חיפוש

כך נפעל כאשר נזומן לחקירה

קבלת זימון לחקירה במטרה זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתרחיש שעשוי להוביל ללחץ רב בקרב החשודים. עובדה זו עשויה לפגוע בתפקוד שלכם במהלך החקירה, כך שעליכם לעצור לרגע ולהכיר בדרך הנכונה שתאפשר לפעול נכון. הישארו כאן ותדעו מה עליכם לעשות כדי שתגיעו לחקירה עם הידע הדרוש לכם.

 

קודם כל – תנשמו עמוק

הדבר הראשון שנבקש מכם לעשות זה להניח את הזימון שקיבלתם בצד ולשבת בישיבה מזרחית. שכן, מומחים ממליצים להירגע תחילה ולנשום עמוק. אם אתם מבצעים מדיטציה על בסיס יומי, תצטרכו לאסוף את עצמכם להליך מסוג זה. אם ההליך לא מוכר לכם, תוכלו לשמוע הקלטה שתאפשר לכם להיכנס למוד מדיטטיבי שימתן את דפיקות הלב החזקות וירגיע את הנפש. חשוב לבצע את השלב הזה, כדי שתוכלו לבצע החלטות מושכלות בהמשך הדרך.

 

מה עכשיו? תכירו את הזכות הבסיסית שלכם

לצערנו, לא כולם מכירים בזכותה הבסיסית שנוגעת ליצירת קשר עם עורך דין פלילי טרם ההגעה לחקירה. נדגיש שחשוב להכיר בזכות ולבצע את הפנייה בשלב מוקדם ככל הניתן, כדי להימנע מתרחיש שבו תפלילו את עצמכם או שתיעצרו במהלך החקירה. נציין כעת שהבחירה בעורך דין אינה עניין של מה בכך. שכן, עליכם לערוך בירור מעמיק שיאפשר לכם להגיע אל עורך דין פלילי מומלץ שבקיא בתחום שבגינו קיבלתם הזמנה לחקירה.

 

חשיבות הפנייה לעורך דין מומלץ

כאמור, זימון לחקירה במשטרה מצריך פנייה בהולה לעורך דין שיש לו ידע וניסיון רב בתחום, כדי להימנע מטעויות טקטיות. מי מכם שלא עברו הליך חקירה בעבר, צריכים לדעת שזה נעשה כמו משחק שח – מט. כך שבעצם, הנחקר צריך להשתמש בכל הכלים שיעמדו לרשותו, כדי להביא בסופו של דבר לניצחון. נסביר שפנייה לעורך דין שיתגלה מומלץ, תאפשר לקבל את רשימת הכלים המקצועית שתאפשר לנחקר להגיע עם ביטחון וידע מעמיק. השילוב בין שני אלה מעלה את הסיכויים לעבור את ההליך על הצד הטוב ביותר.

 

כך תגיעו לעורך דין פלילי מומלץ

הבחירה בעורך דין פלילי מוסמך ובעל וותק רב בתחום, יכולה להתבצע רק במידה ותערכו בירור מקיף בנושא. יש כל מיני דרכים שיובילו אתכם לעורך הדין הטוב ביותר. אנו מציעים להשתמש ברשת, משום שזו מרכזת המלצות שנכתבו על ידי לקוחותיהם של עורכי דין שונים. את הבירור ניתן לבצע תוך קריאת חוות דעת שנכתבו בלשונית הביקורות של גוגל. שם תוכלו לקרוא את כל המידע הרלוונטי על עורך דין פלילי ששמתם עליו עין.

 

מילים אחרונות לסיום המדריך

אלה היו הפעולות שצריך לבצע כאשר אתם מוזמנים לחקירה. כעת אתם מכירים בהליך ויודעים מה עליכם לעשות בכל שלב, כך שתצטרכו רק ליישם את הנכתב לעיל ולהגיע עם ביטחון וידע מעמיק לחקירה המשטרתית.

חֲקִירָה

אולי תאהבו גם את

חקירת משטרה
כך נפעל כאשר נזומן לחקירה

זימון לחקירה במשטרה זהו בהחלט רגע מטלטל המעלה אצל רבים מאיתנו שאלות וחששות מסוימים. למען האמת, מדובר בחששות מוצדקים למדי, היות ולמהלך החקירה והתשובות שיינתנו,

קראו עוד »