חיפוש

האם חברת ניקיון מספקת גם שירותי אחזקה? 

מהם שירותי אחזקה, והאם הם נכללים בשירותי ניקיון? האם בעת הזמנת חברת ניקיון נוכל לצפות גם לשירותי אחזקה? התשובה היא שלא תמיד, וחשוב לבדוק את התנאים של חברת הניקיון אותה אתם מזמינים, תמיד ובמיוחד אם אתם מעוניינים בשירותים כגון שירותי אחזקה. ניקיון וסדר הם לא הדבר היחיד הנדרש על מנת להחזיק בית מתוקתק, יפה ושמיש.

כיום, עולה המודעות לאפשרות של שירותי אחזקה וניהול – במקום לפנות לאיש מקצוע אחר כל פעם שמתעוררת תקלה, לשכור שירותים של חברה שתיתן את שירותי האחזקה באופן קבוע ותספק מענה לכל הצרכים השונים. האם כאשר אנחנו פונים לחברת ניקיון, נוכל לצפות גם לשירותי אחזקה? המומחים של חברת ניקיון מבריק בצ'יק משיבים לשאלות בנושא.

 

מהם שירותי אחזקה?

שירותי אחזקה הם למעשה כותרת לכל השירותים הנדרשים לניהול והחזקה של בית. שירותי אחזקה כוללים ניקיון, טיפול בתקלות בתשתיות כגון ביוב וחשמל, ניקיון של חלקים הדורשים מנקים מקצועיים כגון פוליש, טיפולי סיוד וצבע ועוד. חלק מהשירותים האלה נדרשים באופן יומיומי, פעמיים או פעם בשבוע, ואילו אחרים נדירים יותר ונדרשים רק פעם בחודש, אך המשותף לכולם הוא שהם נדרשים בעת אחזקת הבית.

 

למה כדאי לבחור בשירותי אחזקה?

המקרים המובהקים בהם כדאי לבחור בשירותי אחזקה חיצוניים ולא לקחת את הטיפול בכך על עצמנו, או לפנות נקודתית לאיש מקצוע בכל פעם שעולה הצורך, הם מקרים של בנייני משרדים או מסחר, וכן בנייני מגורים גדולים. דמיינו לעצמכם מגדל מגורים בן עשרים קומות, ובו מתגוררות מעל למאה משפחות.

מלבד מגורים, לבניין לובי, מספר מעליות, חניונים ועוד קומות שירות. אחזקת בניין כזה, כאשר היא נתונה בידי הדיירים, היא עניין מתיש ויקר, ומלבד בזבוז הזמן היקר של הדיירים שלא יכולים לעסוק בכך במשרה מלאה, העיסוק בכך עלול להוביל למתחים בין השכנים וליצור סכסוכים.

בבנייני משרדים הדבר ברור עוד יותר, כאשר פעמים רבות הנכסים מושכרים ולדיירים אין כל עניין באחזקת המבנה. לכן הדרך הטובה ביותר לנהל בניין מגורים גדול או בניין משרדים, היא על ידי שכירת שירותי אחזקה.

 

האם שירותי אחזקה נכללים בשירותי ניקיון?

ישנן חברות ניקיון שאינן מספקות שירותי אחזקה ומטפלות אך ורק בניקיון פנימי של דירות, משרדים או חדרי שירותים. מנגד, ישנן חברות אחזקה שלא מציעות ניקיון שוטף אלא רק ניקיון לאחר צביעה או שיפוץ. עם זאת, כאשר אתם פונים לחברה המספקת שירותי ניקיון ואחזקה, תוכלו להיות בטוחים שתקבלו את כל השירותים שאתם זקוקים להם תחת קורת גג אחת.

 

איך כדאי לבחור חברת אחזקה?

רצוי לבחור חברת אחזקה בעלת ניסיון, שתקבלו עליה המלצות טובות מחברים או מקולגות. מומלץ לבחון בשבע עיניים את השירותים המובטחים במסגרת ההתקשרות עם החברה, על מנת לא להיות מופתעים כשתגלו שבתקלה זו או אחרת החברה לא יכולה לטפל ועליכם להשקיע אנרגיה, כסף וזמן בפנייה לאנשי מקצוע נוספים.

חברת ניקיון

 

אולי תאהבו גם את

תרגום תואר מחול
מי רשאי לתרגם תואר מחו"ל?

כאשר אנשים ממדינות שאינן דוברות עברית או שאינן דוברות אנגלית משיגים תארים בחו"ל ורוצים לממש הזדמנויות לימודיות או מקצועיות בישראל, תרגום התואר שלהם הופך להיות

קראו עוד »