חיפוש

הדפסה על שמשונית לצורכי פרסום – מה זה, ואיך זה נעשה?

השמשוניות הן אחד הדברים שאנחנו רואים יותר ואפילו זקוקים להם יותר. הם עוזרים ועמידים מאוד בפני שמש וגשם ואפילו בתוכניות כמו בהישרדות הם לא יכולים להתקיים בלי זה. השם שכולנו מכירים לשמשוניות הוא "ברזנט", אבל מה אנחנו באמת יודעים על הדבר הזה? איך מדפיסים עליהן בכלל? והאם כדאי להשתמש בשמשוניות לצורכי פרסום? אנחנו כאן כדי לעזור ולהסביר.

 

שמשונית – מה זה בכלל?

שמשונית או בשם הלועזי שלה "הברזנט" היא אחד הדברים הכי טובים שנוצרו בכדי להילחם בשמש ובגשם. היא מגנה מפניהם באופן משולם ועמידה במיוחד, לצד גמישות רבה וחוזקות שקשה להסביר במילים. השמשוניות לרוב יהיו עשויות מחומר PVC ושיטת היצור שלה היא ייחודית מאוד ונותנת את התכונות המדוברות.

חשוב להבין שמדובר בכלי מאוד שימושי ומאוד טוב שיכול לשמש כמעט בכל מקרה או אירוע. כנסים, אירועים, פסטיבלים, ושאר האירועים ההמוניים משתמשות בשמשוניות וחברות רבות אפילו בוחרות לתת את הספונסר שלהן כל עוד הוא מודפס על אותן השמשוניות השונות.

 

הדפסה על שמשוניות לצרכי פרסום – מה זה אומר?

בתי העסק הרבים בוחרים דווקא למתג את העסק שלהם על ידי שמשוניות. ניקח לדוגמא מועדון או בר שמעוניין לקדם את עצמו עסקית יכול להשתמש בשמשוניות ולמתג את עצמו דרכם ובכך לקדם את העסק שלו. איך זה עובד אתם שואלים? מאוד פשוט, אותו בית עסק מזמין שמשונית ממותגת ומודפסת עם הלוגו שלו והכיתובים הנחוצים לו ומביא את השמשונית לאותו אירוע שהוא מעוניין למתג את עצמו בו בזמן שהוא סוגר עסקה עם המפיקים לשימוש בשמשונית זו ולא אחרת.

יש המון דרכים להשתמש בשמשוניות לצרכי פרסום ומדובר בפעולה מאוד שיחה בתקופות בחירות. מפלגות רבות משתמשות באותן השמשוניות כדי לקדם את המסרים שלהם ולמשוך יותר קהל בין אם בזמן עצרת בחירות מסוימת או הצללה של אירועים וכדומה.

השמשוניות מאוד נוחות להדפסה וחשוב להבין שיש המון סוגים של שמשוניות שעשויות מחומרים שונים ולכל חומר יש תמחור שונה. חומרים מסויימים יהיו קלים יותר להדפסה ולכן המחיר יהיה שונה משמעותית משימשונית שההדפסה עליה יותר קשה ולכן התמחור יהיה גם הוא בהתאם.

 

לסיכום

אז כמו שניתן להבין יש שימוש נפוץ מאוד בשמשוניות בכל מה שקשור לצורכי פרסום. שמשונית היא כלי יעיל במיוחד ותזכרו שהיא ממש לא חד פעמית והיא יכולה לשמש אותנו שנים רבות לכלכך הרבה אירועים. ניתן לשטוף את השמשונית בחלק מן המקרים ואפשר לקפל אותה לשים אותה בתא מטען של הרכב והיא תתנייד איתנו לכל מקום ואי אפשר לדעת מתי תהיה הפעם הבאה שהיא תציל אותנו ותעשה לנו קצת פרסום על הדרך. לכן אם אתם זקוקים לעוד מידע על הדפסת שמשונית מוזמנים להיכנס ולשאול.

מדפסת ועליה כרטיסי זיכרון
מדפסת ועליה כרטיסי זיכרון

אולי תאהבו גם את

הדברת חולדות ירוקה

מזג האוויר הישראלי הוא כר פורה להופעה של מזיקים ומכרסמים שונים. אחת החיות הכי נפוצות שחודרות אל הבתים שלנו באופן בלתי רצוי זו החולדה. החולדה

קראו עוד »
קוסם
אמן חושים בדרום

אתם מחפשים את הדרך הכי טובה שיש לעשות אירוע מיוחד לעובדים שלכם באזור דרום הארץ? לא רוצים לקחת אותם שוב לערב קריוקי רגיל? אם כך,

קראו עוד »