חיפוש

כך תרוויחו יותר מהביטוח שלכם?

בכדי לחסוך ולהתנהל יותר נכון פיננסית, מה שצריך זו מודעות. מודעות להוצאות שלנו, להכנסות שלנו, למצב העו״ש כל חודש. ישנם לא מעט אלמנטים שניתן לדייק בהתנהלות הכלכלית שלנו בכדי להגיע לחיסכון גדול יותר כל חודש, גם בפונקציות כמו מידע ביטוחי לשלל הביטוחים שיש לנו ולמשפחה שלנו. במאמר זה נסביר לכם איך להרוויח יותר מהביטוח שלכם ומה צריך לדעת.

 

להיות מודעים – לחסוך יותר

לא סתם קיימים עבורנו כלים שונים המיועדים בכדי לעזור לנו לנטר את המצב הפיננסי שלנו, בין אם זה בעובר ושב של הבנק, בפירוטי האשראי באפליקציות השונות, ופירוטי מידע ביטוחי שונים. בעזרת מודעות גבוה היותר אנחנו יכולים להכיר במצב שלנו, למצוא פוטנציאל לשיפור במגוון ערוצים ולנצל א הידע הזה בכדי להחליט החלטות טובות יותר בהמשך הדרך. מודעות שוות ערך לחיסכון, תמיד, גם בהתנהלות שלנו מול הבנקים, וגם בתוך נבכי ההוצאות החודשיות שלנו – כמו למשל, הביטוחים השונים.

 

כיצד נוכל להרוויח יותר ולחסוך מהביטוח שלנו?

פלטפורמה כמו הר ביטוח מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב מלאה, מקיפה ושקופה של כלל הביטוחים שבידינו, המכסים אותנו ואת המשפחה שלנו. בעזרת הר הביטוח עם סוכן, ניתן:

 

למצוא כפל ביטוחים

בעזרת ניטור כלל הביטוחים שלכם במקום אחד, מסודר ומאורגן, תוכלו לזהות במידה וקיימים אצלם כפל ביטוחים. כפל ביטוחים יכול להיות במגוון סוגי הביטוחים – ביטוח הבריאות, ביטוח חיים, ביטוח הרכב, הדירה, אפילו ביטוחים המכסים בעלי חיים או כל דבר אחר יקר ערך עבורכם. בעזרת איתור ומציאת כפל ביטוחים, תוכלו לאחד או בטל את כל מה שמיותר ולחסוך מאות שקלים בחודש ואלפי שקלים בשנה.

 

להיות עם יד על הדופק

במידה ואתם נמצאים בתקופה מתוחה ולחוצה כלכלית, ומחפשים לקבל את כל הכלים האפשריים לחיסכון בהוצאות, פלטפורמה המציגה לנו את כל ההרכב של תיקי הביטוח שלנו יכולה לעזור לנו להבין את המצב הכלכלי שלנו טוב יותר, לזהות את הבעיות בתזרימים ולהיות עם יד על הדופק מבלי לפספס שום פרט – מה שלא היה מתאפשר לנו בלי ריכוז תיקי הביטוח בצורה מסודרת.

 

להחליט נכון עבור העתיד

בעזרת תמונה מצב מלאה ושקופה, המציגה לנו את כל תיקי הביטוח שלנו, ההרכב של כל תיק, מה כוללות הפרמיות, איפה ישנן כפילויות ועוד – נוכל כאמור להיות עם היד על הדופק ולנטר את העניינים כל הזמן, ועך לקבל החלטות חכמות יותר עבור העתיד הכלכלי שלנו. הבנה של המצב וקבלת מירב הפרטים יאפשרו לנו לשקול את הצעדים שלנו בצורה מושכלת יותר.

 

לסיכום

פלטפורמה כמו הר הביטוח מאפשרת לנו לקבל תמונת מצב מלאה ושקופה על כלל תיקי הביטוח שלנו, לאחד את כל המידע הנחוץ במקום אחד, שזמין עבורנו תמיד, ולקבל החלטות מושכלות עבור עתיד הפיננסי שלנו ושל המשפחה שלנו. בעזרת ניטור מתמיד של הפלטפורמה הזו, נוכל להרוויח יותר מהביטוח שלנו ולחסוך בהוצאות.

ביטוחים

אולי תאהבו גם את

תביעת ביטוח סיעודי
מהי תביעת ביטוח סיעודי?

תוחלת החיים של כולנו נמצאת במגמת עלייה. כפועל יוצא מכך, שיעור הקשישים באוכלוסייה הולך וגדל בהתאם. חלק ניכר מאותה אוכלוסיית קשישים נזקק בשלב כזה או

קראו עוד »
גלגלי שיניים
כיצד למנוע כפל ביטוחים?

משפחות רבות משלמות כפל ביטוחים שחלקם מיותרים וגוררים הוצאות גבוהות ומיותרות. המאמר יפרט מה המשמעות של כפל ביטוחים וכיצד ניתן למנוע זאת.   המשמעות של

קראו עוד »