חיפוש

טיפול בחרדה דנטלית: טכניקות לחווית שיניים ללא מתח בירושלים

הבדיחה הנפוצה ביותר על טיפולי שיניים היא הפחד העמוק של אנשים מטיפולים דנטליים. אך חרדה דנטלית היא לא בדיחה – אלא אישיו רציני שנוכח אצל לא מעט ישראלים. במאמר זה נספר לכם כל מה שצריך לדעת על חרדה דנטלית, איך מתמודדים, ואל מי ניתן לפנות.

 

חרדה דנטלית בטיפולי שיניים

חרדה דנטלית היא בעיה נפוצה מאוד, הקיימת אצל רבים מהמטופלים המגיעים לטיפולי שיניים שונים במרפאות בארץ ובעולם. החרדה לרוב נובעת מהסיטואציה, מהפחד מכאבים, מהרעשים החזקים, הסיכוי למציאת בעיות שונות והטיפול כולו. במידה ואתם מזהים חרדה כזו אצלכם, חשוב ללמוד להתמודד איתה ולקבל כלים לעשות את זה בצורה אפקטיבית. לחצו כאן לפרטים נוספים>>>

 

כיצד ניתן להקל על חרדה דנטלית?

חרדה דנטלית היא לא צחוק – אנשים רבים מגיעים לטיפול שיניים עם לב כבד ופחדים משמעותיים, וחשוב לדעת כיצד ניתן להקל ולו במעט על החרדה הדנטלית. להלן הדרכים האפקטיביות ביותר:

 

להתכונן בבית

דרך מצוינת להפחית חרדה דנטלית היא לתחזק הרגלים החשובים לבריאות השיניים שלכם. ככל שהשיניים שלכם יהיו במצב טוב יותר, החרדה שלכם תוכל לפחות ולהמצב בו תגיעו אל הטיפול יהיה רגוע יותר ונינוח בהרבה מאשר הגעה לטיפול שיניים עם בעיות שיניים או דלקות חניכיים עקב הזנחה. כמו כן, הטיפול עצמו יהיה הרבה פחות לא נעים אם תגיעו אליו עם שיניים בריאות וחזקות באופן יחסי.

 

לתקשר את החששות והחרדות עם הצוות המטפל

צוות מטפל מקצועי וקשוב, כמו הצוות של מרפאת דנטלי פרסונלי, יעודד אתכם לתקשר את כל החרדות והחששות תוך כדי הטיפול. הבאת הפחדים שלכם מעל פני השטח, דיבור על החששות והרצונות שלכם מהטיפול יכולים לעזור לכם להרגיש נינוחים יותר ולסייע לצוות המטפל שלכם להרגיע אתכם ולשים לב לניואנסים הקטנים אצלכם.

 

לבחור בידיים מיומנות

כשאתם יודעים שבחרתם במרפאה מקצועית, עם צוות מומחה עם ניסיון עתיק שנים – אתם יכולים לנשום עמוק יותר. הידיעה שאתם בידיים מיומנות בעלות ניסיון יכולה לעזור להפחית את החרדה, לעומת ישיבה בטיפול בו אתם חוששים שהמטפל הוא חדש בתחום או חובבן ולא מקצועי מספיק.

 

להאזין למוזיקה ולהסיח את הדעת

אנשים רבים מתקשים להתמודד עם הרעשים השונים המופקים על ידי מכשירי הטיפול הדנטליים. במידה והרעשים החזקים של כלי הטיפול השונים מגבירים אצלכם חרדה, תוכלו לעדכן מראש את הצוות המטפל ולשים אוזניות בזמן הטיפול, להאזין למוזיקה או כל דבר שיסיח את דעתכם וירגיע אתכם.

 

מרפאת השיניים דנטלי פרסונלי – לחווית שיניים ללא מתח

מרפאת השיניים דנטלי פרסונלי בהובלת ד״ר שרית אברהם, שמה לה בראש מעייניה להענקי למטופלים חווית טיפול שיניים מרגיעה, נינוחה, ואפקטיבית. צוות המקום קשוב ורגיש לכל המטופלים, יודע איך להתמודד עם חרדה דנטלית ונכון לעזור ולסייע למטופל להתגבר עליה בכל צורה אפשרית. כשבחורים לעבור טיפול שיניים במרפאת דנטלי פרסונלי – מקבלים יחס אישי חם ומקצועי, יחד עם טיפול אפקטיבי אל עבר שיניים בריאות.

 

לסיכום

חרדה דנטלית היא בעיה מוכרת ונפוצה, ובעזרת טיפול רגיש וקשוב במרפאה של דנטלי פרסונלי ניתן להקל עליה באופן משמעותי, ובוב בזמן להשיג תוצאות נהדרות ושיניים בריאות וחזקות.

טיפול בחרדה דנטלית

אולי תאהבו גם את

אישה צועדת על מסלול
בולימיה נרבוזה – מהי?

הפרעות אכילה הן דבר נפוץ קרב נשים ונערות אך לא רק. למרבה הצער בעולם המערבי הפרעות אכילה נהיו נפוצות יותר ונותנות את אותותיהן גם בקרב

קראו עוד »