חיפוש

הנופש הקרוב שלכם בקפריסין יכול להיות כשר

תמיד רציתם לנסוע לקפריסין אבל זה נראה לכם לא רלוונטי עבורכם כי לא יכולתם לעשות זאת בצורה כשרה? הדרך היחידה שבה דמיינתם את עצמכם נוסעים לקפריסין זה עם טיול מאורגן שמיועד לאנשים שומרי מסורת? אם כך, כדאי שתדעו שהיום חוקי המשחק השתנו. למעשה בימינו אתם יכולים לנסוע לבדכם לחופשה בקפריסין וגם לדעת שהיא תהיה כשרה, כי בימינו הפקה של נופש כשר זה כבר לא עניין מורכב מידי. רוב האנשים הדתיים שחושבים על נופש כשר בקפריסין היו רוצים לעשות הכול כדי להבטיח שהבילוי יכלול, לפני הכול, אוכל כשר וטעים, אך לא בכך די. מעבר לכך צריך גם לדאוג שבשבת יהיה נוח, וזה אומר שכולנו נעדיף מלון כשר בקפריסין שיש בו גם מעלית שבת. אם כל זה לא מספיק, רוב האנשים הדתיים גם יעדיפו לשכור מלון שנמצא כמה שיותר קרוב אל בית הכנסת, מה שמסביר מדוע לא כל המלונות בקפריסין יכולים להיות רלוונטיים עבורכם. עוד פרט שיכול להיות משמעותי זו השאלה האם יש אופציה לקבל גם מיטות יהודיות כשרות במידת הצורך, כך שברור מדוע עליכם לבחון בקפידה באיזה מלון אתם הולכים ללון.

 

איך לבחור את המלון שלכם?

 

בין אם אתם חושבים על חופשה כשרה בקפריסין במלון של פרידמנס ובין אם אתם רוצים לנסוע ליעדים אחרים בעולם, כדאי יהיה לבדוק תחילה באיזה מלון אתם הולכים ללון. זה נכון שהרבה פעמים נרצה לבלות את הזמן שלנו בחו"ל בטיולים ולא רק במלון עצמו, אבל חשוב מאוד שכאשר נגיע למלון, נרגיש בו כמה שיותר בנוח. לכן אנחנו מציעים לכם לבדוק, בין היתר, האם המלון קיבל ציון גבוה על ימי שכבר שהה בו. זה אומר שכדאי לברר האם רמת הניקיון מספיק גבוהה והאם האדיבות של המארחים מניחה את הדעת. כמו כן, אם אתם מתכוונים לקחת מלון כשר על בסיס פנסיון מלא, זה אך טבעי שתרצו גם להבטיח שהאוכל באמת יהיה טעים. לכן חשוב לקרוא כמה שיותר חוות דעת אודות המלון עוד לפני שאתם בוחרים בו חדרים זוגיים או משפחתיים, כי למה שלא תעשו הכול כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לצאת מרוצים?

הנופש הקרוב

כמה עולים נופשים כשרים שכאלה?

 

נופש כשר בקפריסין זה מסוג אותם הדברים שיכולים להיות לא זולים, אך בסופו של דבר זה משתלם כי אין כמו חופשה טובה מידי פעם. כמו כן, אנחנו גם מציעים לכם לזכור שהשאלה איזה חדר תשכרו במלון תשפיע בדרך כלל על המחיר הסופי. האם אתם באמת רוצים חדר שיהיה כמה שיותר גדול? או שאולי כל מה שאתם רוצים זה מקום להניח את הראש ואז תוכלו להסתפק בחדר קטן וזול יותר? יש לקחת בחשבון גם את העובדה שאומנם לפעמים אנחנו רואים מחירים מסוימים, אך בפועל יש אפשרות גם להוזיל את המחיר ולשלם פחות. יש מבצעים טובים שלא כדאי לפספס ויש גם עונות שבהם חופשה בקפריסין יכולה להיות זולה יותר. לכן אין סיבה להיבהל אפילו אם נדמה לכם שנופש כשר בקפריסין יכול לעלות לא מעט, כי אין ספק שתוכלו לעמוד בעלויות הללו.

אולי תאהבו גם את

מלונות
איטליה שאתם לא מכירים

"לה דולצ'ה ויטה" – החיים הטובים, ללא ספק אחד הביטויים שמתארים את איטליה בצורה מדויקת ומסבירים בלי יותר מדי גינונים מדוע איטליה מככבת ברשימת היעדים

קראו עוד »
סירה
עיר חטאים? לא מה שחשבתם

עיירות קיט עם אווירה צעירה וקלילה, כפרים מסורתיים, שווקים צבעוניים, חופים הלקוחים מגלויה עם חולות זהובים ומי טורקיז צלולים, בעלי חיים, אוכל מעולה ומחירים זולים

קראו עוד »