חיפוש

השאירו את המחבט למעופפים בארון – למה כדאי לקרוא למדביר מקצועי

הקיץ בפתח, ואיתו גם המזיקים שמגיעים לביקור בחלקים שונים של הבית, ביניהם תיקנים שמתרוצצים במטבח או מעופפים טורדניים שאורבים בפינות של החדר בלילה.

הנוכחות שלהם פוגעת בהיגיינה בבית, מעוררת חלחלה וגועל, ובחלק מהמקרים אף נגרם נזק לגוף האדם בגללם.

מהי הדרך הטובה ביותר להתמודד עם מעופפים שפוקדים את הבית שלכם?

לקרוא למדביר מקצועי לשם הדברה.

הרבה אנשים מנסים לטפל בבעיית המעופפים בכוחות עצמם, אם זה באמצעות מחבט למעופפים ואם זה באמצעות מכשירים אחרים.

הם אמנם מטפלים באופן נקודתי באותו המעופף, אך לא קוטלים את הבעיה מהשורש.

לפניכם כל הסיבות ללמה כדאי לקרוא למדביר מקצועי.

 

מתי קוראים למדביר מקצועי?

בדרך כלל נוהגים לקרוא למדביר מקצועי כאשר מבחינים בריכוז מגמתי של מעופפים בבית. אם אתם מבחינים ביתוש פה ויתוש שם, יכול להיות שתוכלו להתמודד עם זה באופן עצמאי. לעומת זאת, אם היתושים מופיעים באופן סדרתי ובכמויות גדולות, זה כבר מצריך ביקור של מדביר.

כאשר מדובר בהדברת מעופפים, כמו בהדברת פשפשים, קטילתם בזמן פעולה לא תעזור בפתרון מקיף של הבעיה, משום שתמיד ישנם עוד כאלו שמתחבאים מאחור.

מדביר מקצועי יידע לטפל בבעיה מהשורש: לאתר את מקורות הדגירה ולרסס אותם באמצעות חומרי ההדברה המקצועיים שהוא מביא איתו.

 

כיצד בוחרים במדביר מקצועי?

את הקריאה למדביר חייבים להפנות לאדם מקצועי, שיידע לספק לכם את שירותי ההדברה הטובים ביותר. לפניכם מספר דגשים שיסייעו לכם בעת הבחירה:

 

  1. בעל אישור עבודה רשמי מטעם משרד הבריאות ומשרד הגנת הסביבה

בעת שירותי ההדברה, המדביר משתמש בחומרים מסוכנים שמכילים לעתים רעלים, ולכן הוא חייב לעבור הכשרה רשמית בתחום. כאשר אתם קוראים אליכם למדביר, בדקו האם יש לו היתר עבודה מטעם אותם גורמים רשמיים, כך שתהיו בטוחים שיש לו את הידע הנדרש והיכולת להתעסק עם אותם חומרים מסוכנים.

 

  1. אחריות על העבודה שלו

מדביר מקצועי ייתן לכם אחריות על עבודת ההדברה שהוא מבצע. האחריות חשובה, משום שיש מקרים בהם התוצאה לא מתקבלת מיד עם ההדברה הראשונה. במקרה שכזה, מדביר יחזור לבצע הדברה נוספת מבלי לגבות עוד תשלום, בעוד מדביר לא מקצועי יבקש מחיר מלא עבור זה.

 

  1. מה העלות שמציע המדביר?

טווח מחירי ההדברות הוא די מצומצם וקבוע. אם אתם נתקלים במדביר שמציע לכם מחיר נמוך מהצפוי, זה צריך להעלות אצלכם סימני שאלה, משום שהדבר יכול לבוא על חשבון העבודה שהוא מבצע או איכות חומרי ההדברה בהם הוא משתמש.

 

  1. מידע מקצועי וחשוב

מדביר מקצועי יידע לתת לכם את כל המידע הדרוש טרם ההדברה, במהלכה ואחריה. כדי לאמת את זה שהוא אכן בקיא בעבודתו, שאלו אותו כל שאלה שעולה לכם בראש.

 

זבוב על חתיכת בד - אילוסטרציה

אולי תאהבו גם את

הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קראו עוד »
קוסם
אמן חושים בדרום

אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש לעשות אירוע מיוחד לעובדים שלכם באזור דרום הארץ? לא רוצים לקחת אותם שוב לערב קריוקי רגיל? אם כך,

קראו עוד »