חיפוש

כיסוי ביטוחי למצבים רפואיים ספציפיים בחו"ל

טיסה לחו"ל הינה עניין מרגש עבור מי שיוצאים מהארץ בריאים ושלמים. מטיילים שסובלים ממצבים רפואיים שונים, עשויים לחוות לצד ההתרגשות גם חרדה גדולה. יצאנו לבדוק את הנושא מקרוב, כדי להציג בפני מטיילים אלה את כל הפרטים החשובים על כיסוי ביטוחי שיאפשר להם לעלות על המטוס ולהשאיר את הדאגות מאחור.

 

2 סוגי הביטוחים הנפוצים למצבים רפואיים ספציפיים

בחרנו להציג תחילה את הביטוחים הנפוצים ביותר שנוגעים לנושא זה. נסביר שהביטוח הראשון והנפוץ ביותר נקרא "ביטוח לחולים במחלות כרוניות". הביטוח השני והנפוץ לא פחות מתאים לנשים בהיריון. כל אחד יכול לבחור את הביטוח המתאים לו, בעת יצירת הקשר עם נציג מטעם חברת הביטוח הנבחרת. זו אחראית לפרט בפני הלקוחות את הכיסוי הביטוחי, כדי שאלה יבדקו שהוא עונה לצרכיהם.

 

הביטוח הראשון: ביטוח נסיעות לחולים במחלות כרוניות

ביטוח זה נועד למי שמתמודדים עם מצב בריאותי ארוך טווח. הכיסוי מספק רשת ביטחון שכוללת בדרך כלל קבלת טיפול רפואי במצבי חירום והוא מגן על הנוסעים מפני עלויות בלתי צפויות. חשוב לציין שכל חולה כרוני חייב להחזיק בביטוח שכזה, משום שאי אפשר לדעת אם תתרחש פתאום החמרה של הסימפטומים. נדגיש שכל חברת ביטוח מציעה תנאי פוליסה שונים, כך שחשוב לצבע מראש השוואת מחירי ביטוח בקליק באמצעות אתרים ייעודיים.

 

הביטוח השני: ביטוח לנשים בהיריון

נשים הריוניות צריכות גם כן לבדוק פרטים על ביטוח שמתאים להן, כדי שאלה יוכלו לטוס בראש שקט ובידיעה שהן יוכלו לקבל טיפול רפואי הולם במקרה הצורך. חברות הביטוח מודעות למצב המורכב, כך שהן מציעות לא פעם הדרכה ותמיכה מיטבית עבור לקוחות הריוניות שבחרו בפוליסה מתאימה. חשוב לציין שפוליסות מסוג זה מאפשרות לא פעם להחזיר את האישה ההריונית למולדת, תוך קבלת עזרי ניידות. נבקש להדגיש שכיסוי זה אינו נכלל בדרך כלל בביטוח הנסיעות הרגיל, כך שכדאי לבחור בו ולקבל את השירות הטוב ביותר במקרה הצורך.

 

כך תבחרו בחברת הביטוח הטובה ביותר

לא ניתן לעסוק בכיסוי ביטוחי למצבים רפואיים ספציפיים בחו"ל מבלי לציין שהכיסויים עשויים להשתנות מחברה אחת לאחרת. לכן, מומלץ לבדוק באופן מעמיק את הפרמיות שיוצעו לכם בחברות השונות. לאחר שתעשו כך, תצטרכו לבחון את טיבה של חברת הביטוח ששמתם עליה עין, תוך מתן תשומת לב לפרמטרים הבאים:

 

  • ביקורות של לקוחות
  • הצלחות של תביעות קודמות
  • אופן התשלום

השורה התחתונה – הגיע הזמן לבחור את הביטוח המתאים לכם

עד כאן המידע המקיף שחשוב להכיר בכל הנוגע לכיסוי ביטוחי למצבים רפואיים ספציפיים בחו"ל. כעת ידוע לכם מה תצטרכו לעשות במידה ותצאו מגבולות הארץ בזמן בעת מצב רפואי מורכב. נאחל בהזדמנות זו שלא תצטרכו לתבוע את חברת הביטוח בעת החזרה לגבולות הארץ.

2 סוגי הביטוחים הנפוצים למצבים רפואיים ספציפיים

אולי תאהבו גם את

תביעת ביטוח סיעודי
מהי תביעת ביטוח סיעודי?

תוחלת החיים של כולנו נמצאת במגמת עלייה. כפועל יוצא מכך, שיעור הקשישים באוכלוסייה הולך וגדל בהתאם. חלק ניכר מאותה אוכלוסיית קשישים נזקק בשלב כזה או

קראו עוד »
גלגלי שיניים
כיצד למנוע כפל ביטוחים?

משפחות רבות משלמות כפל ביטוחים שחלקם מיותרים וגוררים הוצאות גבוהות ומיותרות. המאמר יפרט מה המשמעות של כפל ביטוחים וכיצד ניתן למנוע זאת.   המשמעות של

קראו עוד »