חיפוש

מה היא הטכנולוגיה החדשה להדברת טרמיטים?

הדברת מזיקים היא אחת הפעולות ההכרחיות לשמירה על הבריאות שלנו ועל סביבת מגורים אסתטית ונקייה. בין המזיקים הבולטים איתם אנחנו נאלצים להתמודד נמצאים הטרמיטים. כיום, ניתן למצוא מספר דרכים ואפשרויות יעילות להדברת טרמיטים, חלקן אפילו נעזרות בטכנולוגיה חדשה ומתקדמת

 

כך תזהו שמדובר בטרמיטים

בעיית הטרמיטים היא אחת הבעיות הנפוצות בישראל, כשהיא מותירה אחריה נזק רב לרכוש וכן לתשתיות הבית עצמם. מה שהופך את בעיית הטרמיטים לבעיה קשה ומאתגרת הוא הקושי לזהות את הטרמיטים, שכן מדובר בחרקים קטנים וכמעט בלתי נראים לעין וכשמצליחים להבחין בהם, לרוב זה כבר מאוחר מידי.

כאמור, כמעט ובלתי אפשרי להבחין בטרמיטים עצמם, אך בהחלט ניתן לזהות את הסימנים שהם משאירים אחריהם, דוגמת שבילי בוץ וערמות חול שהטרמיטים משאירים אחריהם, לרוב ליד משקופים ורהיטים מסוימים.

 

מהן הדרכים הנפוצות להדברת טרמיטים?

היות והטרמיטים מצליחים לחפור את דרכם בבית ולהגיע עד לעומק של מספר מטרים, הרי שהדרכים הנפוצות של הדברת הטרמיטים כרוכות לרוב בקידוח חורים קטנים מתחת לרצפת הבית, באופן המאפשר החדרת חומרי ההדברה דרך החורים בלחץ גבוה, המגיע עד למעמקי המחילות של הטרמיטים.

 

הטכנולוגיה החדשה להדברת טרמיטים

עם התפתחות הטכנולוגיה, ניתן למצוא כיום גם פתרונות הדברה טכנולוגיים יעילים ומתקדמים, חלקם אף מיועדים ספציפית להתמודדות מול בעיית הטרמיטים ומאפשרים לנו לוותר על הצורך בקידוחים ברצפת הבית.

הטכנולוגיה החדשה להדברת טרמיטים עושה שימוש בתחנות ניטור מתקדמות, המכילות פיתיונות רעילים עבור הטרמיטים ופעולתם המאוחרת של הפיתיונות, מביאה לכך שהטרמיטים לוקחים את הפיתיונות אל הקן עצמו ובכך, פוגעים באופן רוחבי בכל הקן.

 

כך תשמרו על הבית שלכם מפני הטרמיטים

לאחר שנעזרתם במדביר מוסמך ובפתרונות ההדברה המתקדמים והיעילים ביותר, כדאי יהיה לשמור על הבית מפני חזרתם האפשרית של הטרמיטים.

בין פעולות המניעה העיקריות שניתן לבצע ניתן למנות:

 

הימנעות מרהיטי עץ

טרמיטים נמשכים כאמור לעץ ולכן, ככל שנמנע מרהיטים ומוצרים אחרים מעץ, הרי שנוכל להפחית בצורה ניכרת את הסיכויים למכת טרמיטים בבית. ככל וכבר קיימים רהיטים ומוצרים מעץ בבית, מומלץ להעביר אותם טיפול מונע ומרחיק טרמיטים, באמצעות חומרים כימיים.

 

שמירה על בית מואר

שעות הפעילות העיקריות של הטרמיטים הן בחושך ולפיכך, שמירה על בית מואר תסייע להפחית את נוכחותם של הטרמיטים.

 

הדברה תכופה

המשפט המפורסם אומר כי "ההתקפה הכי טובה היא הגנה" והוא נכון מאוד גם במקרה שלנו, כאשר אין צורך לחכות עד להופעת הטרמיטים וניתן לבצע פעולות הדברה תכופות וקבועות, למניעת נזקים עתידיים.

 

לסיכום

הטרמיטים הם בין המזיקים הנפוצים ביותר בישראל, כשהם מותירים אחריהם נזקים רבים, לבית עצמו וכן לרכוש. בניגוד לשיטות ההדברה המסורתיות, העושות שימוש בקידוחים והזרקת חומרי הדברה בלחץ, הרי שכיום ניתן למצוא פתרונות טכנולוגיים מתקדמים להדברת טרמיטים, דוגמת תחנות ניטור מתקדמות, אותן ניתן למצוא אצל מדביר מקצועי ומנוסה.

הדברת טרמיטים

אולי תאהבו גם את

תרגום תואר מחול
מי רשאי לתרגם תואר מחו"ל?

כאשר אנשים ממדינות שאינן דוברות עברית או שאינן דוברות אנגלית משיגים תארים בחו"ל ורוצים לממש הזדמנויות לימודיות או מקצועיות בישראל, תרגום התואר שלהם הופך להיות

קראו עוד »