חיפוש

אילו תוספי מזון מומלצים לטרשת עורקים?

בעולם שלנו, מחלות לב ועורקים הן עניין עולה ומתגבר – אף אחד לא מוגן יותר. יש המון דברים שניתן לעשות על מנת להימנע ממחלות שכאלה, ביניהם הימנעות מעישון, שמירה על אורח חיים ספורטיבי ואכילת מזון עשיר ובריא – אך לעיתים נדרשת עזרה נוספת.

לחולים בטרשת עורקים מומלץ ביותר וזה אפילו הכרח לעשות כמה שאפשר על מנת לטפל במחלתם, וישנם כמה תוספי מזון מומלצים ביותר לניקוי העורקים או אפילו מניעת התקדמות של המחלה, אז הנה כמה מהם.

 

מה זה טרשת עורקים?

טרשת עורקים היא מחלה מסוכנת בה עורקי האדם נהיים צרים וקשיחים יותר דרך התהליך הבא – פגיעה בשכבת האנדותל הפנימית של כלי הדם, שלאחריה שקיעה של LDL, שנקרא גם הכולסטרול הרע. כולסטרול זה מתחמצן בדפנות התא דרך תהליך דלקת מסוים, עד להיווצרות מלאה והתקשות הפלאק הטרשתי.

זה מוביל לעלייה בלחץ הדם הכללי, סיכון מוגבר למחלות לב, פגיעה בגמישות כלי הדם והעלאת הסיכון להיווצרות קריש דם ולפגיעות שונות הנכללות בתהליך (כמו חסימה של כלי דם שונים וחשובים ואפילו פגיעה מוחית).

 

תוספי מזון מומלצים לטרשת עורקים

  • ליקוריץ

ליקוריץ – אין אחד שלא מופתע מהשם הזה. למרות המוניטין של הצמח כממתק ובטח שלא כבעל סגולות רפואיות, הוא זוכה להפתיע. צריכה של מיצוי שורש הליקוריץ כתוסף מזון הראתה וממשיכה להראות השפעות גופניות שונות וחיוביות – המון בתחום טיפול בטרשת עורקים.

ניתן למצוא את תוסף המזון יחד עם כל התכונות המעולות בתוסף ליקוריץ 123 – בין הסגולות השונות של תוסף מזון זה ניתן לראות שמוריד את רמות חמצון הכולסטרול משמעותית, ובכך מסייע במניעה של התחלה והתפתחות טרשת עורקים. יותר מזה, צריכה של תוסף זה עוזרת בניקוי עמוק וחשוב של העורקים מהפלאק הטרשתי, ובכך מסייעת בטיפול אקטיבי בטרשת עורקים.

 

  • אומגה 3

אומגה 3 זו חומצת שומן שמוכחת כל שנה ושנה כיעילה ביותר להפחתת סיכון למחלות לב וכלי דם שונים – ביניהן טרשת עורקים. מלבד היכולות של תוסף זה להוריד רמות טריגליצרידים בדם – גורם משפיע מאוד על התפתחות מחלות לב וכלי דם שונות – אומגה 3 גם מסייעת בעיכוב הדלקת שנוצרת בדפנות כלי הדם בעת טרשת עורקים, ובכך מעכבת את כל תהליך היווצרות הפלאק הטרשתי.

 

  • ויטמין E

ויטמין E מגיע ממשפחה רחבה של נוגדי חמצון – כלומר מאפשר מניעה או לפחות עיכוב של התחמצנות הכולסטרול, ובכך מעכב את היווצרות הפלאק הטרשתי המסוכן ומוריד את הסיכונים הקשורים בו.

 

לסיכום…

טרשת עורקים היא אינה משחק ויש לקחת אותה ברצינות רבה – ולכן כל סיוע אפשרי לטיפול או אפילו עיכוב של המחלה צריך להילקח בחשבון. ניצול של משאבים קיימים וטובים לניקוי הפלאק וטיפול במחלה – כמו תוסף הליקוריץ – או אפילו עיכוב התקדמות של המחלה ככל האפשר – כמו ויטמין E או אומגה 3 – יכולים להיות משמעותיים ביותר בטיפול ובהתמודדות עם המחלה.

ליקוריץ 123

אולי תאהבו גם את

רטבים דלי שומן לעל האש

רוצים לעשות על האש בצורה בריאה ואיכותית יותר? ובכן, באמצעות המומחים של וובר אספנו בעבורכם המלצות לרטבים דלי שומן אשר יאפשרו לכם להעניק ארוחה בריאה,

קראו עוד »