדובאי לחורף וקיץ, אך כמעט תמיד חם ולח שם. בקיץ הטמפרטורות יכולות להגיע ל-45 מעלות ויותר ובחודשי החורף הטמפרטורה צונחת ל-15-20 מעלות, אך מי הים נותרים יחסית חמים, כך שחודשי החורף (נובמבר-מרץ) הם הזמן הפופולרי ביותר לחופשה בדובאי.

לאתר דובאי

אטרקציות מרכזיות

יש לא מעט דברים לעשות בדובאי ואם אתם רוצים לחקור לעומק ולתכנן את מסלול הטיול שלכם, מומלץ שתיכנסו לאתר דובאי. בינתיים, ריכזנו לפניכם את המקומות שפשוט אסור לפספס:

  • אקווריום דובאי: אקווריום ענק, המשמש כביתם של יצורים ימיים מרהיבים – כרישים, תירסניות ואף תנינים ופינגווינים.
  • בורג' ח'ליפה: גורד השחקים הגבוה ביותר בעולם, המתנשא לגובה של למעלה מ-800 מטרים.
  • המזרקה של דובאי: אגם מלאכותי בו מתקיים מדי יום מופע מים יפהפה שמושך המוני סקרנים.
  • קניון דובאי: מרכז קניות אדיר, עם למעלה מ-1,200 חנויות והפתעות נוספות – לחובבי שופינג אבל לא רק.
  • סקי דובאי: מתחם הסקי המלאכותי של דובאי נמצא בתוך קניון דובאי ומציע לאורחיו מדרונות גלישה בדרגות קושי שונות וטמפרטורות צוננות.

 

כמה זמן אורכת הטיסה לדובאי?

למרבה השמחה יש טיסה ישירה מישראל לדובאי והיא אורכת בסך הכל כ-3.5 שעות. אם תרצו להוזיל את עלויות הטיסה ולא אכפת לכם להאריך אותה מעט, תוכלו לעצור לקונשקן באירופה, אך כך או כך – כל הטיסות נוחתות בשדה התעופה הבינלאומי של דובאי, אשר נחשב לאטרקציה מרשימה בזכות עצמו.

לאתר דובאי

מטבע

המטבע המקומי בדובאי הוא ה"דירהם" ונכון להיום 1 דירהם (נהוג לסמן כ-AED) שווה ערך ל-90 אגורות ואם אין לכם כוח לחשב, תוכלו לבצע חישוב גס יותר ולקבוע שהיחס בין המטבעות שווה.

 

חשוב לדעת

למרות שהמקומיים ידידותיים ושדובאי מרגישה מודרנית, חשוב לזכור שמדובר במדינה מוסלמית ולהתנהג בהתאם. הנה כמה כללים שחשוב להקפיד עליהם:

  • לבוש: למעט שטח הבריכה וחוף הים, חשוב לשמור על לבוש צנוע – בלי גופיות או מכנסיים קצרצרים. מתלבטים? הצטיידו בעליונית קלילה שתוכלו ללבוש במקרה שמישהו יעיר לכם.
  • אלכוהול: הימנעו משוטטות ציבורית בגילופין. איפה כן מותר לשתות? במקומות בילוי בהם מוכרים אלכוהול ובשטח המלון, אלא אם צוין אחרת.
  • כבדו את המקום ואת המקומיים: הימנעו משיחות על נושאי דת והומור הקשר לאיסלאם או השלטון המקומי.

לסיכומו של דבר, חופשה בדובאי היא חוויה בלתי נשכחת ויש שפע רב של דברים לעשות ומקומות לבקר בהם, אך יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם כדי להבטיח חופשה שמתחילה טוב ומסתיימת מדהים.

לאתר דובאי

אולי תאהבו גם את

מלונות
איטליה שאתם לא מכירים

"לה דולצ'ה ויטה" – החיים הטובים, ללא ספק אחד הביטויים שמתארים את איטליה בצורה מדויקת ומסבירים בלי יותר מדי גינונים מדוע איטליה מככבת ברשימת היעדים

קראו עוד »
סירה
עיר חטאים? לא מה שחשבתם

עיירות קיט עם אווירה צעירה וקלילה, כפרים מסורתיים, שווקים צבעוניים, חופים הלקוחים מגלויה עם חולות זהובים ומי טורקיז צלולים, בעלי חיים, אוכל מעולה ומחירים זולים

קראו עוד »