חיפוש

הכירו את  jb-jewelers

אין כמעט אדם שלא אוהב תכשיטים – בין אם את בחורה אשר מעוניינת לקשט את עצמך במגוון רחב של עגילים, צמידים ושרשראות ובין אם אתה גבר שנהנה לראות את בת הזוג שלך מתלבשת יפה ואף נהנית להרגיש טוב עם עצמה, יש לפריט הלבוש הזה את הקסם הייחודי שלו. עם זאת, יש אנשים שלוקחים את זה אפילו צעד קדימה. אנחנו כאן לספר לכם על משפחה אשר הקימה עסק תכשיטים יוקרתי הכולל תכשיטים ושעונים של מגוון מותגים, מתוך אהבה אמיתית ורצון לשמח אנשים בעזרת תכשיטים יפים ואיכותיים.

 

קצת על JB-JEWELERS

jb-jewelers תכשיטי יהלומים היא רשת שקיימת כבר יותר זמן מהמדינה, עוד משנת 1927. מדובר בעסק משפחתי שחי, נושם וחולם תכשיטנות כבר ארבעה דורות. הידע והניסיון שנצברו עם השנים הפכו את JB JEWELERS למותג מוביל בישראל בתחום התכשיטנות ושענות העילית. מוצרי החברה למעשה מקיימים שורה של תכשיטים בעיצוב מקורי וייצור בלעדי, וכן מותגים בינלאומיים של תכשיטים, שעוני יוקרה ואקססוריז ביבוא בלעדי. האווירה המשפחתית החמה והיחס האישי, לצד האיכות והמקצוענות הבלתי מתפשרת, מקנות לחברה את המוניטין שלה, שבזכותו היא נהנית מקהל שלא מפסיק לחזור לצורך רכישת תכשיטים נוספים.

 

החזון של חברת JB-JEWELERS

החברה למעשה מנסה לשים את עצמה בכל נקודות ציון הדרך של הלקוחות הפרטיים שלהם – כך, היא רוצה לתת להם אפשרות לקנות מתנות בנקודות אישיות לאורך הדרך, אירועים זוגיים ומשפחתיים, שמחות קטנות וגדולות ורגעים של אושר. ניתן למצוא מגוון רחב של לקוחות אשר בוחרים לחזור כבר מגיל צעיר ולבחור את הרכישות שלהם באופן ספציפי מהרשת. הסיבה לכך נובעת הן מהאיכות הבלתי מתפשרת של התכשיטים והן בגלל היחס החם שמקבלים בכל רכישה.

 

התכשיטים שניתן למצוא בחנות

הרשת מציעה מגוון רחב של תכשיטים שונים אשר מתאימים לכל אופי ולכל סוג אירוע אליו תרצו ללכת. במסגרת כך, ניתן למצוא טבעות יהלום, טבעות זהב, שרשראות ועגילים – כל אלו מגיעים במגוון עיצובים אשר כוללים אבני חן או גימורים מיוחדים וייחודיים שיתאימו לאופי הספציפי שלכם או לאדם שלו אתם רוכשים את המתנה.

 

מתנות לאישה ולגבר

לצד מגוון תכשיטים שתוכלו למצוא, ניתן גם למצוא מגוון רחב של מתנות לנשים ולגברים למגוון אירועים. כך, תוכלו לשוטט באתר ולמצוא עטים נובעים, שעוני וינטאג', טבעות ומחזיקי מפתחות של מגוון מותגים – כך שכל מי שמגיע לחנות או מבקר באתר המקוון יכול למצוא את הפריט שישמח אותו.

 

לסיכום

כחלק מתהליך הרכישה בחברת JB-JEWELERS, תוכלו לקבל מגוון רחב של תכשיטים ייחודיים, יפים ואיכותיים. יחד עם זאת, תוכלו לקבל שירות מעבדה קשוב, מקצועי ונגיש, לטיפול בכל פנייה ובעיה הקשורים לשעון או לתכשיט לאחר הרכישה, כך שלא משנה באיזה שלב אתם, תוכלו להיעזר בצוות המקצועי של החנות ושתמיד יהיה לכם למי לפנות.

טבעות

 

אולי תאהבו גם את

טבעת משובצת יהלום סגול
כיצד לעצב תכשיט?

אם אתם שואלים את עצמכם כיצד מעצבים תכשיט ואיך לעצב תכשיט שיתאים לטעם, לדרישות ולהעדפות האישיות של בת הזוג שלכם – אתם יכולים להסיר דאגה

קראו עוד »