חיפוש

האם עו"ד חדלות פירעון יכול למחוק חובות?

לאחרונה מצאנו את עצמנו קוראים תגובות ופוסטים שנוגעים למחיקת חובות על ידי עורכי דין לחדלות פירעון. יכול להיות שנתקלתם בהם ברשתות החברתיות וראיתם שאלה מציעים פנייה לעורך דין שימחק את החובות שלהם תוך רגע קצר. החלטנו לבדוק את הנושא ולהבין אם יש אמת בדבר. הישארו אתנו, תכירו בהליך מחיקת החובות ונבין יחד את התשובה לנושא המסקרן.

 

תכירו תחילה את חדלות הפירעון

לא ניתן לכתוב מדריך שעוסק בהתמודדות מול מחיקת חובות, מבלי להציג את ההגדרה המשפטית של חדלות פירעון שהיא חלק בלתי נפרד מההליך. נסביר בקצרה שיש אנשים רבים בישראל שחייבים כספים לאנשים פרטיים, חברות ועוד. מדינת ישראל רוצה להפחית את מספר החייבים. לכן, היא מאפשרת לאנשים לקחת חלק בהליך של חדלות פירעון. במסגרתו, החובות של החייב נמחקים, וזאת לאחר שהוא עובר הליך משפטי שמכיר בו כ – "פושט רגל". חשוב לציין שמדובר בהליך שמקצר את תהליך היציאה מהחובות, כך שהחייב יכול לפתוח דף חדש בחייו.

 

אז מה המסקנה? עורך דין יכול להעלים את החובות שלכם?

כעת ניתן לשתף אתכם במסקנה החד משמעית שלנו בנושא – עורך דין חדלות פירעון יכול לעזור לכם בהעלמת החובות. נבהיר כי ההליך לא מתבצע באורח פלא. שכן, יש צורך לעבוד בשביל להגיע לתוצאה זו. עורך הדין צריך לבדוק תחילה את הנתונים שלכם. לאחר מכן, הוא יכול לכוון אתכם, כדי שתוכלו למזער את הנזקים הקיימים. במרבית המקרים, מדובר בבירור מעמיק שמתבצע בזכויות על ירושה שאתם זכאים לקבל בעתיד או פיצויים מעוקלים, קרנות השתלמות ועוד.

 

הקשר בין איכות ההליך לתוצאה

אם אתם רוצים להעלים את החובות על הצד הטוב ביותר, עליכם לפנות לעורך דין חדלות פירעון שידוע כבעל ניסיון רב בתחום. שכן, זה ידע לנהל משא ומתן מקצועי מול הבנקים והנושים, כדי להגיע בסופו של דבר להסדר פשרה שייגע בתחומים הבאים:

  • תשלום מינימלי שהחייב יצטרך לשלם כדי לסגור את החובות שלו
  • פריסה נוחה של תשלומים
  • אפשרות לדחיית התשלומים, כדי להימנע מגלגול חובות

 

 

כך תבחרו בעורך דין מומלץ

בשלב זה אתם מבינים שבחירה בעורך דין חדלות פירעון זה לא עניין של מה בכך. מדובר בתהליך שיצריך חיפוש נרחב ברחבי הרשת. נמליץ לערוך את הבירור תוך שימוש בפלטפורמות אמינות, לדוגמא: רשתות חברתיות, לשונית הביקורות של גוגל ופורומים שעוסקים בתחום המשפט. שכן, שם תוכלו למצוא חוות דעת מהימנות שיאפשרו לכם לבחור נכון.

 

השורה התחתונה

בשלב זה ניתן לומר שעורך דין חדלות פירעון יוכל למחוק את החובות שלכם, תוך ביצוע פעולות מורכבות וחוקיות. מי שקראו את המדריך הנוכחי בעיון רב, יודעים שלא מדובר בקסם, אלא בהליך שמצריך התחייבות מצד החייבים, משום שאלה צריכים לקחת בו חלק פעיל.

עורך דין

אולי תאהבו גם את

פשעי אינטרנט
מהן עבירות מחשב ואינטרנט?

עולם המחשבים והאינטרנט פתח אפשרויות חדשות רבות עבור כולנו, אך יחד איתן צמחו גם סוגים חדשים של עבירות. עבירות מחשב ואינטרנט הם מעשים פליליים המבוצעים

קראו עוד »