חיפוש

יתרונות ההדפסה על שמשוניות

עסקים שונים, כמו גם אנשים פרטיים, בוחרים כיום באפשרות של הדפסה על שמשונית לצרכים של פרסום ומיתוג.  מהי אותה שמשונית, ומהם היתרונות שטומנת בחובה הדפסה על שמשוניות? על כך במאמר שלפניכם

 

הכירו את השמשונית

שמשונית, שרבים מכנים אותה בשם ברזנט, היא מוצר שיש לו שימוש נרחב בתעשייה, במגזר העסקי והפרטי כאחד. מדובר ביריעה עבה וחזקה, שעשויה משתי שכבות PVC, שביניהן יש רשת חזקה, שארוגה ב-3 שכבות ו-3 כיוונים. טכניקת הייצור של שמשוניות הופכת אותן לעמידות מאוד בתנאי מזג אוויר שונים, ולכן עושים בהן שימוש רב לחיפוי, לקירוי ולשילוט חיצוני.

 

היתרון הגדול של הדפסה על שמשונית – לתפוס 2 ציפורים במכה אחת

הערך המוסף של השמשונית בא לידי ביטוי בכך שניתן להדפיס עליה.  היא מהווה מצע אידיאלי להדפסה של לוגו, כיתובים, תמונות ועוד. כך למעשה, הדפסה על שמשונית מאפשרת לנו לתפוס 2 ציפורים במכה אחת – גם לעשות בה שימוש פרקטי של חיפוי והצללה, וגם להשתמש בה לצרכי מיתוג ופרסום. כיום ניתן לבצע הדפסת שמשוניות בכל גודל בהתאם לצרכי הלקוחות, מה שהופך את השמשונית למוצר מבוקש מאוד בתעשיית הדפוס וההעתקות.

 

יתרונות ההדפסה על שמשוניות

  1.   עמידות – השמשונית עשויה מחומרים חזקים מאוד, שעמידים בכל תנאי מזג האוויר. בהתאם לכך, ניתן לעשות בה שימוש בשטחים פתוחים וציבוריים, החל ממסעדות ועד לשטחים צבאיים. ההדפסה על השמשונית מחזיקה מעמד לאורך זמן מבלי שאיכותה תיפגע.
  2.   גמישות – השמשונית גמישה, ניתנת לקיפול, ויחסית קלת משקל לעומת חומרי פרסום אחרים. ההדפסה על השמשונית אינה נפגעת גם אם מקפלים את השמשונית בהתאם לצורך.
  3.   מגוון אפשרויות – ניתן לייצר שמשוניות בכל גודל וצבע, ולהדפיס עליהן כל מה שרק תרצו.
  4.   יצירתיות – בהדפסה על שמשוניות ניתן לתת דרור ליצירתיות, וליישם כל רעיון בצורה המיטבית.

 

מי צריך שמשוניות מודפסות ואיזה שימוש עושים בהן?

שמשוניות מודפסות נדרשות ונמצאות במקומות רבים ולצרכים שונים. להלן ניתן כמה דוגמאות בולטות לכך:

  •   מסעדות ובתי קפה – במסעדות ובתי קפה משתמשים בשמשוניות מודפסות לצרכי קירוי מקומות הישיבה החיצוניות. כך ניתן לשבת בחוץ בנוחות גם כאשר חם מאוד בקיץ או קר וגשום בחורף. השמשונית היא שטח מיתוג ופרסום אידיאלי לעסקים כאלה.
  •   שטחים צבאיים – בצבא, שכשנמצאים בתנאי שטח, או בבסיסים שיש בהם מתקנים פתוחים, משתמשים בשמשונית לצרכי חיפוי, הצללה וקירוי. אפשר להזמין שמשוניות מודפסות עם צבעי הסוואה, להדפיס על השמשונית את סמל היחידה, או כיתוב שמשמש כסלוגן של היחידה.
  •   שילוט לתעמולת בחירות – בין אם מדובר בבחירות ארציות או בבחירות לרשויות המקומיות, שמשונית מודפסת היא מוצר פרקטי ופרסומי מעולה. ניתן  להשתמש בה הן להכנת שלטים והן לחיפוי דוכנים של נציגי מפלגות שונות.

 

לסיכום

שמשוניות מודפסות הן מוצר נצרך לשימושים שונים. היתרונות הרבים שלהן, ביניהם עמידות, גמישות, יצירתיות וגיוון, הופכות אותן למוצר אידיאלי עבור מגוון עסקים ואנשים פרטיים.

הדפסת שמשוניות בכל גודל

 

 

 

אולי תאהבו גם את

תרגום תואר מחול
מי רשאי לתרגם תואר מחו"ל?

כאשר אנשים ממדינות שאינן דוברות עברית או שאינן דוברות אנגלית משיגים תארים בחו"ל ורוצים לממש הזדמנויות לימודיות או מקצועיות בישראל, תרגום התואר שלהם הופך להיות

קראו עוד »