חיפוש

כך תשדרגו את חויית הצרכים של החתול שלכם

לא פעם אנו שומעים על בעלי חתולים שמדווחים כי החתול שלהם, מסיבה לא ברורה, לא מוכן לגשת לעשות את הצרכים שלו. כך שבעצם, במשך תקופה ארוכה הוא מסתובב בבית מבלי להתרוקן. הדבר עלול להיות מסוכן. כדי שתוכלו להימנע ממצב שכזה, יצאנו לבדוק איך תוכלו לשדרג את חווית הצרכים של החתול שלכם. הישארו אתנו ותגלו מה זה דורש מכם (רמז: לא יותר מידי).

 

הגורמים שסייעו לנו לכתוב את המדריך הנוכחי

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מצד גורמים שמבינים דבר או שניים בשירותים לחתולים. אם אתם תוהים במי מדובר, נציין בפניכם כי אלו אנשים שמגדלים חתולים כבר כמה שנים טובות. הם עברו עם החתול שלהם כל מיני חוויות, כך שיש להם מידע נרחב מניסיון. הגענו אל אותם אנשים לאחר שפרסמנו סקר קצר בפורום של חובבי חתולים. להפתעתנו, מעל ל – 50 מגדלי חתולים ענו על הסקר ואפשרו לנו להבין איך אפשר לשדרג את חווית הצרכים של החתול בקלות.

 

הדרך של סימה לשדרוג חווית הצרכים של החתול שלה – באמצעות רכישה של שירותים נוחים

סימה מתל אביב ציינה בפנינו שיש לה חתול כבר מעל 4 שנים. לדבריה, הוא הגיע אליה ממש במקרה. כלומר, מדובר בחתול בוגר שגר ברחוב אבל בחר להגיע לדירתה של סימה בקביעות. עם הזמן, החתול החליט להישאר בדירתה ולא לצאת חזרה אל הרחוב. זה השלב שבו היא הבינה שעליה לספק לו שירותים לחתול, כדי שהוא יוכל להטיל את צרכיו בתוך הבית. אחרת, הוא היה יכול להתאפק במשך ימים ולהיות עצבני. לדבריה, ברגע שרכשה שירותים נוחים שמותאמים לו, החתול הפסיק להתאפק והיה רגוע.

 

הדרך של דביר לשדרוג חווית הצרכים של החתולה שלו – באמצעות החלפה תדירה של חול לחתולים

דביר כתב לנו שהוא לא היה חובב חתולים גדול. אלא שבת הזוג שלו החליטה יום אחד לאמץ חתול ומאז, הוא גילה שאין לו ברירה, אלא להתמודד עם היצור הפרוותי החדש. לדבריו, הוא גילה די מוקדם שעליו לבצע החלפה בתדירות גבוהה של חול לחתולים בשירותים של החתול. שכן, כך, החתול ניגש יותר בקלות אל השירותים ומבצע את צרכיו ללא כל בעיה.

 

הדרך של דוד לשדרוג חווית הצרכים של החתולים שלו – שימוש בפרגוד

זה אולי ישמע לכם מוזר, אבל דוד גילה שהחתול שלו מבצע את הצרכים שלו רק כשבעליו (כלומר, דוד) אינו נמצא בבית. דוד הבין שעליו לבצע שינוי ולהביא לשדרוג כלשהו בשירותים של החתול. לכן, הוא הניח פרגוד שהפך את השירותים לאינטימיים וסגורים. מאז, החתול שלו פונה לשירותים גם כאשר יש אנשים בבית.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הדרכים לשדרוג חוויית הצרכים של החתול שלכם. כעת, כשיש לכם את המידע, נותר לכם רק ליישם.

חתולים, צרכים

אולי תאהבו גם את