חיפוש

האם הילס הוא האוכל הרפואי המומלץ ביותר בשוק?

בתקופה האחרונה אנו שומעים לא מעט המלצות על הילס מטעם מכרים שלנו. הדבר גרם לנו להבין שיש צורך לבדוק באופן מעמיק האם השיח הער נובע בעקבות מידע חיובי או שמא, מדובר בביקורת שלילית על המותג. כדי שגם אתם תוכלו להבין ממה נובע השיח, החלטנו להציג בפניכם את תוצאות המבדק שלנו. הישארו אתנו ותוכלו לגלות האם הילס הוא האוכל הרפואי המומלץ ביותר בשוק.

 

הגורמים שסייעו לנו להבין אם הילס הוא המומלץ ביותר

כדי שנוכל לדעת את התשובה המדויקת והאמינה ביותר לשאלה שלשמה התכנסנו, החלטנו לפנות אל אלו שמכירים את הנושא מקרוב – בעלי כלבים עם אלרגיות ובעיות רפואיות. כתבנו פוסט ברשת חברתית מוכרת וביקשנו מהגולשים לציין בפנינו מהו אוכל הכלבים הרפואי המומלץ ביותר לדעתם. בכוונה לא ציינו מראש שאנחנו בודקים פרטים לגבי המותג הילס, כדי לאפשר לכל מגיב לציין את דעתו ללא הסחות דעת. התשובות שקיבלנו היו מפתיעות ביותר. רוצים לדעת מהן? קראו את השורות הבאות ותגלו.

 

שימו לב לנתונים של הפוסט

נציין בפניכם תחילה כמה פרטים יבשים אודות התשובות שקיבלנו. ענו על הפוסט שלנו כ – 129 אנשים. כולם מגדלים כיום כלבים שיש להם בעיה רפואית כלשהי, למשל:

  • בעיות בדרכי השתן
  • בעיות עור
  • בעיות מפרקים ועוד

שימו לב, כ – 112 גולשים מתוך ה – 129 שהגיבו על הפוסט, כתבו על מותג אחד מסוים שיש לו אוכל רפואי לכלבים שלדבריהם הוא הטוב ביותר. אנחנו לא נלאה אתכם יותר מידי בפרטים ונציין בפניכם עוד רגע איזה אוכל מומלץ לכלבים שלכם.

 

האם הילס הוא מותג האוכל הרפואי המומלץ ביותר?

בהחלט. הבירור המעמיק שערכנו בקבוצת הפייסבוק הראה באופן חד משמעי שמרבית בעלי הכלבים ממליצים על הילס אוכל לכלבים ומציינים כי זהו האוכל הרפואי הטוב ביותר לדעתם. ראוי לציין כי לא מעט מהגולשים ציינו כי הם הסתייעו בחוות דעת של מומחים בתחום שהמליצו להם על האוכל המדובר. בדרך כלל זו הייתה המלצה של ווטרינר או מאלף צמוד שיש להם ניסיון עם אוכל איכותי לכלב.

 

היתרונות של המותג המנצח – הילס

שאלנו את הגולשים בפוסט נפרד – למה הם בוחרים דווקא בהילס? גילינו שלא מעט מהגולשים בוחרים בהילס לא רק בגלל שמדובר באוכל רפואי שמתאים לצרכים של הכלב מבחינת הקושי שהוא חווה. אלא גם בגלל שמדובר באוכל שמכיל וויטמינים ומינרלים שדרושים להתפתחות התקינה של הכלב שלהם. אם לא די בכך, נאמר לנו גם שיש להילס מגוון רחב של טעמים, כך שכל כלב יכול לבחור את הטעם המתאים לו ביותר.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שהילס הוא אכן האוכל הרפואי המומלץ ביותר שקיים כיום בשוק. כעת, כשאתם יודעים זאת, נותר לכם רק להעניק אותו לכלב שלכם.

קערת אוכל

 

אולי תאהבו גם את