חיפוש

איזה ארון הילדים שלכם צריכים בחדר?

בחירה של ארון לחדר הילדים יכולה להיות לא פעם עניין מסובך. שכן, יש כל מיני משתנים שבאים לידי ביטוי ברכישה זו. מצד אחד, יש את הרצונות של הילד שיכולים להיות קשורים בעיקר לפן העיצוב. מצד שני, יש את הצרכים של הילד, שאנחנו ההורים יודעים לשים עליהם את האצבע. הבעיה היא שלא תמיד יש סנכרון בין השניים. כדי להקל עליכם בבחירה של ארון הילדים, יצאנו לבדוק איזה ארון הילדים שלכם צריכים בחדר וחזרנו עם כל המידע.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים תוך ליווי מטעם גורמים שמבינים דבר או שניים בעיצוב חדרי ילדים. כדי שנוכל לציין בפניכם את ארון הילדים שהילדים שלכם צריכים בחדר, פנינו אל מעצבי פנים, גננות ומורים ושאלנו אותם מהו הצורך של הילדים בגילאים שונים ובהתאם לכך, התאמנו את הארון לילד. כך שאתם יכולים להיות רגועים, אנחנו נענה על הצורך של הילד ואתם תבחרו את הצבע והעיצוב שמתאים לילדים שלכם.

 

איזה ארון הילדים שלכם צריכים בחדר? – ילדים בגיל הרך

ילדים בגיל הרך צריכים ארון פשוט ולא גדול. במרבית המקרים, ארון 2 דלתות יכול להספיק לחדר שינה של ילד. ראוי לציין שכשאנחנו כותבים הגיל הרך, הכוונה לתינוק מהרגע שנולד ועד גיל 4-5. ארון 2 דלתות כולל לא פעם 4 מדפים ו – 4 מגירות. כך שבעצם, ניתן לאחסן בתוכו את הדברים הבאים:

  • חולצות ומכנסיים מקופלים
  • שמלות וחולצות בתלייה
  • גרביים ואקססוריז

אם אינכם יודעים היכן ניתן להשיג ארונות כאלו, כדאי שתדעו שיש מגוון רחב של ארונות לחדרי ילדים אצל אוליווד רהטים שידועים באיכות שלהם.

 

איזה ארון הילדים שלכם צריכים בחדר? – ילדים בבית ספר יסודי

ילדים בכיתה א' ועד חטיבת ביניים יכולים להסתדר עם ארון 2 דלתות כפי שצוין לעיל. לעיתים, יש כבר צורך לאחסן כבר בגדי חורף, כך שבמצב שכזה, אפשר לשדרג את הארון הקודם ולרכוש ארון 3 דלתות. ראוי לציין כי מדובר בארון די גדול שמאפשר לאחסן לא מעט בגדים בתוך מגירות, על מדפים וגם כתלייה.

 

איזה ארון הילדים שלכם צריכים בחדר? – בני נוער

בני נוער כבר צריכים ארון גדול בן 4 דלתות. שכן, זהו השלב שבו מתחילים לאגור בגדים ולומר מידי יום "אין לי מה ללבוש" למרות שהארון מלא. זהו השלב לשדרג את הארון הקודם ולאחסן את הבגדים של כל הילדים במקום אחד. אם יש לכם מעל ילד 1 בחדר, זהו הארון שיסגור לכם את הפינה.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את הארון שהילדים שלכם צריכים בחדר. כעת, כשיש לכם את כל המידע המקיף בנושא, אתם צריכים רק לבחור את העיצוב שמשתלב טוב עם הארון הנבחר. מאחלים לכם בחירה נבונה ומהנה. בהצלחה!

ארונות לילדים

אולי תאהבו גם את