חיפוש

5 טיפים לבחירת גביע מנצח לאירוע ספורט בכיתה

גביעים אמנם מחזיקים בהיסטוריה רבת שנים בכל הקשור אליהם אבל גם בעת הענקתם יש להם חשיבות רבה כלפי המנצח ולכן יש לבחור את הגביעים בקפידה ובחכמה.

אתם מתעניינים בלתת גביע למנצח באירוע הספורט הכיתתי הקרוב? הנה לכם מדריך קצר – 5 טיפים לבחירת גביע מנצח לאירוע ספורט בכיתה.

 

  1. התאמת הגביע בהתאם לנושא האירוע

חשוב לבחור את הגביע שמתאים לאירוע עצמו. אירוע ספורט כיתתי לרוב יכלול מספר מקצים ולא יתמקד בספורט מסויים (רק כדורגל או רק כדורסל לדוגמא) ולכן חשוב לבחור בדמות או סמל שיסמל אירוע ספורט כללי ולא אירוע ספורט ספציפי. ישנם סמלים רבים שמסמלים אירועים כללים ולכן חשוב לבחור בצורה נבונה את הסמל.

 

  1. שמירה על איזון וצניעות

נכון שאין דבר יותר מהנה מלקבל גביע גדול וענק ולחזור איתי הביתה בתחושה טובה אך הדבר לא מומלץ באירועי ספורט כיתתיים ולכך כמה סיבות. הסיבה הראשונה היא התחשבות ברגשות שאר התלמידים, אמנם חשוב להוקיר ולתת למנצחים תחושה מעולה עם עצמם עקב ניצחון בפעילות אבל אם הוא יקבל גביע גדול מידי השאר עלולים להרגיש מקופחים ולצאת בתחושה לא מהנה מן האירוע. סיבה נוספת הנה בכדי ללמד את הילד את ערכי הצניעות, וכי גביע גדול ומפואר אמנם עלול להעלות לו את הביטחון אך אנו לא רוצים שירגיש טוב מתלמידי הכיתה וינחיל לעצמו גישה מתנשאת כלפי שאר התלמידים, לכן חשוב לשמור על איזון בבחירת הגביע.

 

  1. ביצוע מחקר מקדים

כאשר אנחנו בוחרים גביע למנצח באירוע ספורט בכיתה עלינו גם לשים לב שישנם סוגים רבים של גביעים וכן סוגים רבים גם של חומרי גלם. חשוב לבצע מחקר קצר בנוגע לחומרי הגלם, את מחירם בשוק בהתאם לתקציב הפרס וכן לשים לב למשקלם. יש לקחת בחשבון את משקלו של הגביע, את האפשרויות הרבות שעומדות בפנינו בבחירה ואפילו את הציפוי שאנו מעוניינים שיהיה לגביע של המנצח בתחרות.

 

  1. התייעצות עם מומחה

אנחנו ממליצים מאוד לבצע התייעצות עם האדם שממנו אתם מזמינים את הגביע, כנראה שזו לא ההזמנה הראשונה שנעשית אצלו בנוגע לגביעי מנצחים בתחרויות בין אם כיתתיות ובין אם אחרות. התייעצות עם מומחה יכולה להקל מאוד בבחירת הגביע וניסיונו יכול להועיל לכם מאוד בעת הבחירה.

 

  1. לא לבחור גביעים רק עבור מנצחים

בחירת גביע רק עבור המנצח במקרים של אירוע ספורט כיתתי עלול לפגוע במורל ובגיבוש הכיתתי. מטרת אירוע הספורט הנו לבצע משהו שונה וכיף לתלמידים ואנחנו לא רוצים שאחרים ירגישו מקופחים או שאינם שווים למנצח, לכן אנחנו ממליצים לרכוש גם מדליות/גביעי השתתפות בכדי שהמפסידים לא ירגישו מקופחים ויוכלו לחזור גם הם עם מזכרת מיום הגיבוש.

 

עמדת חלוקה

אולי תאהבו גם את

לימודי סיביטי
הכירו את לימודי ה-CBT  

אם את אשת מקצוע בתחומי החינוך והטיפול, ומעוניינת להכשיר את עצמך בשיטה מוכחת ויעילה, כדאי לך לשמוע על לימודי CBT. במסגרת הלימודים, יוקנו לך כלים

קראו עוד »